PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Terpies



Terpies
21-03-18, 13:43
Hoi allemaal. Via een ander forum ben ik hier terechtgekomen, dus hierbij aangemeld.
Wij komen al jaren in de US, en omdat onze oudste zoon met zijn gezin in Florida woont, beginnen we de laatste jaren onze reis elk jaar in Florida. In juni vliegen we alweer voor de 15e keer, deze keer begint onze reis in Miami (vanwege de goedkoopste tickets).

Ik lees graag mee en hoop ook hier en daar wat tips te kunnen geven.

ietie
21-03-18, 13:55
Leuk tips zijn altijd welkom!

mattrob
21-03-18, 14:07
Welkom ook hier; gezellig !

Cindy1969
21-03-18, 18:55
Welkom! Dacht al, bekende naam, maar kijk weleens op dat andere forum.

stephie
21-03-18, 20:38
Welkom! Maar we hoeven jou dus niks te vertellen over Florida en reizen in Amerika :D
Leuk hoor. Goede reden om lekker vaak naar Florida te gaan.
Waar woont je zoon?

Fitzroy
21-03-18, 20:43
Hoi Terpies, ook welkom hier. Ik ben je al in veel topics tegengekomen op AA.
Gr. Fitzroy aka Vito op AA.

Terpies
21-03-18, 22:16
Waar woont je zoon?

De oudste woont vlakbij Panama City Beach en Mexico Beach in de Panhandle (oftewel de redneck riviera), onze jongste in Wichita, Kansas. Dus we pendelen in onze vakanties heen en weer tussen beide...heel vervelend :)

Terpies
21-03-18, 22:17
Gr. Fitzroy aka Vito op AA.

Hey Vito :cool:. Vond het wel zo handig om dezelfde forumnaam aan te houden :up:

Terpies
21-03-18, 22:19
Welkom! Dacht al, bekende naam, maar kijk weleens op dat andere forum.

Hoi Cindy! Jij ook bekende naam :up:

stephie
22-03-18, 20:24
Wow dus jullie hebben twee zonen in Amerika wonen! Mag ik vragen wat de reden is dat ze daar wonen? Liefde en/ of werk?
Ik voel altijd wat jaloezie als ik hoor dat mensen in Amerika wonen Haha! Maar jullie hebben zo een mooie vakantiebestemming zeg.

Fitzroy
22-03-18, 21:09
Zelfde forumnaam ben ik helemaal met je eens maar toen ik me hier aanmeldde was Vito al in gebruik, dus dan moet je wat anders ;)

Terpies
25-03-18, 15:06
Wow dus jullie hebben twee zonen in Amerika wonen! Mag ik vragen wat de reden is dat ze daar wonen? Liefde en/ of werk?

Ze wonen daar idd voor hun werk en gezin...beide kinderen hebben de Amerikaanse nationaliteit door hun vader (de ex van mijn vrouw).

stephie
25-03-18, 18:56
Ze wonen daar idd voor hun werk en gezin...beide kinderen hebben de Amerikaanse nationaliteit door hun vader (de ex van mijn vrouw).
Ah ok, dat maakt het ook wel aantrekkelijk om daar te wonen als je de Amerikaanse nationaliteit hebt.

Terpies
26-03-18, 11:59
Als Donald T niet teveel van zijn DACA plannen mag realiseren, behoort emigreren zeker nog tot de mogelijkheden. Overigens hebben we beiden een NL paspoort, maar de planning is wel dat we binnenkort waarschijnlijk onze plannen serieus vorm gaan geven om naar de US te gaan verhuizen. Misschien moeten door T onze plannen wel vervroegd worden, als gezinshereniging gaat worden afgeschaft...

stephie
26-03-18, 12:14
Als Donald T niet teveel van zijn DACA plannen mag realiseren, behoort emigreren zeker nog tot de mogelijkheden. Overigens hebben we beiden een NL paspoort, maar de planning is wel dat we binnenkort waarschijnlijk onze plannen serieus vorm gaan geven om naar de US te gaan verhuizen. Misschien moeten door T onze plannen wel vervroegd worden, als gezinshereniging gaat worden afgeschaft...

oh dus jullie overwegen om ook te emigreren, spannend zeg. Tja mister T heeft nogal een bepaalde beeldvorming over immigranten...:( hopelijk hebben jullie niet al teveel problemen als jullie de stap gaan wagen.

dirkmuis
28-03-18, 12:55
Dan zit je op 3 fora als ik me niet vergis :D

Terpies
28-03-18, 21:38
Dan zit je op 3 fora als ik me niet vergis :D

herkenbaar hè Dirk :D:up:

Fitzroy
28-03-18, 23:03
Wat is het derde forum :confused:

Terpies
29-03-18, 11:16
Wat is het derde forum :confused:
usa4all maar die zijn actiever op FB en dat heb ik niet :rolleyes:

dirkmuis
29-03-18, 12:45
Ik vind het forum zelf wel overzichtelijker dan het aa forum.