PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisverslag van onze eerste Florida-reis



Angeline Kievits
06-05-18, 13:35
Ik geloof dat we het Florida-virus ook te pakken hebben. Wat is het mooi hier en wat genieten we. We komen ogen, oren en dollars te kort ;)
Voor de kinderen staat het al vast: dit is de reis van hun leven!

En wat zijn we blij met de tips uit dit forum, die helpen enorm om het maximale uit deze reis te halen.
Al iets over de helft zijn we vandaag dus we mogen nog een aantal dagen genieten van Florida. Straks naar een wedstrijd van de Tampa Bay Rays, voor het ultieme Amerika-gevoel!

Door een zieke in ons gezelschap (een 1-dags virus denken we) en de regen van gisteren kon ik alvast een beetje inlezen voor onze volgende Florida-reis. Huh? Uh...ik geloof dat we in 2019 weer gaan maar dan met zijn tweetjes. Dat wordt mijn volgende project dus: na de vakantie een nieuwe droomreis samenstellen, met hulp van het forum uiteraard.

https://2018florida.blogspot.com/

Fleurida
06-05-18, 14:05
Leuk verslag, ik lees lekker mee!

Syllvia
06-05-18, 18:29
Heel leuk verslag!!

stephie
06-05-18, 20:24
Leuke blog! Jullie genieten echt. En die verslaving is voor velen herkenbaar :cool:
super dat de volgende trip alweer op de planning staat. Geniet nog even van jullie vakantie.

Cindy1969
07-05-18, 23:16
Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben, en ja, het virus is echt erg... Dat Florida virus haha.
Beetje druk nu, maar eind van de week paar dagen vrij, zal dan even gaan lezen. Blog ziet er goed uit, heb het even bij mijn
favorieten gezet.

sunnyrojo
08-05-18, 09:33
Leuk verslag, ik ga jullie volgen hoor! druk met(badkamer)verbouwing, dus dat wordt tussen bedrijven door maar superleuk!

nicolea
08-05-18, 09:57
Tof verslag, leuk dat jullie alles vanuit Orlando doen! Geeft toch meer rust dan steeds verkassen.

Lannie
08-05-18, 10:30
Ook ik volg jullie. Wat een leuk verslag!

moonlight91
08-05-18, 14:21
Och nee, het florida virus .. is ongeneeselijk
bij thuis komst chronische heimwee
gelukkig is dit een lotgenoten forum

Angeline Kievits
12-05-18, 02:57
Onze reis zit erop! Wat hebben we genoten van elkaar en van dit prachtige stukje Amerika. Dat is ook mede te danken aan alle informatie en tips die we hier op het forum hebben gevonden. Waarvoor hartelijk dank!

En ja...de basis is gelegd voor een verslaving, ben ik bang.

Zit nu te googlen voor 2019 (ik vind het - bijna - jammer dat we in september 2018 onze vakantie in Portugal al hebben geboekt hahaha). In 2019 gaan we zonder kinderen dus kunnen we de pretparken in ieder geval al overslaan en dat biedt weer hele andere mooie mogelijkheden. Gaan we naar de Keys, naar Miami, de Westkust of toch een rondreis gecombineerd met een weekje in een villa? Heerlijk, weer een jaar voorpret!

stephie
12-05-18, 12:42
Haha dus nu alweer aan het kijken naar een nieuwe reis? Het was leuk om jullie blog te lezen.

Cindy1969
12-05-18, 20:08
Oh jee, toch verslaafd dus. Was er al bang voor haha!
Heerlijk om weer nieuwe plannen te maken. Veel plezier daarmee.

mhagman
12-05-18, 20:43
Net jullie blog gelezen en genoten van alle herkenbare plekken, ook heel grappig om te lezen hoe verslavend zo'n eerste bezoek kan zijn. Wij gaan deze zomer voor de 6e keer richting USA met de kinderen :).

nicolea
13-05-18, 10:41
Veel plezier met plannen! Gewoon de boekjes en de laptop mee naar Portugal joh ;) !