PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisverslag Elstars: Islamorada en Gulf Coast, 3 t/m 28 september 2017



elstars
05-09-17, 03:02
We zitten inmiddels in Florida op Islamorada. We hebben prachtig weer, hoge temperatuur en een goede sfeer. De aanloop er naartoe was nog wel spannend, want de inmiddels failliete Air Berlin zou ons naar Florida vliegen. De heenreis ging in ieder geval gelukkig helemaal goed, dus we kunnen aan de vakantie beginnen.
Wie het leuk vindt om mee te lezen is welkom op https://gotofloridadot.wordpress.com/florida-2017/

trails
06-09-17, 20:41
Hopelijk een hele fijne vakantie en we hopen natuurlijk ook dat het mee zal vallen met Irma. Succes en sterkte!!!

pixiedust
07-09-17, 08:09
Net jullie blog gelezen (kom er niet achter hoe ik daar een reactie kan plaatsen, dus vandaar dan maar hier). Wat een gedoe, zeg! Ik kan me voorstellen dat dat de pret drukt. Het is heel wat anders om emergency supplies te shoppen dan gewoon voor de lol. Ook de sfeer zal bedrukt zijn. Ik duim dat het mee zal vallen. Stay safe!

Esther2013
12-09-17, 18:25
Ik lees net via fb dat jullie weer in Florida zijn en hopelijk ok!? Sterkte en ga snel jullie blog lezen!

elstars
13-09-17, 21:36
We zijn zeker weer ok. Het was een angstige tijd, maar dat is nu gelukkig voorbij. We proberen nu onze vakantie op een aangename manier te vervolgen.