PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisverslag MattRob en Caroline - Lang weekend Orlando ivm aankoop villa



mattrob
02-11-17, 21:39
Morgen vertrekken we voor een lang weekend naar Orlando, voor de aankoop van onze villa ! Daar houden we ook een verslag van bij, dus voor degene die dat leuk vinden, hierbij de link !

http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017

Digitalman
03-11-17, 07:14
Supergave plannen! Succes met de overdracht!

marjolijne
03-11-17, 07:58
Stoer, Ik ga jullie zeker volgen. Ben erg benieuwd.
En even een paar dagen Orlando is ook geen straf.
En vergeet niet om goed te ontspannen (lees shoppen) tussen al het papier werk door. :cool:

Carthrax
03-11-17, 13:11
Geweldig, ik ga het ook volgen. Heel veel succes en plezier natuurlijk ;)

YBodur
05-11-17, 12:51
Wauw, ik ben jaloers! Ik ga jullie volgen. Heel veel succes met alle regelzaken en natuurlijk veel plezier in Orlando!

Frans1949
05-11-17, 17:53
Heel leuk om jullie verslag te lezen.
Het huis is toch wel iets anders dan de mobile home waar wij zes maanden per jaar verblijven.
Nee hoor, niet jaloers want wij zijn er ontzettend gelukkig, maar ik vind jullie huis prachtig en het is jullie van harte gegund.
Blijf graag meelezen met jullie verslagen.
Gaan jullie zelf er veel tijd in doorbrengen of is het meer voor de verhuur?
Zoals ik inschat duurt het nog wel een aantal jaren voor jullie met pensioen gaan.
Of is het de bedoeling dat jullie emigreren?
Kan en wil je vertellen waar ongeveer jullie huis staat?

Frans1949
06-11-17, 01:29
Inmiddels natuurlijk veel meer gelezen en ook jullie site gevonden.
Wat ontzettend leuk.
Ook heel leuk vind ik jullie enthousiasme dat raakt mij enorm.
Op zijn goed Hollands "geen gezeik gewoon doen".

mijnie
06-11-17, 09:15
Zo even lezen. Ik heb natuurlijk al op Facebook gezien dat alles goedgegaan was, leuk! Ik heb jullie Villa al aan mijn favorieten toegevoegd . En je schrijft zo leuk Caroline!

mattrob
06-11-17, 11:35
Gaan jullie zelf er veel tijd in doorbrengen of is het meer voor de verhuur?
Zoals ik inschat duurt het nog wel een aantal jaren voor jullie met pensioen gaan.
Of is het de bedoeling dat jullie emigreren?
Kan en wil je vertellen waar ongeveer jullie huis staat?

Ik begrijp dat je alles inmiddels gevonden hebt, dank voor de mooie complimenten ;-) ! Maar geen immigratie, en inderdaad voorlopig nog geen pensioen ! Voor de verhuur, en hopelijk ook wat voor eigen genot, maar dat is bijzaak ! Wat leuk dat jullie 6 maanden per jaar in het prachtige Florida zijn; dat lijkt me een mooie toekomstdroom voor ons !

mattrob
06-11-17, 11:37
Ik heb jullie Villa al aan mijn favorieten toegevoegd. En je schrijft zo leuk Caroline!

Dank je ! Ik heb Caroline de complimenten doorgegeven :D

Lannie
06-11-17, 11:57
Wat gaaf, gefeliciteerd met de aankoop!

tomenvalesca
06-11-17, 14:14
gefeliciteerd met jullie Florida woning :) wat een heerlijk gevoel moet dat zijn!