PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Sniper: Florida april-mei 2018



Sniper
11-01-18, 14:51
Hallo luitjes,

Wij willen heel graag weer terug na 3 jaar onthouding vanwege verhuizing en geldperikelen:rolleyes:. Ik baal alleen ontzettend dat in de periode 27 april-11 mei de reizen behoorlijk duur zijn! Bij TUI hoef ik al niet meer te wezen, die rekenen ongeveer 1265,- euro per ticket!?! Wie weet nog waar ik voor redelijk weinig geld een ticket kan boeken waarbij de overstaptijden en vertrektijden nog enigszins te doen zijn? Ik heb de meeste sites nu wel gehad denk ik maar ik hoop dat hier nog iemand een oplossing weet?

Bvd Allard

Mattie
11-01-18, 15:40
Zo mogge wat een prijzen inderdaad bij tui pft. Liggen je data vast? En moet hoeveel personen? Ik zie inderdaad wel goedkopere tickets maar dan heb je wel weer een lange overstap....

Enige wat me een beetje interessant lijkt is via Delta voor €760 p.p. maar tja tis een hoop geld.....

vr 27-04-2018 Amsterdam - Orlando (Orlando Intl. Apt.)

Vertrek
Aankomst
Overstappen
Reisduur
Vluchtnr


https://engine.schipholtickets.nl/img/ui/empty.pngvr 08:00 uur
vr 15:55 uur
1x Overstap
13u 55m
DL4408


https://engine.schipholtickets.nl/img/ui/empty.pngvr 08:45 uur
vr 17:25 uur
1x Overstap
14u 40m
DL4396




vr 11-05-2018 Orlando (Orlando Intl. Apt.) - Amsterdam

Vertrek
Aankomst
Overstappen
Reisduur
Vluchtnr


vr 17:45 uur
za 14:25 uur
1x Overstap
14u 40m
DL4409







https://engine.schipholtickets.nl/results?affiliate=schipholticketsnl&channel=CH&airtrade_init=1&Airline=&NumberAdults=2&NumberChildren=0&locale=nl_NL&NumberInfants=0&EcoBusFir=eco&departureDate=27-04-2018&returnDate=11-05-2018&roundtrip=1&vertrek1=Amsterdam+%28AMS%29&bestemming1=Orlando+int+%28MCO%29&vertrek2=Orlando+int+%28MCO%29&bestemming2=Amsterdam+%28AMS%29

Lizz
11-01-18, 16:09
Wij hebben via Momondo.nl gezocht en wij vliegen 26 april en 18 mei terug, nu vliegen wij op Tampa deze keer omdat die qua prijs het beste uit de bus kwam.
Onze reis koste pp €432,- we vliegen vanaf Amsterdam met Lufthansa en hebben een tussenstop op Frankfurt van 2 uurtjes en daarna vliegen we door naar Tampa.
zag ze nu zelf agoedkoper voor €386,- l

Sniper
11-01-18, 16:14
Het ergste is nog wel dat ik enkele weken geleden nog reizen heb gezien in die periode van ongeveer 450 a 500 euro`s!!:mad: Toen had ik gelijk moeten boeken maar toen was mij vakantieaanvraag nog niet goedgekeurd....

Mattie
11-01-18, 16:29
Tja je kan ook wachten maar het is koffiedik kijken wat de prijzen gaan doen natuurlijk. Maar aan de andere kant kan het nog duurder worden dan het nu is? Hm....

masterkabal
11-01-18, 16:39
Ik vlieg half april richting Orlando vanaf Dusseldorf. Ticket was destijds maar 286 euro. Dit is geen​ enkele reis voor de duidelijkheid.
Stel gewoon een prijsalarm in op skyscanner en je krijgt vanzelf een mailtje als er iets veranderd.

marjolijne
12-01-18, 10:37
Kijk ook eens bij dusseldorf en Miami. Wij gaan eind april/begin Mei (voorjaarsvakantie). En hebben 330 euro betaald (bij BA, tussenhandel was <300)

Kletskous
12-01-18, 18:57
Denk ook dat de leuk geprijsde tickets al veel vroeger in de verkoop waren.
Kun je een dagje smokkelen en vertrekken op 26-4 en terug op 10-5? Dan zie ik tickets van Düsseldorf-Miami voor 592,=
Stond op Momondo, doorgelinkt naar BudgetAir.

Sniper
13-01-18, 12:38
Bedankt voor de reactie`s mensen, ik ga hiermee aan de slag!

