PDA

Bekijk Volledige Versie : Vliegtickets 2018: Hoogseizoen (Juli/Aug)



Anthonie
15-08-17, 15:42
Geboekt bij: British Airways
d.d: 11-08-2017
Periode: 08-07-2018 t/m 31-07-2018
Route: AMS-LGW-MCO
Maatschappij: British Airways
Aantal Personen: 4 volwassenen
Totaalprijs: €2770.- Incl 22 dagen autohuur Avis Type Midsize SUV (Ford Escape)

Opmerkingen: Mooie tijden met niet te lange overstap. Wij zijn erg blij met de prijs.

------------------

Note Moderator. Boekingen graag als volgt posten (onderstaande tekst knippen en plakken)

Geboekt bij:
d.d:
Periode:
Route:
Maatschappij:
Aantal Personen:
Totaalprijs:

Opmerkingen:

lander
19-08-17, 15:22
Geboekt bij: Schiphol Tickets
d.d: 19-08-2017
Periode: 17-07-2018 - 07-08-2018
Route: AMS-MAD-MIA -- MIA-LHR-AMS
Maatschappij: British Airways
Aantal Personen: 4
Totaalprijs: €1998,20

Opmerkingen: Heen 1u10min overstap, terug 2u35. Vliegen met 2 volwassen en 2 kids (6 & 9)

Erg blij mee, doel was onder de €500p.p., precies gered, met mooie overstaptijden.

Amber76
20-08-17, 19:40
Geboekt bij: Tix.nl
d.d:
Periode: 10-07-2018 t/m 31-07-2018
Route: AMS-LHR-MIA en vv (beide keren 1 uur en 45 min overstaptijd en komen s middags om 14.00 uur al aan in Miami. Ivm kleine kinderen was dit wel een pre)
Maatschappij: BA
Aantal Personen: 4 (2 volwassen en 2 kinderen)
Totaalprijs: 2004 euro

Enrico van Tuijl
21-08-17, 19:02
Is het qua tarief nog te doen om heen op Miami te vliegen en terug van Orlando, of valt dat prijstechnisch altijd te duur uit?
En is Miami of Orlando goedkoper qua vluchten?
Alternatief is vanaf Miami, alleen dan moet ik nog een kleine 4 uur rijden....

b767-300er
21-08-17, 22:02
Prima te doen. Gewoon "multiple city" selecteren.

edbet
23-08-17, 09:48
Geboekt bij: Schipholtickets.nl (via chaser)
d.d: 22-08-17
Periode: 21-07-18 t/m 09-08-18
Route: AMS-MAD-MIA terug MIA-LHR-AMS
Maatschappij: British Airways (heenweg uitgevoerd door Iberia)
Aantal Personen: 3
Totaalprijs: 1673,85

Opmerkingen: Maandag gekeken online mooie prijs gevonden 558 per ticket. Knoop doorgehakt: we gaan! Dinsdagochtend weer kijken allen maar prijzen boven de 625 pp. Gisteravond nog een keer kijken en weer prijzen erop van 558. Dus meteen geboekt. Erg blij mee. Vorig jaar waren we 562 kwijt pp en dat vonden we al geweldig. Nu lekker verder plannen.

Enrico van Tuijl
23-08-17, 18:20
zie via chaser:
Periode: 26-07-18 t/m 17-08-18
Route: AMS-FRA-MIA terug MCO-FRA-AMS
Tijden: 8.05 heen, aankomst 14.50 (duur 12.45)
20.05, aankomst 13.55 (duur 11.50)
Maatschappij: Lufthansa
Aantal personen: 4 (>12 jr)
Totaalprijs: 2759 (690 pp)

Opmerkingen:
Is het verstandig om dit al te boeken, of worden de tarieven nog lager?

edbet
23-08-17, 18:29
Hoi Enrico,
De prijzen verschillen elke keer. De ene keer wat hoger de andere keer wat lager. Je moet eigenlijk zelf een prijs in je hoofd hebben die je acceptabel vindt (vind ik). Wij hebben nu geboekt omdat ik gewoon niet kon wachten. Wij wilden graag een prijs onder de 600 pp en dat is gelukt. Misschien staan er morgen lagere prijzen op. Geen idee. Als je wacht zijn ze misschien hoger. Blijft lastig :-).

Enrico van Tuijl
23-08-17, 18:33
qua gevoel zit ik met 700,- aan de bovenkant, tussen de 550-600 vind ik beter. Ms even wachten tot ik in combi met hotel en autohuur ergens kan boeken.

betsydijkstra
24-08-17, 11:26
Ik heb even het 2017 topic doorgelezen, t/m januari zijn prijzen van 500 euro pp prima mogelijk.
Dat klopt en is ook mijn ervaring in 2015 en 2016, de beste prijzen zijn eigenlijk direct eind augustus/september te krijgen. Voor zomervakantie 2016 boekten wij op 30-8-2015 met Air Europa voor net onder de 500 euro. Overigens prima maatschappij, is ons uitstekend bevallen!

