PDA

Bekijk Volledige Versie : Extra verzekering huurauto



Niels Jansen
20-02-18, 23:16
Is het noodzakelijk om extra verzekeringen bij de huurauto te nemen? Op elke site kan je bij de huur weer extra verzekeringen nemen daar betaal je tussen de 4 en 8 euro per dag extra voor. Als je zoals wij 3 weken gaat is dat toch een aardig bedrag extra. En neem je het nu niet dan proberen ze het je wel bij de balie aan te smeren.

Dus mijn vraag is wat is verstandig? Uitgebreide dekking erbij nemen of gewoon de standaard dekking aanhouden?

moniquekruiningen
20-02-18, 23:37
Voor zover ik je kan vertellen, ben je als je vanuit Nederland boekt voorzien van alles wat noodzakelijk is.
Begreep recentelijk dat er bij sommige cc’s soms ook nog een beperkte verzekering voor je huurauto kan zitten.
Sommige mensen kiezen nog voor roadassistence als extra optie, ik breng de auto altijd meteen retour als er iets aan is. En die ene ekeer dat er low tire Pressure werd aangegeven op t dashboard, ben ik eerst nog door een alleraardigste garage houder geholpen...

Njit
21-02-18, 10:55
Als je zelf je band kunt verwisselen bij problemen dan heb je geen Roadside Assistance Plus nodig.