PDA

Bekijk Volledige Versie : Dag of 4 omgeving Miami of Fort Myers



Mattie
18-03-18, 15:25
In het algemene villa forum al navraag gedaan voor een villa in de buurt van de parken maar we zitten er ook over te denken om nog een paar dagen (we gaan 3 weken dus een dag of 3a4) wat meer in de buurt van de Everglades te doen zodat we ook daar naar toe kunnen (en weer net even wat anders zien). Vanuit Orlando is dat toch net even te ver weg.

Opties zijn bijvoorbeeld Miami/Fort Lauderdale of juist aan de andere kant Fory Myers, Cape Coral, Naples oid. We zijn met 5 personen dus ik vind dat een hotel (waar je 3 kamers nodig hebt) toch al snel duur gaat worden. Op HomeAway staan wel wat villa's maar dat is echt flink duurder dan omgeving Orlando.

Kent iemand nog een leuke (en betaalbare) locatie? Er is nog geen planning gemaakt dus echt veel voorkeur hebben we niet mbt de locatie. Maar in elk geval omgeving Everglades om zo maar te zeggen.

Als ik puur een beetje naar de prijs kijk komt deze toch wel leuk tevoorschijn: https://www.homeaway.com/vacation-rental/p1167346vb maar die moet je minimaal 5 nachten boeken en dat vinden we weer net te veel. We hebben onze tijd in Orlando wel nodig voor alle parken :)

Het hoeft trouwens niet perse een villa te zijn (wel pluspunten haha) maar een "gewoon" huis is ook prima. Bij voorkeur wel met een zwembad al dan niet een community pool oid.

Oja nog 1 ding: we vliegen terug via Orlando maar pas om een uur of 8 's avonds dus we hebben voldoende tijd om daar weer heen te rijden.

Lannie
19-03-18, 09:44
Wij hadden vorig jaar het Wyndham Garden Fort Myers Beach geboekt voor 87 euro per nacht via Expedia. Ik weet niet of dit ook boven budget is?

Mattie
19-03-18, 16:01
Dat is een prima prijs denk ik zo, ik ga er eens naar kijken!

Mattie
25-03-18, 10:41
Als er nog andere suggesties zijn dan graag: bovenstaand hotel kan ik (nu) in elk geval niet voor een mooie prijs vinden.

ietie
25-03-18, 14:14
Ik kijk even mee ben ook op zoek naar een locatie voor 3 nachten omgeving miami .

Terpies
25-03-18, 15:14
Wat noem je betaalbaar? Wat is duur? En wat is goedkoop? Die begrippen zeggen voor iedereen wat anders.

Als je een indicatie geeft in dollars van je richtbedrag helpt het makkelijker om mee te zoeken. :up:

Fitzroy
25-03-18, 16:41
Is die villa Toscane, waar elders op het forum een topic over is, in Homestead wat voor jullie ? Sowieso kun je in Homestead goedkoop overnachten én een goede uitvalsbasis voor de Everglades. Wij hebben al meerdere keren verbleven in de BW Gateway to the Keys. Prima hotel.

Terpies
25-03-18, 16:47
Wij hebben al meerdere keren verbleven in de BW Gateway to the Keys. Prima hotel.

Wij hebben hier afgelopen jaar ook twee nachten geslapen met ertussen een nacht op Key West. BW Gateway to the Keys is een prima schoon hotel met een heerlijk zwembad en whirlpool. Prima ontbijt (wel wat druk, maar we hebben buiten zitten ontbijten). Wij betaalden nog geen $70 per nacht in juni 2017.

ietie
25-03-18, 19:15
Wij zoeken een hotel/appartement oid voor 3 personen , 2 bedden ( geen slaapbank) , rondom miami airport.

Mushu
25-03-18, 22:37
Comfort Suites Miami Airport North is ons zeer goed bevallen. Zie ons blog van die dag: http://cruisingthecanal.blogspot.nl/2015/04/fly-away.html

A.Hofman
26-03-18, 10:02
Vorig jaar een nacht verbleven in Cambria hotel&suites Miami airport. http://www.cambriasuitesmiami.com/nl-nl Prima hotel, ruime kamers, en vlakbij het vliegveld.

Terpies
26-03-18, 12:58
Wij zoeken een hotel/appartement oid voor 3 personen , 2 bedden ( geen slaapbank) , rondom miami airport.

La Quinta in Miami is ook een aanrader. Ze hebben drie hotels vlakbij de airport.
Als je bij je kamers zoekt naar een kamer met 2 double beds heb je altijd een kamer voor max 4 personen (eventueel nog een slaapbank). Dit type hotelkamer is iets duurder dan een kamer met 1 bed, maar heel gebruikelijk en bij nagenoeg alle hotels in de US te boeken.

i.westdijk
26-03-18, 18:17
Wij hebben in Nokomis ( stukje onder Sarasoto) in een mooi huis gezeten. Het heeft geen zwembed, maar is wel een vrijstaand huis met een grote tuin achter. Het is modern en smaakvol ingericht. Het is een airbnb, maar je hebt het huis wel voor jezelf. De heel vriendelijke eigenaar is alleen aanwezig bij je aankomst en legt dan het een en ander uit. Het is een paar minuten met de auto van het strand van Nokomis. ( wel bijna 2 uur rijden naar de Everglades). Maar wij hebben er hele fijne dagen gehad, het huis is van alle gemakken voorzien, zelfs strandstoelen en parasol om mee te nemen naar het strand. Het heeft 3 slaapkamers. Ook maar een paar minuten met de auto naar de publix. Even op de airbnb site zoeken in Nokomis, het heeft ook een website, zoek naar casa324

Mattie
27-03-18, 10:31
Om even de vragen te beantwoorden mbt kosten / budget. Ik vergelijk met maar met een Orlando villa. Daar betaal je zo'n $100~120 per nacht. Dat is een beetje onze richtprijs, snap best dat een hotel duurder is (hoewel het net zo goed, liever zelfs een huisje mag zijn) maar omdat je dan al 2 of 3 kamers moet nemen red je dat gewoon niet qua budget.