PDA

Bekijk Volledige Versie : Clearwater Beach parkeren



Don Tuse
23-04-18, 11:55
Het is al weer enige jaren geleden dat ik naar Clearwater Beach ben geweest. Binnenkort gaan we er weer eens een kijkje nemen.
Kan iemand mij tips geven waar ik het beste / goedkoopste kan parkeren?

Alvast bedankt.

mblokland
23-04-18, 20:09
Zorg in elk geval dat je niet net voor zonsondergang gaat aangezien het dan op alle dagen file is!

Hier kun je relatief goedkoop parkeren: 69 Bay Esplanade, Clearwater, FL 33767, Verenigde Staten of 4 Rockaway St, Clearwater, FL 33767, Verenigde Staten

osterop
27-04-18, 16:11
Parkeren bij clearwater is idd best aan de prijs. wat leuk is en niet zo duur is de water taxi nemen. Deze heet de clearwaterferry.com en ligt onder de oude brug. Prijs is 4 dollar en parkeren daar gratis. Wat ook kan is dat je naar stand met park gaat tegen over clearwater lekker strand en een state park. Goedkoop parkeren.

mblokland
16-07-18, 11:01
Parkeren bij clearwater is idd best aan de prijs. wat leuk is en niet zo duur is de water taxi nemen. Deze heet de clearwaterferry.com en ligt onder de oude brug. Prijs is 4 dollar en parkeren daar gratis. Wat ook kan is dat je naar stand met park gaat tegen over clearwater lekker strand en een state park. Goedkoop parkeren.

In de avonden vooral in het weekend is het 1 lange file en is het raadzaam met de watertaxi te gaan.

Specials: Family Round Trip 2 Adults/2 Children (Under 18) $20
https://www.clearwaterferry.com/routeandschedule

Erik22
29-10-21, 12:06
Het is al weer enige jaren geleden dat ik naar Clearwater Beach ben geweest. Binnenkort gaan we er weer eens een kijkje nemen.
Kan iemand mij tips geven waar ik het beste / goedkoopste kan parkeren?

Alvast bedankt.

Hallo,

Ik heb twee jaar geleden precies het zelfde probleem gehad. Ik kreeg toen de tip op een parkeerplek te boken via https://parkcare.nl/
Dit heeft mij heel veel geld en moeite bespaart.

Veel succes!

knaapje
29-10-21, 22:22
Heb je ook even naar de datum van de posting gekeken?

Overigiens, welkom op dit prachtoge forum