PDA

Bekijk Volledige Versie : Basic Delta



flora45
24-05-18, 14:42
Voor mijn jongste zoon en mij heb ik tickets naar Orlando gekocht voor de grote vakantie (1056,00 voor ons tweetjes incl boekingskosten bij Cheaptickets.) Voor het eerst exclusief ruimbagage en stoelen kunnen pas toegewezen worden bij incheck. Met zoon besproken of hij dat een probleem vond, vorig jaar was hij daar nog niet aan toe, nu dus wel. Hoe groot is de kans dat je daadwerkelijk niet bij elkaar zit? Daarnaast willen we naw iig 1 koffer meenemen..moeten we dat van tevoren aangeven op je persoonlijke pagina? Als we op de terugreis 1 koffer extra hebben, kunnen we dat dan regelen bij de incheck?
Had ter vergelijking ook nog even op de Delta site gekeken, daar zouden we ruim 2x zoveel betalen voor een ticket met koffer en stoelreservering..
Enfin we verheugen ons alweer op ons zoveelste Florida-avontuur. Eerste negen nachten zijn nog niet ingevuld maar laatste 8 nachten gaan we weer cruisen. Dat is vorig jaar zo goed bevallen..

Mattie
24-05-18, 15:38
Kan je bij Delta niet inloggen met je boekingsnummer? Vaak kan je van te voren al bagage boeken en (betaald) stoelen vast leggen. Ik verwacht dat met zn 2'en de kans wel groot is dat je nog naast elkaar kan zitten maar tja garanderen kan nooit. Kan je niet bij het online inchecken gratis stoelen vast leggen? Heb je alvast meer zekerheid dan aan de balie.

O en wat je ook kan doen: iedere week even kijken hoe 'vol' het vliegtuig is. Zijn er nog maar enkele plekken kan je altijd de stoel er nog bij boeken.

Kosten voor bagage staat op de site:



For U.S. and Canada TO AND FROM Europe/North Africa - ticketing on or after Dec. 6, 2017 for travel on/after April 10, 2018 will have the following baggage fees:

BASIC ECONOMY ONLY


1st bag fee is $60/50EUR/75CAD
2nd bag fee is $100/85EUR/120CAD

No change to policy for Main Cabin/Delta Comfort+®/First Class/Delta Premium Select/Delta One®
For travel departing before April 10, 2018, Basic Economy passengers will enjoy a 1st standard checked bag free.




BAGGAGE FEE DETAILS & RULESWithin 24 hours of your departure, you can check in and notify Delta of the number of bags you will check on delta.com or on the Fly Delta app. If you’ve already checked in, drop your bags at Baggage Drop. You may also check in and pay for bags at the airport.

marjolijne
24-05-18, 15:46
Onder de 12 zijn ze verplicht om een kind naast de ouder te zetten.
Tijdens onze laatste vakantie heenvlucht met BA, kregen we een week van te voren al stoelen. 7 personen waarom 4 kinderen. keurig netjes ouder(s) bij kinderen
Terug vlucht met Iberia, online inchecken lukte niet, bij de balie 1 kind (<12) bij vader, 2 kinderen 12+ naast elkaar en 1 kind 12+ alleen. en de twee moeders helemaal ergens anders.
Gelukkig konden we in het vliegtuig nog wat wisselen en konden de moeders naast de kinderen. Zeker niet met behulp van de crew, want die deden daar niet aan...:mad: Er waren gelukkig veel mensen die meehielpen denken, wisselen en vertalen (spaans). Die was ik ook erg dankbaar.

roxylemmens
26-05-18, 22:15
wij hebben ook geboekt via cheaptickets met Delta. Ik heb de stoelen wel al kunnen reserveren 3 maanden voorafgaand aan de reis.

moonlight91
28-05-18, 15:46
Ik heb een ticket gezien bij expedia.com
nette prijs ik kan mijn stoelen direct na boeking vastleggen
echter zit er geen bagage bij inbegrepen
weet iemand of ik dit dan in mijn account bij Delta kan regelen of dat
het op het vliegveld pas kan

Don Tuse
28-05-18, 16:25
Kan je ook niet tegen bijbetaling bagage bijboeken dan?

knaapje
28-05-18, 16:28
Als ik op Expedia.com een vlucht naar MCO zoek zie ik er "details & baggage fees" bij staan. Klik je het aan zie je de tarieven en mogelijkheden.

moonlight91
28-05-18, 17:20
Heb ik gedaan maar was niet precies duidelijk hoe en wat
er staan alleen tarieven
ik heb via messenger contact met Delta gehad
en je kunt je bagage online inchecken en betalen 24u voor vertrek
of het op het vliegveld regelen als je een basic ticket hebt geboekt
kosten 60$ enkele reis, 100$ voor een 2e koffer

Terpies
28-05-18, 21:34
Is de prijs dan nog steeds zo goed? $120 p.p. extra aan bagage moet je wel meenemen in je berekening.

Don Tuse
28-05-18, 23:15
Is de prijs dan nog steeds zo goed? $120 p.p. extra aan bagage moet je wel meenemen in je berekening.
Dat doet niet iedereen (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?18717-Eerst-vliegtickets-boeken-of-eerst-villa-Wat-doen-jullie/page2) heb ik gemerkt. Die komen je dan lekker maken met tickets van Eur 400 die een paar berichten later ineens Eur 537 kosten.
Tsja......

moonlight91
29-05-18, 08:55
Ik zou dan voor 700€ een ticket in kerstvakantie hebben
daar wil ik het voor doen
ik verwacht ook niet echt veel voordeligere tickets voor die week
met gunstige reistijden, want ook dat vind ik belangrijk

BertH
29-05-18, 18:43
Wij ondervonden het zelfde voor deze vakantie in oktober / november.
Het reisburo had eerst via Delta geboekt.
Later vonden ze voor ons een KLM ticket (uitvoerend door delta) geen koffer kosten.

misschien advies voor een volgende keer. Even door zoeken en het eea afwegen tegen elkaar.

knaapje
30-05-18, 11:05
Op Kayak.nl kan je (net linksboven de prijs) zien of er ingecheckte bagage in de prijs zit. Voor een eerste schifting misschien handig.

Jord1975
30-05-18, 18:19
https://www.skyscanner.nl/nieuws/luchtvaartmaatschappijen/delta-airlines-bagage-kosten-afmetingen-en-gewicht/

roxylemmens
31-05-18, 10:17
Ik heb een ticket gezien bij expedia.com
nette prijs ik kan mijn stoelen direct na boeking vastleggen
echter zit er geen bagage bij inbegrepen
weet iemand of ik dit dan in mijn account bij Delta kan regelen of dat
het op het vliegveld pas kan

weet niet of je al geboekt hebt, maar kijk eens op ccheapttickets. Wij hadden vlucht delta incl 23 kilo bagage pp begin augustus zelfs voor 540 euro. tickets meteen binnen en meteen stoelen kunnen vastleggen.

moonlight91
31-05-18, 13:24
Cheaptickets is duurder voor onze periode
En alles wat enigsinds betaalbaar is heeft onmogelijke reistijden
daarbij heb ik nu meer info over het basic ticket en dat boek ik zoiezo niet
je krijgt je stoelen toe gewezen oo het vliegveld zone 4