Fleurida
24-08-17, 13:26
B767-300,
Meestal worden de vluchten 330 dagen van tevoren vrijgegeven. Je kunt wel eerder kijken maar mijn ervaring is dat je beter even kunt wachten tot die 330 dagen. Als ik direct bij United kijk kan ik boeken tot en met 27-07-2018. Daarom kijk ik altijd pas als ik bij de airline kan zien tot wanneer er vluchten vrijgegeven zijn. Meestal zijn dan de prijzen ook lager.

Ilse_
24-08-17, 20:44
Wij denken nu aan een combi reis voor volgend jaar heb alleen nog geen idee hoe ik zoiets moet zoeken...... Waar we nu aan denken is....Half Juli weg..... Naar New York.... Door richting Cape Coral en dan terug een dag of 5 naar Ijsland. Is er iemand die me kan vertellen waar ik dit het beste kan zoeken?

mirretje
02-09-17, 12:18
Wij zijn vorig jaar met Iceland air naar New York gevlogen met een tussenstop in Reykjavik. We zijn rond gaan reizen vanaf New York en toen vanaf Philadelphia naar Florida gevlogen. Die vlucht hebben we gewoon via skyscanner gevonden. Terug vanaf Fort Lauderdale via Reykjavik weer naar Amsterdam.
Ik meen me te herinneren dat je bij Iceland air opties hebt voor een tussenstop van een paar dagen in ijsland

pixiedust
03-09-17, 09:07
Wij zijn ook op zoek naar tickets voor augustus 2018. Toen ik jullie berichtje zag heb ik direct de site van BA bezocht. Helaas voor ons geen geschikte aansluiting. We moeten nl van Heathrow naar Gatwick voor de overstap. Waar hebben jullie de overstap?

Anthonie
03-09-17, 09:21
Wij hebben de overstap op Gatwick zowel heen als terug. Mijn ervaring is dat je vaker moet kijken op de site, dit omdat de overstap regelmatig wordt gewijzigd.

Laura
03-09-17, 16:13
Weet iemand of een overstap van 2:35 uur op het vliegveld van Philadelphia te doen is? Ik heb een vlucht gevonden met BA van Amsterdam naar Philly en daarna door naar Miami. We hebben twee kleine kids mee die best wel door kunnen stappen maar ik twijfel een beetje omdat we vaak best wel lang over immigrations doen...

2h35m prima te doen
Thanks als jij dat zegt b767-300 geloof ik dat meteen. Helemaal happy met mn tickets van € 473,00 in de schoolzomervakantie. Zat eerst nog te azen op Iberia maar die hadden van die krappe overstaptijden dat ik het niet aandurfde.

b767-300er
03-09-17, 18:34
Voordeel van de philly vlucht tov voorgaande jaren is dat ie komend jaar met een widenody (767) wordt gevlogen ipv met een narrow body (757)
behalve het krappe gevoel aan boord van een narrwo body heb je niet bij een beetje tegenwind meteen een extra tussenlanding en dientengevolge late aankomst. Ik zeg doen!

mirretje
03-09-17, 20:50
473,00 in de schoolvakantie is zeker een hele mooie prijs. Waar heb je die gevonden als ik vragen mag?

Wij zij ook druk aan het zoeken. We zijn afgelopen juli/augustus vanaf Keulen met Eurowings gevlogen en dat beviel heel erg goed.
Het liefst zou ik volgend jaar weer met hun vliegen, alleen zie ik op de site van Eurowings dat je maar kan boeken tot 14/4/2018 naar Orlando.

Ik zie wel dat je kan boeken naar Fort Myers in juli/ augustus. Maar dat is erg uit de richting en ook gelijk 1000 euro duurder dan dit jaar. Iemand een idee of Eurowings nog wel op Orlando of Miami gaat vliegen?

pixiedust
03-09-17, 21:42
Dat klopt en is ook mijn ervaring in 2015 en 2016, de beste prijzen zijn eigenlijk direct eind augustus/september te krijgen. Voor zomervakantie 2016 boekten wij op 30-8-2015 met Air Europa voor net onder de 500 euro. Overigens prima maatschappij, is ons uitstekend bevallen!

