PDA

Bekijk Volledige Versie : Volgend jaar zomer verhuizen naar Bradenton/tampa area en heb vragen



ned in mo
16-05-18, 21:52
Hoi allemaal. Ik weet dat de meesten hier vakantiegangers zijn maar ik heb wat hulp van een local nodig.
Volgend jaar zomer verhuizen wij naar de Bradenton area is het plan maar ik ben er niet zo bekend. Ik ben dus op zoek naar iemand die het gebied daar goed kent en mij kan vertellen waar te wonen en waar niet, welke school (highschool) wel en welke niet. Het doel is om in het voorjaar (of eerder) een stukje grond te vinden met een gebouw er op waar ik mijn bedrijf kan uitoefenen. Dit moet waarschijnlijk in of in de buurt van Bradenton zijn. Reden hiervoor is dat deze area een goede plaats is voor mijn vrouw om een baan te vinden. Mijn wens is een huis aan het water van waar ik met een bootje de zee op kan vanuit mijn achtertuin.
Ik ben er de week na memorial weekend, 9-16 september en in de voorjaarsvakantie. Iemand die daar woont en mij kan helpen goede keuzes te maken?

Terpies
16-05-18, 22:41
Gefeliciteerd met de op handen zijnde verhuizing! Zal best wel lekker zijn om de echte winters achter je te laten!

Njit
16-05-18, 23:59
Leuk zeg! Ga je dan ook je nickname aanpassen? :D

Fitzroy
17-05-18, 06:51
Ned, heb je zin om te verhuizen?

Als we wat te shippen hebben kunnen we het zo bij je afleveren. ;)