PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema YBodur: kerstvakantie 2017



YBodur
31-10-17, 19:37
Wij gaan dit jaar voor het eerst in de kerstvakantie richting Florida. We zijn al best een aantal keer geweest maar nog nooit rond deze periode en we kijken er dan ook erg naar uit.

Op vrijdag 22 december rijden we naar Dusseldorf en slapen we eerst nog een nachtje in het Holiday Inn Express Dusseldorf
De volgende ochtend vliegen we via Londen Heathrow naar Miami waar we rond 18.00 uur aankomen.

Ons reisschema :

23/12 Miami, 2 nachten RIU Plaza Miami Beach
25/12 Fort Myers, 2 nachten Best Western Inn and Suites
27/12 Clearwater, 2 nachten Fairfield Inn & Suites Clearwater Bayside
29/12 Orlando, 8 nachten villa

Vandaag heb ik passen voor Bush Gardens / Seaworld besteld inclusief parkeren. Deze parken zullen we dus zeker bezoeken.
Verder staat nog veel open.

We willen in ieder geval de kerstsfeer proeven in Celebration en Disney Springs.
We zoeken nog een leuke plek waar we oudjaarsavond kunnen vieren, denken aan Seaworld maar staan open voor leuke suggesties ;)

En voor Fort Myers kan ik nog wel wat tips gebruiken. Daar zijn we de kerstdagen en hier zouden we lekker uit eten willen.

We zijn al aan het aftellen, nog 52 dagen :)

peterwoudje
31-10-17, 22:53
Seaworld organiseert een new years eve, zie hun site , ziet er leuk uit.

YBodur
01-11-17, 12:32
Ja, dat zag ik inderdaad. Dat hebben wij nu ook in gedachte om te gaan doen. Ik heb ook iets gehoord over Universal Citywalk dus daar moet ik ook nog even induiken.

marijke8
01-11-17, 21:40
Aantal keer in Seaworld geweest met oud jaar, zeer gezellig met allerlei bands en optreden. 12.00 uur mooi vuurwerk.

YBodur
02-11-17, 12:20
Aantal keer in Seaworld geweest met oud jaar, zeer gezellig met allerlei bands en optreden. 12.00 uur mooi vuurwerk.

Bedankt, ik denk dat het Seaworld gaat worden!