PDA

Bekijk Volledige Versie : Auto huren 2017-2018



Pagina's : 1 [2]

Saar
14-05-18, 21:07
Dit overzicht laat zien dat Dollar heel duur is. Dat haal je er nooit uit: https://www.sunpass.com/rentalcar



Je hebt minimaal CDW en EP nodig. PersPro bieden ze soms ook aan maar deze zit meestal in je reisverzekering.
Zie ook https://www.anwb.nl/juridisch-advies/op-vakantie/met-de-auto-op-reis/verzekering-huurauto

Bedankt voor je reactie. Ik heb het even nagekeken en de verzekeringen die erbij stonden waren;

LDW
TPL
SLI
UMP

Ik heb nu via american vacation een goedkopere auto gevonden, maar dat is zon stuk goedkoper dat ik niet weet of ik er weer goed aan doe. :cool:

Iemand daar een auto geboekt? En kun je in die autos een eigen sunpass gebruiken?

Njit
14-05-18, 21:53
Als je de link van American Vacation bekijkt dan verwijzen ze naar https://partners.rentalcar.com/american-vacation/ . Ze verhuren zelf geen auto maar bieden een Affiliate link aan.
Dat wil zeggen dat ze een gedeelte commissie krijgen van elke boeking. Als je rechtstreeks naar rentalcar.com gaat dan wordt je daarna doorverwezen naar Enterprise.com. Dat is de moedermaatschappij van Alamo. De autohuur is minimaal met CDW en EP. Is gewoon prima in orde dus.

Prijzen van huurauto's kunnen enorm verschillen afhankelijk van waar je huurt. Een verschil van een paar 100 euro op een langere boeking is niet ongebruikelijk.

tomenvalesca
19-05-18, 20:37
Hoi Iedereen,

als ik nu de websites bekijk van bvb enterprise.com , alamo.co.uk, alamo.com affiliate partners,... zie ik nergens nog 'midsize suv' tussenstaan. Is dit met de vernieuwde website niet langer beschikbaar? Of is dit vanwege er in die periode er geen meer voorradig zijn? Ik heb op dit moment een reservering in miami voor de maand augustus voor een midsize suv. Maar als deze niet langer meer worden aangeboden, vraag ik me af welke wagen ze me dan aan zullen bieden.

Fitzroy
19-05-18, 21:40
Misschien zijn er al teveel verhuurd? Er stonden in maart zeker 20 midsize SUV’s in Miami. Wij hadden er eentje met 3000 miles op de teller, die is echt nog niet afgeschreven in augustus lijkt me.

PENPE
20-05-18, 03:53
Misschien zijn er al teveel verhuurd? Er stonden in maart zeker 20 midsize SUVÂ’s in Miami. Wij hadden er eentje met 3000 miles op de teller, die is echt nog niet afgeschreven in augustus lijkt me.

Het boeken van het type Midsiz SUV zal altijd gewoon mogelijk zijn via de site's van Alamo, National en al die andere grote zoals Hertz en Avis. Op de sites van 'brokers' zoals bv SunnyCars wil om een of andere onduidelijke redenen wel eens een type niet te boeken zijn.

Vwb het 'afschrijven' van de huurautos, ( ik heb dit toevallig afgelopen donderdag gevraagd aan een medewerker van National in Miami ) : Dit is afhankelijk van de vraag op de 2e handsmarkt naar bepaalde types/modellen auto's maar normaliter gaan ze bij 15-20.000 mijl naar de veiling cq handelaren. Mocht een bepaald type 2e-hands wel heel erg gewild zijn dan worden ze met tussen de 5.000 en 10.000 mijl al afgestoten. Rij overigens nu in een Ford Explorer met 4500 miles op de teller ;-)

Trouwens mocht je gehuurde type niet voorradig zijn, dan is het your lucky day ;-) ( free upgrade )

Fitzroy
20-05-18, 07:49
Wij hebben bij Hertz wel eens een auto toegewezen gekregen met 38000 miles op de teller dus die hebben dan mogelijk een ander beleid. 15 tot 20000 lijkt me ook vrij weinig? In het ZW wordt je auto dan na 3 huren al verhandeld? Lijkt mij vrij snel.

