PDA

Bekijk Volledige Versie : Miami of doorrijden naar Homestead?



dirkmuis
16-02-18, 20:30
In April landen wij op Miami. Ik heb daar nu 2 dagen gepland waarna we doorreizen naar Homestead.
Aan het einde van de reis komen we vanuit Ft. Lauderdale weer terug in Miami om terug te vliegen.

Wat zouden we die ene dag in Miami kunnen doen zonder direct richting Homestead of Ft. Lauderdale te rijden? Of is het slimmer om juist een extra nacht te pakken in Ft. Lauderdale?

KevinB
17-02-18, 08:19
Misschien een bezoek aan Key Biscayne? Crandon Park of Bill Bags, mooie stranden.
Of Sawgrass Mills als je nog geld over hebt aan het eind van de reis

Ruud2004
17-02-18, 17:51
Waarom Homestead, chaotisch druk daar. Een Mall omringd door goedkope hotels. Ben het wel met KevinB eens.

koenkamphuys
17-02-18, 22:50
Ik heb onlangs in Homestead overnacht als betaalbaar alternatief voor Miami. We verbleven in het Floridian op US 1, een oud motel-style hotel maar wel netjes. Maar het is al gauw drie kwartier rijden. Als je in Homestead bent moet je naar Coral Castle. Een bijzondere roadside attraction met een bijzonder verhaal.

dirkmuis
18-02-18, 10:29
Verdeelde meningen zie ik al. Het gaat trouwens niet om het einde van de reis maar juist het begin.

dirkmuis
18-02-18, 11:18
Voor shoppen zag ik ook al The Falls en Dadeland in/bij Miami alhoewel The Falls vrij dicht bij Homestead ligt

Fitzroy
18-02-18, 11:33
In Miami: Dolphin Mall maar favoriet bij mij blijft toch wel Sawgrass. Dat is echter naar het noorden ipv ri Homestead. Dadeland vind ik niet echt bijzonder. The Falls ken ik niet.