PDA

Bekijk Volledige Versie : Eten & Drinken meenemen



EIQ
07-04-18, 01:36
In diverse forum staan wat details maar deze zijn (mogelijk) tijd gerelateerd. Vandaar dit nieuwe topic.

Mag je naar de parken Seaworld en Aquatica zelf eten & drinken meenemen in een koelbox? Wij gaan nml in april/mei 2018 met 8 personen waaronder kinderen en zijn Nederlanders :D

elstars
07-04-18, 09:45
Staat gewoon vermeld op de websites van deze parken, bij Bush Garden zie:

https://buschgardens.com/tampa/faq/ (https://buschgardens.com/tampa/faq/)

ietie
08-04-18, 11:03
Seeworld weet ik niet maar bij aquatica zijn ze heel streng . Je mag kleine pakjes drinken meenemen maar zonder rietjes ! De rest staat op de site

moonlight91
08-04-18, 12:42
Dit staat er in de FAQ op de website

Restaurants and concession stands are located conveniently throughout the park. Large hard or soft coolers, glass containers, food, drinks and picnic lunches may not be taken into the park. Guests with special diets, baby formula or baby food may bring their items into the park.

Terpies
08-04-18, 13:56
Dan ook nog maar even in dit topic mijn post:

Je zult zien dat als je op de parkings aankomt bij de attractieparken er altijd veel mensen zijn die op de parkeerplaatsen aan het eten zijn bij hun auto (soms zelfs uitgebreide BBQ etc!!). Die noemen ze tailgating, meestal hebben ze een pick-up truck en is de klep naar beneden, stoeltjes er omheen en uitgebreid eten.

In de meeste parken kun je meestal zonder problemen in en uit lopen (je krijgt/kreeg dan een stempel op je hand) en kun je later weer naar binnen.

Je zou kunnen informeren of dit bij het park mag, dan loop je gedurende de dag af en toe terug naar je auto, en hoef je niet met koelbox en dergelijke te zeulen.

moniquekruiningen
08-04-18, 19:14
Dan ook nog maar even in dit topic mijn post:

Je zult zien dat als je op de parkings aankomt bij de attractieparken er altijd veel mensen zijn die op de parkeerplaatsen aan het eten zijn bij hun auto (soms zelfs uitgebreide BBQ etc!!). Die noemen ze tailgating, meestal hebben ze een pick-up truck en is de klep naar beneden, stoeltjes er omheen en uitgebreid eten.
Ook ik heb dat nog nooit gezien, dus of het veel gebeurt vraag ik me serieus af. Ik ben mss nog niet zo vaak als anderen geweest, maar bij universal lijkt het me niet te doen in de overdekte parkeer garage ��

Don Tuse
09-04-18, 07:22
@Terpies;
Bedoel je niet sportwedstrijden / concerten i.p.v. attractieparken?

Terpies
09-04-18, 12:30
Nee hoor wij hebben het o.a. bij Busch Gardens (Williamsburg) en Cedar Point (Ohio) diverse malen gezien... Het is ook bij evenementen en sportwedstrijden zeer gebruikelijk, maar het viel ons dus ook al een paar keer op bij diverse attractie parken.

EIQ
09-05-18, 01:24
Net terug van Seaworld en Aquatica. Eten & drinken mag niet meegenomen, behalve een flesje water. Op de site van Seaworld of aan de kassa kun je het concept "All-Day Dining Deal" nemen. Dit kost $34,99 +tax voor adults en $19,99 + tax voor childs (3-9 year).

Tip: koop je kaartjes online 1 dag voor het eerste bezoek. Je krijgt ze dan goedkoper aangeboden en de
"All-Day Dining Deal"
kost dan $20,00 +tax (alle leeftijden). Let wel dat je de vouchers als PDF opslaat want je vouchers e-mailen werkt niet altijd hoorden en merkten wij. Als je deze op je telefoon hebt gezet kun je bij een automaat bij binnenkomst je kaartjes printen met de barcode op je telefoon. Dat gaat snel want 1 persoon hoeft zich maar te melden op de automaat en hij print ze desgewenst allemaal.

Bij Seaworld zijn beperkte restaurants, geen thema-restaurants. Let op: 1x per uur mag je voedsel halen.
De "All-Day Dining Deal" is overigens beperkt tot drie restaurants bij Aquatica. Twee met het concept "To go" zodat je het kunt meenemen. Echter 1 restaurant sluit al om 14:30 uur (doordeweekse dagen), de andere op sluitingstijd. En bij een buffetrestaurant waar je het niet mee mag nemen. Deze sluit een half uur voor sluitingstijd van het park. Je mag tot sluitingstijd blijven zitten maar kunt het laatste half uur niets meer bij pakken. Wel moet je hier steeds aansluiten bij betalende klanten om nog een extra tijdelijk bandje om je pols te krijgen. Dit duurt redelijk lang en zou niet moeten hoeven. Voor eten geldt: 1x per uur mag je voedsel halen.
Drinken (beperkte keuzes tot circa 12 drinks) kun je bij dranktentjes halen waar ze je een beker geven aan de kassa op vertoon van je band. Deze sluiten ook rond 15:00 uur (doordeweekse dagen). Je bent dan aangewezen op één "To go"- restaurant.

