PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Arianne1977



Arianne1977
15-01-18, 21:27
Hallo, ik ben Arianne. Wij gaan in augustus 2 weken naar Florida. Het is de eerste keer en sinds enige dagen lees ik mee op dit forum, erg leuk!
Wij hebben vorige week een rondreis geboekt bij Tui voor €4300,- dit is inclusief vlucht, autohuur en hotels. Wij zijn met z’n 4-en (2 volwassen en 2 kinderen van 14 & 10. Scherpe prijs dacht ik zelf....

Mattie
16-01-18, 13:00
Welkom, zit je elke dag in een ander hotel of ga je vanuit 1 locatie zelf de boel verkennen?

Cindy1969
16-01-18, 15:26
Welkom Arianne! Veel plezier met de voorpret. En dat is zeker geen verkeerde prijs, voor hoogseizoen.

Arianne1977
22-01-18, 23:07
Hoi, wij verblijven in totaal 8 hotels, starten in fort lauderdale, dan vero beach, orlando, sarasota, naples, everglades, key largo, key west en eindigen in miami beach.
In orlando en sarasota verblijven we meerdere dagen. Heeft iemand wellicht nog tips?

stephie
23-01-18, 21:13
Welkom op het forum. Mooie kennismaking met Florida zo’n rondreis! Over Sarasota en omgeving kan ik veel vertellen, omdat dit ons lievelingsplekje is van Florida:D
Sarasota ligt natuurlijk vlakbij het heerlijke Siesta Beach. Een mooi groot strand met alle noodzakelijke voorzieningen. Ruime parkeergelegenheid, snackbar, verhuur strandartikelen, toiletten etc. Ook is Turtle Beach de moeite waard. Is wat meer basic en rustiger.
In de buurt van Sarasota ligt ook Myakka River State park. Prachtig park. Hier kun je allerlei wilde dieren spotten. Daarnaast ook genoeg mogelijkheden om te shoppen. The Mall at University town center, is een groot winkelcentrum in Sarasota. Iets verder weg ligt Ellenton Premium Outlet.

Mattie
24-01-18, 10:51
Orlando heb je natuurlijk alle pretparken die super gaaf zijn om te bezoeken :) Weet niet hoe lang je daar blijft maar voor de Disney zwemparken (was in 2013 zo in elk geval) kan je voor een paar euro extra een jaarkaart kopen ter plaatse. Was iets van rond de $100 dus zegmaar $100 2x toegang (2 parken) maar voor $110 een jaarkaart.