PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema: Stephie mei/ juni 2018



stephie
05-02-18, 16:36
Hoi,

Ook mijn man Peter en ik hebben besloten om dit jaar wederom op vakantie te gaan naar Florida. Het is toch wat! :cool:
We twijfelden heel erg over onze bestemming. Wij willen aan de ene kant graag rondreizen en mooie plaatsen bezoeken, maar aan de andere kant vinden we het ook fijn om op één plek te verblijven en vanuit daar activiteiten te ondernemen.
Vorig jaar verbleven we in een mooi appartement in Shorewalk Bradenton. Helaas was dit appartement niet meer beschikbaar in onze periode dit jaar. Dus we hebben gekozen voor het appartement in Sarasota waar we al vaker zijn geweest.
We hebben natuurlijk niet echt een reisschema zoals je bij veel mensen voorbij ziet komen ;)

Dag 1: Tampa, overnachting in La Quinta Inn Tampa Bay Airport
Dag 2/5: Sarasota
Dag 5/6: Florida City/ Homestead overnachting in Travelodge
Dag 6/17 Sarasota

Op de dag dat we 3 jaar getrouwd zijn, gaan we vroeg in de ochtend naar the Everglades. We kiezen waarschijnlijk voor de Shark Valley entrance. Einde middag, begin avond willen we uit eten gaan in een leuk restaurant op Key Largo (tips zijn welkom!).
De volgende dag gaan we naar Miami Beach en rijden we weer terug naar Sarasota.

Vanuit Sarasota gaan we nog verschillende uitstapjes maken.
Ik ga ook weer een blog bijhouden, hieronder in mijn handtekening zie je de link.

elstars
05-02-18, 17:55
Lekker vooruitzicht weer! Alvast veel voorpret gewenst en we lezen weer graag met jullie mee.

Digitalman
05-02-18, 18:59
Ik lees dat je coor je trouwdag een mooi restaurant zoekt op Key Largo. Ik zou dan nog iets verder rijden, naar Islamorada. Daar heb je heerlijke restaurans op het strand zoals Lorelei (http://www.loreleicabanabar.com) en Moradahttps://moradabay.com Bay. Met je tenen in het zand lekker eten bij een mooie zonsondergang!

stephie
05-02-18, 19:39
Elstars@bedankt! Ik geniet ook altijd zo van jullie blogs!
digitalman@ bedankt voor de tip, ik ga het eens opzoeken. Ik had idd gezien op Google maps dat islamorada niet zo ver rijden is vanuit Homestead.

Cindy1969
05-02-18, 21:47
Heerlijke plannen, en leuk zo'n uitstapje op jullie trouwdag. Geniet van de voorpret!

stephie
05-02-18, 21:58
Dank je Cindy, het schiet op voor jou hè?

Cindy1969
06-02-18, 22:05
Ja, nog een maandje :D
Morgen stoelen reserveren, gelukkig kan dit net op mijn vaste vrije dag.

stephie
06-02-18, 22:49
Ok dat is mooi! Ik heb ook even naar de blog gekeken van jouw kennissen die zijn geëmigreerd. Wat fijn dat je bij hun mag logeren. Ik ben stiekem wel jaloers op hun verhaal ;)

Cindy1969
07-02-18, 09:46
Ok dat is mooi! Ik heb ook even naar de blog gekeken van jouw kennissen die zijn geëmigreerd. Wat fijn dat je bij hun mag logeren. Ik ben stiekem wel jaloers op hun verhaal ;)

Ja super he! Zou dat ook wel willen hoor, ooit :D