Kwaliteit van het eten is beter als een aantal jaren terug. Bij Buffet-restaurant kun je zelf salades samen stellen, hebben ze broodjes, pizza's, kippenpootjes, knakworstjes, pulled pork, gebakken banaan, frietjes en meer. Diverse fruitsoorten (waaronder aardbeien en ananas) gesneden, cakes en buiten een vriezer met ijsjes in een bekertje. Bij de "To-go" -restaurants diverse hamburgers, frietjes en falafel in een pita alsmede toetjes waaronder koekjes met chocoladip.

roxylemmens
23-07-18, 10:40
Ik vind 20 dollar nog steeds een fors bedrag als je met 5 man bent..toch weer 100 dollar.
Ik neem aan dat je voor minder dan 100 dollar gewoon een hamburger en frietjes kan eten en driken door de dag?
Ik heb geen idee hoe de prijzen liggen ;-)
En hebben ze ook een refill beker daar los te koop ?

Of pakken jullie bijv maar 2 dinner deals en halen dan om en om eten ? Ik weet niet of dat kan..

Terpies
23-07-18, 23:25
Jeetje serieus? Jij vindt $20 pp duur voor de hele dag elk uur iets eten en 13 x drinken? Als je twee keer een maaltijd met drankjes haalt bij McDonalds ben je dat al kwijt.

voor 1 drankje in een park betaal je rond de 3-5 dollar, ook met refill bekers..

En je bent echt iemand die overweegt om met 5 personen 2 dinner deals te kopen en dan te delen? Serieus....:confused:

BarryDH
24-07-18, 01:07
SeaWorld Orlando has taken their refillable cup program one step further by coupling it with a conservation message. With the opening of Antarctica: Empire of the Penguin the park introduced adorable refillable penguin cups to be used at any Coke Freestyle machine in the park. Every time you refill your “Cup that Cares” at a Coke Freestyle machine you will be reminded that you’re being environmentally responsible. Each use of the cup saves us about 27 grams of CO2 from being emitted into the atmosphere.Even your initial purchase is beneficial for wildlife. One dollar from every cup goes to SeaWorld and Busch Gardens Conservation Fund. The basic cup costs $9.99 and is decorated with Puck and his penguin family from the popular attraction. Refills for the cup are available for $.99!Dus dat van die 3-5 dollar valt wel mee

roxylemmens
24-07-18, 23:00
@Terpies;
Nou sorry hoor, 100 dollar per dag als je 5/6 parken bezoekt is behoorlijk veel.
Niet iedereen heeft geld als water, de reis heeft al duizenden gekost met alle entreegelden en noem maar op en als gescheiden vrouw afgekeurd is dat jaren lang sparen geweest !!!
En dat heb ik allemaal graag gedaan omdat het de droomreis is van mijn zoontje omdat we lichamelijk heeeeel veel hebben meegemaakt.
Ik geef thuis ook geen 500 dollar uit op 5 dagen tijd...Zelfs niet in een hele maand. En sorry maar de kleine kids eten niet zoveel...

roxylemmens
24-07-18, 23:02
Dank je wel Barry.. daar kan ik iets mee. Bedankt voor je antwoord.

mijnie
25-07-18, 10:27
5/6 parken bezoeken is behoorlijk duur, dan heb ik het niet alleen over de hoge entreegelden. Denk dat iedereen die eens in een pretpark geweest is wel weet wat het kost om daar tijdens je verblijf wat te eten en te drinken.
Ik denk dat dit een behoorlijk goede deal is, je kan eten en drinken wat je wil. Mijn ervaring is dat je toch wel 10$ kwijt bent voor een hotdog met een frietje. Heb je er nog niks te drinken bij. Als je dat niet kan of wil uitgeven, moet je per park kijken of je je eigen eten mee naar binnen mag nemen.