Ik ben wel heel benieuwd waar ik dat soort prijzen zou kunnen vinden. Ik heb de afgelopen dagen heel wat forums afgestruind en diverse vliegmaatschappijen gecheckt voor prijzen. Wij willen vliegen op 11 augustus en terug op de 29ste. Zowel heen als terug op/van MCO vanaf Schiphol. Goedkoopste dat ik tot nu toe heb gevonden is 672 via Lufthansa met overstap op Frankfurt. Is dat dan een mooie prijs? Of toch wachten op goedkopere mogelijkheden? Morgen horen we of onze vakantiedagen goedgekeurd zijn...dan gaat het dus echt kriebelen om te gaan boeken.

Laura
03-09-17, 21:47
Hi Mirretje,

Heb ze gevonden op via momondo.nl bij schipholtickets.nl. Heb net even gekeken en ze staan er nog steeds bij vanaf eind juli tot midden augustus.

Laura
03-09-17, 22:31
Geboekt bij: Schipholtickets.nl via Momondo.nl
d.d: 03-09-17
Periode: 25-07-18 tot 14-08-18
Route: AMS - PHL - MIA / MIA - LHR - AMS
Maatschappij: Heenreis AA Terugreis BA
Aantal Personen: 2 volw + 2 kinderen (5 en 8 jaar)
Totaalprijs: € 1892,00

Opmerkingen: Op de heenreis een overstaptijd van 2 uur en 35 minuten. Op de terugreis een overstap van 1 uur en 40 minuten.

pixiedust
04-09-17, 16:18
We hebben akkoord voor de vakantiedagen. Dus nu druk op zoek naar tickets. Tot mijn schrik zijn de tickets die ik afgelopen week zag (lufthansa voor 672 p.p.) al weer 200 euro duurder. Raden jullie aan nog te wachten? Of wordt het vanaf nu alleen maar duurder. Als ik het zo lees is ruim 800 p.p. best veel geld voor een ticket.

b767-300er
04-09-17, 17:47
Wachten! Je hebt nog 11 maanden joh
zelf een maand tevoor kannje tickets krijgen van 800 dus geduld hebben

pixiedust
04-09-17, 17:47
Thanks als jij dat zegt b767-300 geloof ik dat meteen. Helemaal happy met mn tickets van € 473,00 in de schoolzomervakantie. Zat eerst nog te azen op Iberia maar die hadden van die krappe overstaptijden dat ik het niet aandurfde.

waar heb je deze tickets gevonden?

mirretje
04-09-17, 19:01
Ik schrok er vandaag ook van! Ze zijn ineens een stuk duurder geworden. Ik weet, geduld is een schone zaak, maar o zo moeilijk.
Wij hadden gisteren tickets gekocht via tix. Finnair, maar de vluchten werden uitgevoerd door ba en aa. Prima prijs 2200 euro voor 4 personen.tussenstop in londen. Alleen.......ik kon stoelen reserveren bij ba maar bij aa niet. Dat kon je dus alleen doen bij het inchecken aan de balie. De tussenstop in londen was 1.5 uur dus dan heb je hoogstwaarschijnlijk geen stoelen meer bijelkaar onze dochter is 16 maar heeft pdd-nos dus die wil ik niet 9 uur alleen laten zitten. Dus we hebben geannuleerd. Dat kon nog bij tix.
De hele dag vandaag een rot gevoel.
We willen heel graag met Eurowings dus wachten we nog even of die misschien nog komen.

b767-300er
04-09-17, 19:17
Het inchecken/stoel reserveren doe je niet tijdens de overstap van anderhalf uur maar bij vertrek van je origin. Daar krijg je je instapkaarten voor alle vluchten....

mirretje
04-09-17, 19:42
Ook als je tweede vlucht met een andere maatschappij is? We hebben vaker gevlogen met een tussenstop maar nog nooit met 2 maatschappijen.

b767-300er
05-09-17, 00:46
Ja. Zitten namelijk in dezelfde alliantie (net als finnair)Oneworld en in 1 koop (je koopt 1 ticket met overstap en geen 2 losse tickets)

Op Amsterdam (of Dusseldorf of wherever je opstapt) wordt je bagage doorgelabeld naar je finale bestemming en krijg je al je instapkaarten voor je hele traject.

Met losse tickets van 2 maatschappijen die niet in alliantie vallen moet je je koffer in Londen van de band halen. Door security en in London opnieuw inchecken. Das geen doen. :)

Overigens kan je vlgs mij dat deel van AA ook stoelen reserveren op de website van AA.

