PDA

Bekijk Volledige Versie : Villa via airbnb is gecancelled zonder reden

Vanderdoorntjes
24-05-18, 13:51
Stress!!!
We dachten alle accomodaties geregeld te hebben, met nog 7 weken te gaan tot de vakantie. Krijg ik nu bericht van airbnb dat het betaalde geld voor het gehuurde huis wordt terug gestort, en er staat bij de reservering dat hij onze huurperiode gecancelled is. Ik heb geprobeerd de verhuurder te mailen, maar krijg geen antwoord. Nu hebben we dus na onze aankomst op 12 juli geen huis in fort lauderdale......
iemand dit al eerder meegemaakt?

Njit
24-05-18, 14:36
Kan best zijn dat hij er zelf gaat wonen, het huis verkocht is. Je hebt volgens mij geen poot om op te staan.
Het is overigens niet zonder gevolgen voor de Verhuurder: https://www.airbnb.nl/help/article/990/i-m-a-host--what-penalties-apply-if-i-need-to-cancel-a-reservation

robinthart
24-05-18, 14:57
Wij hebben het ook een keer gehad alleen kregen we ons geld met veel moeite terug. Dat was ook echt een gedoe. Snel op zoek Naar een ander huis!

sterkte

Cindy1969
24-05-18, 20:07
Heb het ook een keer gehad. Verhuurder had lekkage in die ruimte. Wat een stress! Kreeg geld bijna direct terug, maar zoek dan maar eens wat anders.
Was geloof ik 2 weken ofzo voor vertrek. Uiteindelijk wel wat gevonden. Maar fijn is anders. Je denkt alles geregeld te hebben inderdaad...
Succes!

moniquekruiningen
24-05-18, 22:34
Uhm ook mee gemaakt.. in Miami South Beach ook een lekkage. We stonden op Schiphol voor vertrek toen ik de mail binnenkreeg.. kon wel huilen.. we gingen eerst 4 nachten naar Orlando... gelukkig, dus het lukte me toch nog wel om iets anders te boeken... maar wat een stress.

Vanderdoorntjes
25-05-18, 21:46
Het geld krijgen we volgens bericht terug, eigenaar geeft nog geen reden ...... nu hard op zoek naar een ander huis, maar niet meer via airbnb denk ik. Gewoon weer via homeaway, waar we de twee andere huizen gehuurd hebben zoals altijd