PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisorganisatie: Aireka



vortex
05-06-06, 11:31
hallo floridagangers!
voor ons zit het er bijna aan te komen...za 10 juni vliegen

van Aireka krijg ik te horen dat ik mijn hotelvouchers enz. krijg bij de balie van Alamo als ik mijn huurauto ophaal....

dit is voor mij nieuw,ik ben gewend dat als ik een reis boek ik alles gewoon thuis gestuurd krijgt.

nu is mijn vraag: is dit de normale gang van zaken of gaat er iets niet helemaal goed?

Michael66
05-06-06, 14:27
hallo floridagangers!
voor ons zit het er bijna aan te komen...za 10 juni vliegen

van Aireka krijg ik te horen dat ik mijn hotelvouchers enz. krijg bij de balie van Alamo als ik mijn huurauto ophaal....

dit is voor mij nieuw,ik ben gewend dat als ik een reis boek ik alles gewoon thuis gestuurd krijgt.

nu is mijn vraag: is dit de normale gang van zaken of gaat er iets niet helemaal goed?

Vreemd, heel vreemd. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Normaal geeft de reisorganisatie die de boekingen doet ook de vouchers af. Als Alamo de vouchers zou afgeven, zou dat betekenen dat Alamo degene is die de boeking heeft gedaan, voor Aireka. Maar daar kan ik me eigenlijk niets bij voorstellen. Daar komt ook nog bij dat je bij binnenkomst in de VS moet kunnen aantonen waar je verblijft (tenminste voor de 1e nacht) en dat doe je toch met een voucher?!

In jullie geval is jouw verwachting / verbazing m.i. dan ook volledig juist. Dit kun je maar op één manier oplossen: Aireka bellen en (extra) uitleg vragen (met vermelding van het bovenstaande)!

Michael66
05-06-06, 14:50
Nog even in de algemene voorwaarden van Aireka (http://www.aireka.nl/nl/dynamicpage.asp?id=23) gekeken en daar staat:
5.3 Tenzij anders overeengekomen worden de reisbescheiden (tickets, vouchers e.d.) 14 dagen voor vertrek aan de reiziger toegezonden. De reiziger die niet tijdig de noodzakelijke reisbescheiden heeft ontvangen, is verplicht dit uiterlijk vijf dagen voor vertrek aan de reisorganisator te melden.

Uit jouw verhaal begrijp ik niet of jullie "anders zijn overeengekomen", of dat het nu een mededeling van Aireka was.

Even met hun overleggen.

vortex
05-06-06, 17:05
ik heb wel een soort voucher voor het hotel voor de eerste nacht
maar dit is meer zo'n a4tje waar op staat waar je verblijft(om op te geven bij aankomst)

maar niets voor de overige hotels van de rondreis......vreemd

ik hang morgenochtend direct bij aireka aan de telefoon!
jullie horen nog hoe dat uitpakt

bedankt allen

vortex
06-06-06, 17:04
alles opgelost...
aireka gebeld en die zeggen dat ik de rest van de hotel vouchers pas krijg in mijn eerste hotel bij aankomst in miami :-)

kan ik toch met een gerust hart op reis

corrus
06-06-06, 20:17
alles opgelost...
aireka gebeld en die zeggen dat ik de rest van de hotel vouchers pas krijg in mijn eerste hotel bij aankomst in miami :-)

kan ik toch met een gerust hart op reis

Tja... Maar het is en blijft nog steeds een zeer vreemde zaak... :shock:

knaapje
06-06-06, 23:32
alles opgelost...
aireka gebeld en die zeggen dat ik de rest van de hotel vouchers pas krijg in mijn eerste hotel bij aankomst in miami :-)

kan ik toch met een gerust hart op reis

Tja... Maar het is en blijft nog steeds een zeer vreemde zaak... :shock:

Ik heb in een grijs verleden een arrangement via American Express geboekt zonder de vlucht. Ik was n.l. al voor de zaak in de USA.
Ik kreeg alleen het adres van het hotel in Orlando en daar lag de rest: toegangstickets, busvouchers enz klaar en het hotel was betaald. Ik vond het ook niet zo fijn gevoel, maar alles bleek te kloppen.

Groeten
Knaapje.

MyFlorida
11-06-06, 18:34
Kan uit persoonlijke ervaring wel aangeven dat Aireka een betrouwbaar bedrijf is dus het zal zeker lukken maar het is wel vreemd dat de vouchers klaar liggen bij een hotel. Ik boek al mijn tickets en huurauto's via hun en alles tot volle tevredenheid.

A3
04-12-06, 18:26
Aireka heeft een 'Speciale aanbieding'. Zie deze link
(http://www.airekaintranet.nl/aireka_spcl_amerika_1wfd_ua_wntr0607-zmr07_1e.htm)

Njit
04-12-06, 19:02
Alles je telt wat er allemaal nog bijkomt aan toeslagen en luchthavenbelasting dan schrik je denk ik. En op een Economy zit ik ook niet te wachten.. (met 4 personen?)

Michael66
04-12-06, 19:05
Gaan we toestaan om elke grote schreeuwende advertentie hier (met plaatje en al) te publiceren? Maa dan aub een aparte lijst aan: "speciale aanbiedingen". Overigens ben ik daar geen voorstander van.:(

Njit
04-12-06, 19:21
Moderator: ik ben er ook niet zo kapot van. Heb de start-post aangepast.

A3
04-12-06, 21:28
Sorry heren,


Zal jullie niet meer lastig vallen......



A3

Njit
04-12-06, 22:01
Je mag ons altijd lastig vallen met mooie verhalen, foto's en ander Florida plezier!

Eric
05-12-06, 03:54
Adrie, je moet ons zelfs nog lastig vallen, ik mis nog altijd het verdere verloop van je verhaal, en ik weet dat nog meer mensen met spanning wachten !!
Eric

Saskia
05-12-06, 10:51
Adrie, je moet ons zelfs nog lastig vallen, ik mis nog altijd het verdere verloop van je verhaal, en ik weet dat nog meer mensen met spanning wachten !!
Eric

Ja! ik ga voorlopig niet naar florida maar kijk elke dag op het forum of je verhaal al verder gaat!!!
Groetjes Saskia