Esther43
25-09-17, 11:09
Normaal gesproken heb ik al onze hotels al geboekt voor aanvang van de reis. Dan heb ik alle boekingen uitgeprint bij me. Omdat wij begin juli onze reis hebben moeten annuleren ivm familieomstandigheden weet ik nu niet zo goed wat ik zal doen met een nieuw geboekte reis voor begin november omdat er nog steeds zaken spelen met directe familie waardoor we mogelijk weer voor moeten annuleren.
In juli heb ik al het geld keurig terug gekregen omdat ik toen alles geboekt had met mogelijkheid tot annuleren, echter dit is wel duurder en soms een stuk duurder. Daarom heb ik nu het plan opgepakt om alleen het eerste hotel op voorhand te boeken en de rest aldaar.
Heeft iemand ervaring met alleen je boeking op je smartphone te laten zien en geen uitgeprinte versie bij te hebben? Kan dit een probleem zijn?
In juli heb ik al het geld keurig terug gekregen omdat ik toen alles geboekt had met mogelijkheid tot annuleren, echter dit is wel duurder en soms een stuk duurder. Daarom heb ik nu het plan opgepakt om alleen het eerste hotel op voorhand te boeken en de rest aldaar.
Heeft iemand ervaring met alleen je boeking op je smartphone te laten zien en geen uitgeprinte versie bij te hebben? Kan dit een probleem zijn?