PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotels boeken tijdens reis

Esther43
25-09-17, 11:09
Normaal gesproken heb ik al onze hotels al geboekt voor aanvang van de reis. Dan heb ik alle boekingen uitgeprint bij me. Omdat wij begin juli onze reis hebben moeten annuleren ivm familieomstandigheden weet ik nu niet zo goed wat ik zal doen met een nieuw geboekte reis voor begin november omdat er nog steeds zaken spelen met directe familie waardoor we mogelijk weer voor moeten annuleren.
In juli heb ik al het geld keurig terug gekregen omdat ik toen alles geboekt had met mogelijkheid tot annuleren, echter dit is wel duurder en soms een stuk duurder. Daarom heb ik nu het plan opgepakt om alleen het eerste hotel op voorhand te boeken en de rest aldaar.
Heeft iemand ervaring met alleen je boeking op je smartphone te laten zien en geen uitgeprinte versie bij te hebben? Kan dit een probleem zijn?

Njit
25-09-17, 12:53
Geen énkel probleem. Het enige wat ze willen weten is onder welke naam je geboekt hebt. En ze willen de creditcard zien waarmee je geboekt hebt en een ID (mag ook rijbewijs zijn).
Printen van een bevestiging is nooit noodzakelijk.

Frans1949
25-09-17, 13:21
Zeker geen probleem als je boekt via boekingssites.

Ikzelf heb heel veel geboekt via hotels.com en bookings.com.
Voordeel bij hotels.com is dat als je eenmaal een account hebt je voor iedere tien boekingen je een dag gratis krijgt.

Ik zou een app op mijn telefoon laden en dan heb je eigenlijk alles.
Je kan boeken en altijd je reservering zien en laten zien.
Geen papier meer nodig.

sanook
25-09-17, 18:10
V.w.b. het duurder zijn van annuleerbare reserveringen: Voor onze laatste trip door the Deep South heb ik een groot deel van onze hotels geboekt via www.choicehotels.com en www.wyndhamhotels.com. Als je je (gratis) aanmeldt bij www.abnsave.com krijg je een kortingscode voor deze ketens waardoor je niet alleen het voordeligste tarief krijgt maar ook zeer gunstige annuleringsvoorwaarden.

Esther43
25-09-17, 19:18
Dank jullie wel heren, dat zijn trouwens ook de boekinssites waar ik zelf vaak boek.
@sanook: dank, zal eens kijken op die sites.