PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Romano Mei 2018



Romano van den Bogaardt
27-03-18, 16:12
Over 5 weken is het dan zover, samen met mijn vriendin onze eerste keer Florida!

Na weken van meelezen op het forum hebben wij nu ook een reisschema in elkaar gezet:D

02-05 Amsterdam > Orlando (Delta) Aankomst Quality inn international drive
03-05 Orlando
04-05 Orlando
05-05 Orlando > Sarasota Aankomst Regency inn & Suites
06-05 Sarasota
07-05 Sarasota
08-05 Sarasota > Naples Aankomst Trianon Hotel
09-05 Naples
10-05 Naples
11-05 Naples > Miami Aankomst Bars B&B South beach hotel
12-05 Miami
13-05 Miami > Marathon Aankomst Skipjack Resort & Marina
14-05 Marathon
15-05 Marathon
16-05 Marathon
17-05 --------- (fort Lauderdale?)
18-05 --------- (fort Lauderdale?)
19-05 --------- Terugvlucht avond Orlando - Amsterdam

Nou zijn alleen de laatste 3 dagen na Marathon nog niet geboekt, dit omdat we er nog niet helemaal uit zijn.
We twijfelen nog welke parken we in Orlando willen zien, dus daarom staan de laatste dagen nog open. Toch nog een dag Universal en in het begin van de vakantie Disney of andersom.Of een park overslaan en langer in Fort Lauderdale blijven wij weten het nog niet..

Wel kijken we erg uit naar deze vakantie, en kunnen we niet wachten om eindelijk te gaan!

Groet Romano

Lizz
27-03-18, 16:22
Dat snap ik dat jullie er naar uitkijken, en na deze vakantie hebben jullie er ongetwijfeld een verslaving bij:o
Jullie reisschema ziet er goed uit, jullie hebben overal de tijd om de omgeving te verkennen en te relaxen en te genieten.

Wens jullie een heerlijke vakantie in de sunshine state.

FloridaFabian
27-03-18, 16:49
Ziet er goed uit! Kiezen jullie bewust voor 'weinig' tijd in Miami? Ik kan je overigens zeggen dat het Trianon Bonita Bay Hotel ons in 2016 enorm goed bevallen is, zou het zo weer boeken.

Romano van den Bogaardt
27-03-18, 18:20
Ziet er goed uit! Kiezen jullie bewust voor 'weinig' tijd in Miami? Ik kan je overigens zeggen dat het Trianon Bonita Bay Hotel ons in 2016 enorm goed bevallen is, zou het zo weer boeken.

De hotelprijzen zijn aanzienlijk hoger op The keys/South beach. Nu zitten we een heel weekend in Miami, daarom neigt ons gevoel meer naar een dag langer the keys om zo toch weer wat rust in te plannen.:)

stephie
27-03-18, 18:48
Mooi schema! Mijn man en ik zijn groot fan van Sarasota en omgeving. Leuk dat jullie naar Miami gaan. Gaan wij dit jaar ook heen. Ook kort trouwens. We gaan maar twee dagen erop uit :cool:. We zijn in 2007 voor het laatst in Miami geweest. Ik vind het leuk om weer eens naar South Beach te gaan. We overnachten trouwens in Homestead, omdat we op de heenweg ook the Everglades bezoeken (Shark valley entrance).