PDA

Bekijk Volledige Versie : Resort omgeving Orlando met groot zwembad en lazy river



christina
11-10-17, 18:22
Ik op zoek naar een villa of townhouse op een mooi resort. Mijn kinderen houden erg van zwemmen. Ik ben daarom op zoek naar een woning op loopafstand van een groot zwembad, het liefst met glijbanen en een lazy river. Heeft iemand een idee of goede ervaring met een bepaalde accomodatie? En heeft iemand goede ervaringen met een bepaalde verhuurder?

Njit
11-10-17, 22:17
Wil je via een reisorganisatie of particulier?

christina
11-10-17, 22:32
Maakt niet uit, afhankelijk van de prijs.

Moolenschotjes
11-10-17, 22:46
Hoi Christina,

Wij huren al jaren een privé villa op een resort. Dit geeft je alle luxe en privacy die je maar kunt wensen. Daarnaast zijn deze prachtige villa's aantrekkelijk geprijsd en heb je ook een privé zwembad met daarnaast de mogelijkheid om gebruik te maken van de resort faciliteiten zoals een bijvoorbeeld een groot zwembad of lazy river, maar ook fitness of recreatie ruimte.

Deze villa's huren wij vaak van Nederlandse eigenaars omdat de inrichting overeenkomt met onze (Nederlandse) smaak en het contact met de eigenaren ook eenvoudig is. Een echte aanrader is Villa a touch of Dutch (http://www.villatouchofdutch.nl/de-villa/)

Stuur maar een persoonlijk bericht indien je meer informatie wenst of bezoek een van onze vakantie blogs.
Veel succes met het plannen van jullie vakantie

Lizz
12-10-17, 17:47
Prachtige villa, maar wel aardig aan de prijs.

Esther43
12-10-17, 19:28
Er zijn in de omgeving van Orlando prachtige resorts te vinden. Let wel op dat er vaak dagelijkse resortfee bij komt die je ter plekke nog afrekent. Soms gaat het om wel 30 dollar per dag.Ook viel mij op dat er ook nog zijn die dagelijks voor het parkeren rekenen, ook dit is soms meer dan 20 dollar per dag. Niet erg als je er rekening mee houdt in het berekenen van de hotelkosten, wel zuur als je er geen erg in hebt en denkt een mooie prijs te boeken.