Carthrax
28-05-18, 15:15
Zit de SunPass er bij Alamo en National er standaard bij? De Alamo website is daar niet heel erg duidelijk over. De vorige keer hebben we een reisbureau een auto gereserveerd en deze keer willen we het zelf doen maar ik wil het liefst niet tegen extra kosten/vreemde dingen aanlopen ;)

KevinB
28-05-18, 15:37
Zit de SunPass er bij Alamo en National er standaard bij? De Alamo website is daar niet heel erg duidelijk over. De vorige keer hebben we een reisbureau een auto gereserveerd en deze keer willen we het zelf doen maar ik wil het liefst niet tegen extra kosten/vreemde dingen aanlopen ;)

Ja, de eerste keer dat je een tolpoort passeert doe je automatisch mee (tenzij je cash betaald)
Je hoeft hiervoor niets te tekenen, selecteren of aan te kruisen

Zie hier voor de kosten https://www.sunpass.com/rentalcar

Elliekeuh
11-07-18, 11:10
misschien een domme vraag maar hoe komen jullie voor 16 dagen en meer aan die goedkope prijzen bij national?
Als ik kijk op de site voor een midsize suv van 13/11/2018 tot 01/12/2018 kom ik aan een bedrag van 1394$. Wat doe ik mis?

theovg
11-07-18, 12:21
Voor die datums afhalen in Orlando 768 Dollar midsize suv , dat is zonder contractcodes.
Met contractcodes heb ik niet gekeken.
Dus ik denk dat je je contractcode hebt aanstaan .

Fleurida
11-07-18, 14:53
Als ik op die datums kijk zie ik bij American Vacations een midsize SUV voor € 617.91.
https://partners.rentalcar.com/american-vacation/#&car-rental_rates&

Elliekeuh
11-07-18, 15:09
Voor die datums afhalen in Orlando 768 Dollar midsize suv , dat is zonder contractcodes.
Met contractcodes heb ik niet gekeken.
Dus ik denk dat je je contractcode hebt aanstaan .

ben vergeten vermelden dat we in miami toekomen.
Ik ga gewoon naar de site van national https://www.nationalcar.com/en_US/car-rental/home.html en geef daar alles in wat ze vragen. Geen idee wat je bedoeld met contractcode. We hebben nog nooit via national gehuurd.

Elliekeuh
11-07-18, 15:10
Als ik op die datums kijk zie ik bij American Vacations een midsize SUV voor € 617.91.
https://partners.rentalcar.com/american-vacation/#&car-rental_rates&

Via andere heb ik ook al goedkopere tarieven gevonden
discount Florida car hire 478£ voor een auto bij alamo.

Maar vroeg mij toch af wat ik mis deed bij national.

Terpies
11-07-18, 19:22
Je hebt waarschijnlijk òf niet aangemeld. De link geeft namelijk geen kortingsprijzen en weet ook niet automatisch dat je in NL of BE woont.

als je wel ingelogd bent middels de EC executive links, staat waarschijnlijk de MasterCard Elite aangevinkt, zodat je te hoge prijzen krijgt.

als ik zou boeken op jouw data in Miami via EC Executive login en coupon code NDA2324BR krijg ik een prijs van $599,75, dus nu omgerekend ongeveer €509.

Je hebt dan vrije keus uit beide aisles, zowel EC als executive (grotere auto’s) plus gratis tweede bestuurder.

Toen wij op Miami eind mei dit jaar onze auto oppikten bij National, stonden er meer dan 40 auto’s om uit te kiezen, waaronder een Dodge Charger, twee (!!) mustang convertibles en een enorm aantal midsize SUV’s (voornamelijk gloednieuwe Nissan Rogues) en een stuk of 5 Standard Suv’s (o.a. Hyundai Santa Fe, jeep grand Cherokee, Nissan Pathfinder).

uiteindelijk hebben we een Ford Explorer Sport meegenomen, absoluut onze favoriete huurauto, voor slechts $27 per dag!

Zie hier voor onze review/ervaring https://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=30&t=27599&start=820#p1167530

Elliekeuh
11-07-18, 21:01
Je hebt waarschijnlijk òf niet aangemeld. De link geeft namelijk geen kortingsprijzen en weet ook niet automatisch dat je in NL of BE woont.

als je wel ingelogd bent middels de EC executive links, staat waarschijnlijk de MasterCard Elite aangevinkt, zodat je te hoge prijzen krijgt.

als ik zou boeken op jouw data in Miami via EC Executive login en coupon code NDA2324BR krijg ik een prijs van $599,75, dus nu omgerekend ongeveer €509.

Je hebt dan vrije keus uit beide aisles, zowel EC als executive (grotere auto’s) plus gratis tweede bestuurder.