BarryDH
25-07-18, 10:56
Dank je wel Barry.. daar kan ik iets mee. Bedankt voor je antwoord.Geen dank , laat ik ook maar even van de gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat je absoluut geen sorry hoeft te zeggen of iets kwa uitleg verschuldigd bent omtrent je keuze geen dinning deal te kopen. Wij kopen deze deal zelf ook nooit eigenlijk gewoon omdat wij het er kwa kosten niet uithalen mijn vrouw en de kids hebben genoeg aan 2 menu's samen en ik heb speciale voeding bij me die ik altijd mee naar binnen mag nemen. Ook hebben we aan 1 refill beker genoeg de dames (ik heb 2 dochters) drinken met mama frisdrank of dergelijke en ik heb altijd water voor mezelf bij me wat ik altijd mee mag nemen naar binnen. Je kan dus wel een en ander besparen kwa eten hoor in het park ligt aan jezelf en je behoefte , en nogmaals 100% eigen keuze !

@Terpies;
Ook ik heb het eten op de parkeerplaats nog nooit gezien bij een pretpark.

Terpies
25-07-18, 20:03
@barrydh:Waarschijnlijk zijn wij iets vaker dan de gemiddelde reiziger in de US geweest, ook in de financiële crisis jaren. Het viel ons ook op dat in die tijd mensen naar buiten gingen om ergens te eten, of om te eten of zelfs een BBQ op de parkeerplaats (niet bij Disney, maar wel bij Busch Gardens, Cedar Point, SixFlags gezien).

@roxylemmens: ik kan niet in je portemonnee kijken, dat maakt voor mijn reactie helemaal niet uit, jij geeft geen uitleg over hoe je reisgezelschap is samengesteld, dus achteraf makkelijk om zo uit te halen als ik reageer. Prima dat je er hard voor spaart, het geld er voor over hebt om 5/6 dagen in de parken rond te lopen, maar ook dat is niet goedkoop.

Feit: in een park hele dag eten en drinken voor $20 pp is geen groot bedrag.

Feit: voor twee personen dinner deals kopen en er met 5 personen van eten is imho onbeschoft en niet de bedoeling.
Sorry, maar je gaat ook niet in een restaurant met 4 personen voor 1 persoon onbeperkt spare ribs bestellen en er met zijn allen van eten.

knaapje
25-07-18, 20:16
............Ook ik heb het eten op de parkeerplaats nog nooit gezien bij een pretpark...…….

Op de parking van Seaworld Orlando vaker gezien.


….Je zou kunnen informeren of dit bij het park mag, dan loop je gedurende de dag af en toe terug naar je auto, en hoef je niet met koelbox en dergelijke te zeulen...……..

Ik moet er toch niet aan denken meerdere malen op een dag heen en weer naar de auto te moeten lopen.
Bij Disney ben je dan zo maar meer dan een half uur onderweg en dan moet de auto nog redelijk dicht bij het betreffende park staan, bij Seaworld niet veel korter.

BarryDH
25-07-18, 21:00
Modbreak: persoonlijke aanval verwijderd

@Roxylemmens Nogmaals het zelf waar je behoefte aan hebt in een park ,omdat ik er sowieso geen gebruik van zou maken zouden wij met ons gezin 60,- Dollar kwijt zijn en dit halen wij er bij lange na niet uit dus voor ons is het zonde geld, Wellicht voor jullie ook dat kun je alleen zelf bepalen.

Njit
25-07-18, 22:00
Het viel ons ook op dat in die tijd mensen naar buiten gingen om ergens te eten, of om te eten of zelfs een BBQ op de parkeerplaats (niet bij Disney, maar wel bij Busch Gardens, Cedar Point, SixFlags gezien).

Ik kom zelf bovengemiddeld veel in pretparken en kan het bevestigen voor Cedar Fair en Six Flags parken. Is daar ook een stuk makkelijker. Daar zit de parkeerplaats zo ongeveer tegen de ingang aan.

SpaceAce
25-07-18, 22:04
Ik neem aan dat je voor minder dan 100 dollar gewoon een hamburger en frietjes kan eten en driken door de dag?
Ik heb geen idee hoe de prijzen liggen ;-)

Een hamburger menu met frietjes en drinken zal rond de 11 á 12 dollar liggen. Tel daar nog een flesje water en wat drinken tussendoor op en je komt redelijk in de buurt van de 20 dollar per persoon inderdaad.
Al zijn we tegenwoordig niet meer zo van dit soort menu's. Heb van die Cambridge repen mee voor mijn dieet :o :D Niet te lang in de tas laten zitten (alhoewel ze best cool blijven, met ons zelf meegenomen flesje koud water), want gesmolten zijn ze een stuk minder lekker. Maarja, die repen zijn ook niet gratis natuurlijk. Al tel ik die dan weer niet bij ons budget van de vakantie op.

En dan heb je natuurlijk ook nog geen avondeten gehad. Dat had je nog niet mee berekend in die 20 dollar per persoon, toch?