PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisverslag Stephie mei/ juni 2018 Sarasota/ Miami



stephie
14-05-18, 19:00
Aanstaande vrijdag mogen we eindelijk weer naar Florida :cool:
We vliegen met Delta van Amsterdam naar Boston en dan naar Tampa. We overnachten eerst in Tampa, vlakbij het vliegveld. De volgende dag rijden we naar ‘ons’ appartement in Sarasota. We zijn hier vaker geweest. Heerlijke plek! Volgende week maken we een korte trip naar Miami, voor twee dagen.

ohhhh is het al vrijdag? :pDe komende dagen worden nog zwaar Haha.

Mochten jullie ons willen volgen, we houden weer een blog bij.

Link sgvb35.wordpress.com (http://Sgvb35.wordpress.com)

nicolea
14-05-18, 20:55
Leuk zeg...ik zit weer helemaal in de blogs. Heerlijk!

stephie
14-05-18, 21:13
Leuk zeg...ik zit weer helemaal in de blogs. Heerlijk!
Ja leuk om alle verslagen te lezen. Heerlijk ‘S avonds op de bank. iPad op schoot en lezen maar;)

Cindy1969
14-05-18, 21:29
Oh heerlijk, jullie mogen bijna! En leuk, een blog, ik ga volgen. Goede reis alvast en veel plezier!

elstars
14-05-18, 21:32
Veel plezier gewenst Stephie. Lekker vooruitzicht.
Jullie houden ook altijd zo van bezoek aan het strand, dan zou de Treasure Coast ook iets voor jullie kunnen zijn. Wij zijn aangenaam verrast door alle mooie plekjes die we hier tegenkomen, terwijl we ook enorme Gulfcoast aanhangers zijn, net as jullie.

stephie
14-05-18, 21:53
Oh heerlijk, jullie mogen bijna! En leuk, een blog, ik ga volgen. Goede reis alvast en veel plezier!
Dank je wel!

stephie
14-05-18, 21:54
Veel plezier gewenst Stephie. Lekker vooruitzicht.
Jullie houden ook altijd zo van bezoek aan het strand, dan zou de Treasure Coast ook iets voor jullie kunnen zijn. Wij zijn aangenaam verrast door alle mooie plekjes die we hier tegenkomen, terwijl we ook enorme Gulfcoast aanhangers zijn, net as jullie.
Ja klopt. Grappig dat jullie het noemen. Ik heb vanavond na het lezen van jullie blog meteen opgezocht waar die plaatsjes liggen. Het is volgens mij ongeveer 300 km van Sarasota.

elstars
14-05-18, 23:07
Klopt, bijna recht oversteken en dan aan de oostkust.

stephie
15-05-18, 18:31
Klopt, bijna recht oversteken en dan aan de oostkust.
Ja, dat valt mee. Nouja misschien deze vakantie. En anders bewaren we het voor de volgende keer.

Terpies
15-05-18, 23:16
Geniet Stephie! Voor ons duurt het nog twee weken voor we gaan...

Angeline Kievits
16-05-18, 00:02
Om het Floridagevoel zo lang mogelijk nog vast te houden ga ik alle blogs volgen! Heel veel vakantieplezier!

stephie
16-05-18, 11:57
Geniet Stephie! Voor ons duurt het nog twee weken voor we gaan...
Dank je wel! Jullie veel plezier met de voorbereidingen en alvast een goede reis gewenst.

stephie
16-05-18, 11:58
Om het Floridagevoel zo lang mogelijk nog vast te houden ga ik alle blogs volgen! Heel veel vakantieplezier!
Haha ja dat is altijd leuk

stephie
24-05-18, 03:20
De eerste 6 dagen zitten er alweer op. Ik heb tot nu toe elke dag een blog bijgehouden.
Op naar de volgende dagen :cool:
Aan het begin van dit topic en in mijn handtekening vind je de link naar mijn blog.

stephie
05-06-18, 20:19
Helaas zijn we weer thuis :(We hadden dit jaar niet echt geluk met het weer. Maar we hebben wel genoten en toch nog veel leuke dingen kunnen doen.
Bedankt voor het meelezen en de reacties. Nu ga ik ook even kijken welke blogs ik kan lezen, zodat ik toch het vakantiegevoel kan blijven vasthouden :cool:

Angeline Kievits
06-06-18, 00:05
Als ik de foto's zie krijg ik zo'n heimwee! Heerlijk verslag, dank je voor het laten meelezen. Nog 11 maanden dan mogen wij ook weer :)
Tot die tijd hoop ik maar heel veel blogs te kunnen lezen! En ideetjes op te doen voor de volgende keer.