Lizz
13-01-18, 14:18
Ik persoonlijk vlieg dan liever op Tampa is sneller aan te rijden naar Orlando dan vanuit Miami naar Orlando.
Je bent namelijk met anderhalf uur vanuit Tampa in Orlando , terwijl je vanuit Miami ruim 3,5 uur onderweg bent.
Maar dat is mijn mening....hebben het beiden al gedaan.
En vanuit Miami zou ik liever een hotel nemen voor de eerste nacht, want de oogjes worden echt zwaar onderweg op die saai tolweg en zeker als je je nog jonge kinderen heb.

Ruud2004
14-01-18, 15:26
Aankomen- en vertrekken vanaf Tampa is een verademing, prima geregeld daar. Even afwachten en een beetje spelen met de data als dat kan, moet voordeliger kunnen. Je kan naast Orlando. Miami en Tampa ook op Ft Lauderdale en zelfs Jacksonville zoeken, je weet maar nooit. Daarnaast ook nog je cookies en tijdelijke internetbestanden wissen. Over dit laatste zijn de meningen verdeeld, trouwens. Gebruik ook zoekmachines van de buurlanden. Wat ook nog wel eens leuk uitpakt is via Expedia incl één of meerdere overnachtingen.

Sniper
14-01-18, 16:46
Net reis geboekt via Icelandair! Gunstige vertrekt, reis en aankomsttijden! Landen via Reykjavik in Orlando de 30ste April en gaan weer terug 9 mei (ook weer via de hoofdstad) terug naar Amsterdam. De prijs was echt G E W E L D I G ! Met drie personen 1365,-! Ik zal bij de balie nog wel wat extra moeten betalen voor de bagage maar goed.... ZIN IN!!!

Ps ik zie dat ik trouwens eten ook nog moet bijboeken....hmmm

Mattie
15-01-18, 10:40
Dat is geen verkeerde prijs inderdaad, en eten ach je kan ook een zak bolletjes mee nemen :)

Sniper
15-01-18, 11:55
Reisschema:

-30 April: 14:00 uur vertrek Amsterdam-Reykjavik. 17:10 uur vertrek Reykjavik-Orlando (MCO). Aankomst 20:55 uur.
Hotel Orlando
1 Mei: bezoek aan vrienden in Boca Raton
2 Mei: park bv Universal Studio`s
3 Mei: Cape Kennedy ( we willen de space shuttle zien!)
4 Mei: vertrek Miami/Fort Lauderdale, shopping e.d. aldaar
5 Mei: geen plannen, zon zee en strand!
6 Mei: nog open
7 Mei: nog open
8 Mei: nog open
9 Mei: uitchecken en terug naar Orlando.
vlucht: 19:00 uur vertrek Orlando (MCO)-Reykjavik. 7:40 uur vertrek Reykjavik-Amsterdam. Aankomst 12:40 uur.

Sniper
04-02-18, 11:15
Update:
-30 April: 14:00 uur vertrek Amsterdam-Reykjavik. 17:10 uur vertrek Reykjavik-Orlando (MCO). Aankomst 20:55 uur.
Hotel Orlando
1 Mei: bezoek aan vrienden in Boca Raton
2 Mei: park bv Universal Studio`s
3 Mei: Cape Kennedy ( we willen de space shuttle zien!)
4 Mei: vertrek Miami/Fort Lauderdale, shopping e.d. aldaar
5 Mei: Citytour Miami (Bus) + shoppen​
6 Mei: Geen plannen, zon, zee en strand
7 Mei: Naar Key West
8 Mei: Schieten Lock and Load + shoppen
9 Mei: uitchecken en terug naar Orlando.
vlucht: 19:00 uur vertrek Orlando (MCO)-Reykjavik. 7:40 uur vertrek Reykjavik-Amsterdam. Aankomst 12:40 uur.

Fitzroy
04-02-18, 11:59
Kun je die vrienden in Boca Raton niet veel beter vanuit FLL bezoeken dan vanuit Orlando? Dat lijkt me veel praktischer ipv heen en weer te rijden.

Sniper
05-02-18, 10:09
@Fitzroy: je hebt natuurlijk gelijk, zie gecorrigeerde versie below:

-30 April: 14:00 uur vertrek Amsterdam-Reykjavik. 17:10 uur vertrek Reykjavik-Orlando (MCO). Aankomst 20:55 uur.
Hotel Orlando
1 Mei: rustdag, shoppen e.d.
2 Mei: park bv Universal Studio`s of iets dergelijks
3 Mei: Cape Kennedy ( we willen de Space Shuttle zien!)
4 Mei: vertrek Miami/Fort Lauderdale, bezoek aan vrienden in Boca Raton
5 Mei: Citytour Miami (Bus) + shoppen​
6 Mei: Naar Key West
7 Mei: rustdag, shoppen e.d. + zon, zee en strand
8 Mei: Schieten Lock and Load + zon, zee en strand
9 Mei: uitchecken en terug naar Orlando.
vlucht: 19:00 uur vertrek Orlando (MCO)-Reykjavik. 7:40 uur vertrek Reykjavik-Amsterdam. Aankomst 12:40 uur.

