PDA

Bekijk Volledige Versie : Airbnb ervaring: Villa Toscana Homestead



christophe
16-03-18, 19:46
Ik zocht tjdens mijn laatste trip een betaalbaar hotel in of rond Miami. Zowel via priceline als hotel tonight kwam ik niet lager dan 80 euro per nacht. Ik besloot dan maar richting de Keys te rijden en kwam in Homestead terecht. Via airbnb ben ik daar dan voor 79 euro per nacht met m'n gat in de boter gevallen. Rustig gelegen met enkele topattracties in de directe omgeving. Deze tip wil ik jullie niet onthouden.
https://www.travelchecker.be/nl/villa-toscana-homestead/

Lizz
16-03-18, 23:40
Heb jullie verslag gelezen, en wauw wat een prachtig verblijf.
en jullie hebben super blog met veel interessante, praktische en leuke info.
ik heb jullie toegevoegd aan mijn favorieten....Morgen ga ik weer lezen op jullie site.
maar nu ga ik slapen, de oogjes vallen dicht.

moonlight91
17-03-18, 09:56
Wouw, wouw....
Dat gaan we zeker onthouden !
verder mooi florida verslag , allemaal hele bekende plaatsen
blue springs state park staat voor ons zeker nogmaals op de agenda
we hebben daar in de februari maand (2015)genoten van vele manatees
en gaan zeker terug als we weer eens in het winterseizoen vliegen

christophe
17-03-18, 17:22
wij hebben er maar eentje gezien (begin mei), dus willen zeker nog eens terug in de winter.

Ilse_
17-03-18, 17:24
Wowww dat ziet er geweldig uit. Ik heb em opgeslagen, je weet maar nooit
. Thnx

christophe
17-03-18, 17:24
Dank je, wat fijn om te horen. Hoop dat je iets hebt aan een van de tips. Wij halen zelf ook het meeste uit blogs en persoonlijke tips. Slaapwel ;-)

Patrick
17-03-18, 19:02
Begrijp ik goed dat de keuken en het zwembad voor gezamenlijk gebruik is?

Fitzroy
17-03-18, 20:11
Zoals ik het lees ook. Niet ons ding. Je deelt 1 villa met 7 anderen volgens mij.
Wij hebben liever een villa voor ons alleen :D maar ieder het zijne uiteraard.

christophe
23-03-18, 13:38
Begrijp ik goed dat de keuken en het zwembad voor gezamenlijk gebruik is?

ja klopt, het blijft een concept van air bnb natuurlijk. Voor deze prijs deze villa helemaal prive hebben zou natuurlijk een beetje te veel van het goede zijn :D

rubenjason
17-06-18, 14:31
Gisteren overnacht in Villa Toscana, na aanleiding van dit topic. Bedankt @Christophe, wat een plek zeg! We hebben 66 euro betaald in totaal (2 pers.) en er was verder niemand. Villa is gigantisch en de tuin loopt een halve kilometer door, inclusief protserige Romeinse fontein en Egyptische Obelisk. Klein uurtje naar Miami en de Everglades beginnen letterlijk aan het eind van de tuin, (net achter de Japanse tuin die helemaal achterin ligt haha).