Toen wij op Miami eind mei dit jaar onze auto oppikten bij National, stonden er meer dan 40 auto’s om uit te kiezen, waaronder een Dodge Charger, twee (!!) mustang convertibles en een enorm aantal midsize SUV’s (voornamelijk gloednieuwe Nissan Rogues) en een stuk of 5 Standard Suv’s (o.a. Hyundai Santa Fe, jeep grand Cherokee, Nissan Pathfinder).

uiteindelijk hebben we een Ford Explorer Sport meegenomen, absoluut onze favoriete huurauto, voor slechts $27 per dag!

Zie hier voor onze review/ervaring https://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=30&t=27599&start=820#p1167530

Nee had gewoon op de site van national gekeken.
Zal morgen nog eens moeten proberen om een account aan te maken.
Mastercard elite wil gewoon je creditcard zeggen dan?

bedankt voor de hulp in ieder geval al.

Elliekeuh
12-07-18, 08:59
Ik ben nu ingelogt met een account en gebruik jou code maar nog steeds krijg ik niet de prijzen die jij zegt.
voor de volledige periode krijg ik een prijs van 1234,44$ voor een midsize SUV. Heb ook zoals je zei de mastercard elite afgevinkt maar dat lijkt ook niet te werken.

KevinB
12-07-18, 12:13
Hier:
https://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=30&t=61731
staat in het eerste bericht van het topic uitgebreid beschreven hoe je kunt boeken.
Probeer alle codes

KevinB
12-07-18, 20:15
Nu niet meer nee...als jij je post wijzigt NA mijn reactie? :rolleyes::rolleyes:
Er stond echt niet dat het de meeste voordelige keuze was;)

moniquekruiningen
16-10-18, 21:52
Gelukkig heb ik de reservering van mijn auto voor de periode 18/12 - 02/01/19 al een tijd geleden gemaakt.
Toch was ik de afgelopen periode weer zo nu en dan aan t kijken of ik ergens nog goedkoper uit kon zijn. Zo maar ban de ene op de andere dag werd de prijs voor de kleinste auto van €353 verhoogd naar € 457. Ik heb dit nog niet eerder mee gemaakt. Mss omdat het de kerstperiode betreft, iemand dit wel al eerder gezien?

PENPE
16-10-18, 22:03
Ja hoor, gebeurt regelmatig !

Cindy1969
17-10-18, 20:42
Ja het wisselt ontzettend, zo'n groot verschil heb ik echter nog niet gezien. Wel variërend van zo'n EUR 325 tot EUR 385,=
Zag gisteren goede prijs van EUR 315,= voor 14 dagen, bij Autoeurope, ook voor Economy. Direct maar vastgelegd. Denk niet dat ik lagere prijzen ga zien.
Oh, auto via Alamo, wat mijn voorkeur heeft.

ronenivonne
18-10-18, 07:33
Iemand ervaring met de website bovenstaand Autoeurope.nl icm online inchecken en skip the counter optie?
Gaat dit ook allemaal als je via deze site boekt.

Zijn mooie prijzen momenteel.

ronenivonne
18-10-18, 08:45
Zag wel dat er volgens de voorwaarden geen extra bestuurder in het tarief zit.

Eefdepeef
18-10-18, 11:16
Ik weet niet wat jouw tarieven zijn maar bij AmericanVacations zijn de tarieven via Alamo gold incl. 3 extra bestuurders.

Cindy1969
18-10-18, 21:54
En via AmericanVacations zit er ook een tank benzine bij. Nou zijn dat de kosten niet, maar toch.
Aangezien ik alleen reis was AutoEurope voordeliger voor mij.

@ronenivonne: volgens mij kun je gewoon skip the counter doen. Zelf nog nooit geprobeerd omdat dat niet werkt op Sanford. Maar vlieg nu op MCO dus moet ook nog even kijken of dat kan.

Weet iemand overigens dat als je Skip the Counter al hebt geactiveerd je evengoed nog kunt annuleren? Stel dat ik op gegeven moment nog betere prijzen zie.

KevinB
18-10-18, 22:55
Als je skip the counter hebt gedaan kun je gewoon annuleren, al diverse malen gedaan.

A.Hofman
19-10-18, 08:16
Je kunt skip the counter ook later 'activeren' , bijvoorbeeld een week voor vertrek. Of zodra je weet dat jou boeking definitief is.

Cindy1969
19-10-18, 18:55
Bedankt KevinB en A.Hofman, goed te weten. Kijk dan wel even wat handiger is. Paar weken voor vertrek weet ik meestal wel of de boeking definitief is. Dan pas doen maar.

ronenivonne
20-10-18, 06:35
Ik weet niet wat jouw tarieven zijn maar bij AmericanVacations zijn de tarieven via Alamo gold incl. 3 extra bestuurders.

Thx en idd, tarief is ook netjes zag ik met GOLD pakket.