Sniper
06-02-18, 09:15
Kun je die vrienden in Boca Raton niet veel beter vanuit FLL bezoeken dan vanuit Orlando? Dat lijkt me veel praktischer ipv heen en weer te rijden.

Hahaha komt omdat onze kennissen op huizenjacht zijn, maar in eerste instantie rond Orlando en omgeving. Ik wist niet dat ze hun zoekgebied inmiddels hadden uitgebreid en was in de veronderstelling dat Boca Raton dus ergens in de buurt van Orlando lag :p (wij zijn daar namelijk nog nooit geweest). Blijkt dat ze dus een huis hebben gekocht (althans is de bedoeling) in een hele andere regio...

Sniper
07-02-18, 10:41
Hmmm ik denk dat mijn schema uiteindelijk nog wel een keertje wordt aangepast want we hebben eigenlijk plannen genoeg:cool:

Sniper
08-02-18, 06:49
We zijn nu de vakantie wat aan het fijn-tunen nu, de meest waarschijnlijke (en definitieve) versie:cool::

-30 April: 14:00 uur vertrek Amsterdam-Reykjavik. 17:10 uur vertrek Reykjavik-Orlando (MCO). Aankomst 20:55 uur.
Hotel Orlando
1 Mei: Universal Studio`s
2 Mei: Cape Kennedy ( we willen de Space Shuttle zien!) + vertrek naar Boca Raton (logeren bij vrienden)
3 Mei: vertrek North Beach Miami, zon, zee en strand (+ shoppen?)
4 Mei: Citytour Miami (Bus) + shoppen​
5 Mei: Vertrek Marathon + Key West
6 Mei: Zon, zee en strand (en misschien opnieuw Key West)
7 Mei: Vertrek Pompano Beach. Waarschijnlijk tussenstop bij John Pennekamp Coral Reef State park.
8 Mei: Zon, zee en strand
9 Mei: Vertrek Orlando, vlucht 19:00 (MCO)-Reykjavik. 7:40 uur vertrek Reykjavik-Amsterdam. Aankomst 12:40 uur.

Sniper
23-02-18, 09:46
Update: Nope, zoals het nu lijkt gaat het toch weer anders. Vier hotels in 10 dagen lijkt ons toch wat te druk:D.

30 April: 14:00 uur vertrek Amsterdam-Reykjavik. 17:10 uur vertrek Reykjavik-Orlando (MCO). Aankomst 20:55 uur.
Hotel Orlando
1 Mei: Rustdag en schieten Machine Gun America
2 Mei: Discovery Cove
3 Mei: Aquatica
4 Mei: Cape Kennedy + vertrek Boca Raton (logeren bij vrienden)
5 Mei: Vertrek Marathon (fietsen huren)
6 Mei: Zon, zee en strand
7 Mei: Key West (fietsen huren)
8 Mei: Vertrek Boca Raton (logeren bij vrienden), onderweg bezoek John Pennekamp
9 Mei: Vertrek Orlando, vlucht 19:00 (MCO)-Reykjavik. 7:40 uur vertrek Reykjavik-Amsterdam. Aankomst 12:40 uur.

Sniper
25-02-18, 13:22
@Administrator: Ik wilde eigenlijk mijn reisschema`s wat opschonen maar je kunt hier helaas je post niet meer wijzigingen cq verwijderen:-(

Sniper
29-03-18, 14:21
Definitief: Two Park Tickets gekocht voor Aquatica, Sea World, Busch Gardens en/of Adventure Island.

30 April: 14:00 uur vertrek Amsterdam-Reykjavik. 17:10 uur vertrek Reykjavik-Orlando (MCO). Aankomst 20:55 uur.
Hotel Orlando
1 Mei: Rustdag en schieten Machine Gun America
2 Mei: park
3 Mei: park
4 Mei: Cape Kennedy + vertrek Boca Raton (logeren bij vrienden)
5 Mei: Vertrek Marathon (fietsen huren)
6 Mei: Zon, zee en strand
7 Mei: Key West (fietsen huren)
8 Mei: Vertrek Boca Raton (logeren bij vrienden), onderweg bezoek John Pennekamp
9 Mei: Vertrek Orlando, vlucht 19:00 (MCO)-Reykjavik. 7:40 uur vertrek Reykjavik-Amsterdam. Aankomst 12:40 uur.