PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Tina



Tina
31-05-06, 10:49
Hoi, ik ben Tina. Wij (mijn man en ik) en onze twee kids zijn gek op Amerika. We zijn in Las Vegas getrouwd en we nemen de kinderen deze zomer voor de tweede keer mee naar Florida. Deze site is geweldig om tips vandaan te halen. Voorheen altijd een stille lezer, maar voortaan zal ik ook wat actiever meedoen.

Dr. Phlox
31-05-06, 11:35
Hoi, ik ben Tina. Wij (mijn man en ik) en onze twee kids zijn gek op Amerika. We zijn in Las Vegas getrouwd en we nemen de kinderen deze zomer voor de tweede keer mee naar Florida. Deze site is geweldig om tips vandaan te halen. Voorheen altijd een stille lezer, maar voortaan zal ik ook wat actiever meedoen.

Hoi Tina,
Welkom op het forum, ook al vier je bijna je 1 jarige aanmelding. Maakt verder niets uit. Ben zelf ook al bijna een jaar op het forum bekend maar pas sinds een maand actief.

Grz
Dr. Phlox
8) :lol: 8)

meisje
04-06-06, 16:20
Van harte welkom hier,

gr meisje

pascalbrouwers
04-06-06, 22:00
welkom welkom welkom,

ik was eerst ook een stille lezer.
Maar je kunt hier zoveel info opdoen
Dus gewoon meedoen.

groetjes ,
Pascal

marisca
05-06-06, 10:13
Hoi, ik ben Tina. Wij (mijn man en ik) en onze twee kids zijn gek op Amerika. We zijn in Las Vegas getrouwd en we nemen de kinderen deze zomer voor de tweede keer mee naar Florida. Deze site is geweldig om tips vandaan te halen. Voorheen altijd een stille lezer, maar voortaan zal ik ook wat actiever meedoen.


Welkom, :P
Leuk dat je ook in de States getrouwd bent, Us to! :lol:
Las-vegas geweldig daar hoor, als onze zoon wat ouder is keren wij zeker een keertje terug.
Wij zijn toen in 1998 voor het laatst geweest! :cry:
Toen waren ze venetie en paris aan het bouwen!
Wanneer zijn jullie daar getrouwd?
Wij zijn trouwens niet in las-vegas getrouwd maar in Diney world orlando!
Gr Marisca 8)