Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: InekeKoot
Ik ben de vrouw van Frans van Eijk (Frans1949). Het lijkt me wel leuk om ook af en toe mijn eigen ervaringen op te schrijven, commentaar te geven en op te scheppen. Ik heb altijd meegelezen met de wederwaardigheden van Floridagangers en het lijkt mij leuk om ook wat te kunnen reageren.
Hoi Ineke, welkom! Al ben jij natuurlijk 1000 maal meer ervaren op Floridagebied Haha.
Tja en dat opscheppen over jullie fantastische woning, dat lukt vast wel. En mij jaloers maken lukt nog meer denk ik.
Hoe fantastisch is het wel niet om een eigen huis in Florida te hebben. Mijn man en ik zijn nu 35 jaar en wij hopen ook ooit een huis te hebben in Florida.
Hallo Ineke, wat leuk dat je ook op het forum bent, ik heb natuurlijk een schim van je gezien op de filmpjes :)
Wat vrouwelijke input over het reilen en zeilen op een mobile park (heet dat zo?) vind ik heel erg leuk!
Ik heb Frans al gemaild met wat vragen :)
Leuk om je hier te 'zien' :)
koenkamphuys
19-01-18, 18:58
Leuk dat je nu ook een eigen account hebt Ineke. Jammer dat je wel moet beginnen met de status Newbie...
Leuk dat je nu ook een eigen account hebt Ineke. Jammer dat je wel moet beginnen met de status Newbie...
Dat zal ik ook wel een tijdje blijven, Koen
ronenivonne
21-01-18, 06:51
Hallo Ineke en welkom.
Hallo Ineke, wat leuk dat je ook op het forum bent, ik heb natuurlijk een schim van je gezien op de filmpjes :)
Wat vrouwelijke input over het reilen en zeilen op een mobile park (heet dat zo?) vind ik heel erg leuk!
Ik heb Frans al gemaild met wat vragen :)
Leuk om je hier te 'zien' :)
Inmiddels je mail gekregen en per email terug geschreven.