Laura
05-09-17, 10:29
Mirretje, wat jammer dat je hebt moeten annuleren maar ik begrijp dat die onzekerheid met je dochter niet te doen is. Overigens heb ik zelf gevlogen en lukte het ons bijna altijd om aan de wensen van de passagiers te voldoen. Maar ik besef me heel goed dat dit eerder uitzondering dan regel is door tijdsdruk etc.
Wij hebben bij BA geboekt maar de gehele heenvlucht wordt uitgevoerd door AA. Hebben voor zowel het eerste stuk naar Philadelphia als het tweede stuk naar Miami al stoelen vast kunnen zetten. Helaas de terugreis nog niet. Ik wist ook niet dat wanneer je twee verschillende uitvoerders hebt je je geen zorgen hoeft te maken om stoelreserveringen en doorlabelen van de koffers maar daarvoor kunnen we gelukkig terugvallen op de kennis van onze forumleden ;-) Blijf de sites goed in de gaten houden. Het valt mij op dat Momondo en Schipholtickets de laatste weken in het weekend leuke prijzen aanbieden.

@pixiedust Onze tickets komen via Momondo.nl naar Schipholtickets. Ze staan er nu jammer genoeg niet meer op maar ik zou gewoon vaak je cookies verwijderen en op verschillende dagen en tijdstippen blijven kijken. Eigenlijk wilde ik geen overstap in Amerika omdat ik bang was dat we niet voldoende tijd zouden hebben om door de douane te gaan met onze kids maar deze prijs kon ik echt niet laten gaan. Het plan om Iberia en Air Europa af te wachten met een tussenstop in Madrid laten vallen en nu dus toch maar overstappen in de USA.

b767-300er
05-09-17, 10:46
Het cookies verwijderen is redelijk achterhaald hoor. Dit principe werd jaren geleden nog wel eens toegepast maar tegenwoordig amper tot niet.

Laura
05-09-17, 10:51
@b767-300 weet jij toevallig wanneer wij de stoelen voor de terugvluchten vast kunnen zetten?

Zondag geboekt via Schipholtickets bij BA van Amsterdam naar Miami met overstap op Philadelphia. Heen op 25-07-18 met AA en terug op 14-08-18 met BA. We zijn met 2 volw + 2 kids van 8 en 5 jaar. De heenreis (AA) heb ik gratis stoelen vast kunnen zetten. Voor de terugreis (BA) staan er alleen betaalde stoelen open. Kan ik dit beter nu al doen?

b767-300er
05-09-17, 12:54
BA heeft alleen maat betaalde stoelen toch?

Laura
05-09-17, 13:07
Zou best kunnen hoor. Ik heb nog nooit met BA gevlogen. Dan ga ik ze nu toch maar beter vast zetten want als we wachten tot ci ben ik bang dat het niet meer lukt om bij elkaar te zitten.

b767-300er
05-09-17, 13:19
Ik zou me daar geen zorgen om maken, maar als dat helpt je gerust te stellen vooral lekker doen!

mirretje
05-09-17, 19:56
Wij balen ook ontzettend maar het was te "rommelig". De tickets stonden eerst voor de lage prijs op tix. Toen we besloten te boeken waren ze ineens weg. Mijn man is toen gaan kijken met zijn tablet en bij hem stonden ze er weer op. Dus we hebben snel geboekt. We dachten te vliegen met Finnair, dus die hadden we gegoogled en dat zag er meer dan prima uit. Maar toen we geboekt hadden zagen we dat we met BA en AA zouden vliegen.
Op zich nog geen probleem natuurlijk. Via de site van Finnair werden we doorverwezen naar de site van BA en daar konden we stoelen reserveren echter op de website van AA stond dat dat pas kon aan de balie.
We hebben toen gebeld met Tix die konden ook niks voor ons betekenen.
Omdat je binnen een uur kan annuleren hebben we dat uiteindelijk gedaan. Het was wel een hele mooie prijs! Maarja, ik wil graag voorpret hebben en niet vanaf nu al stress hebben omdat we misschien niet bijelkaar kunnen zitten.
Jammer maar helaas, we gaan verder met zoeken en hopen dat Eurowings nog met leuke prijzen komt.
Bedankt voor je tip Laura!

sunnyrojo
07-09-17, 08:56
Gisteren een leuk prijsje voor augustus gezien vanuit Amsterdam naar Miami van TAP voor 512 euro met 1 overstap dus wij al blij en tijdens boeken komen we extra bagagekosten tegen 98 euri pp dus helaas nog even afwachten.
Zo kan ik ook stunten!!

Air
07-09-17, 12:47
Ik ben alvast op zoek naar tickets voor augustus 2018.
Het liefst rechtstreeks met Delta, maar die prijzen staan nog niet online. Wél die van juli, die kosten 850 - 900 euro p.p.
Gaan deze prijzen de komende tijd waarschijnlijk omlaag, of zullen deze prijzen gehandhaafd blijven?

Verder valt het me op dit moment op dat de 1x overstap tickets naar MIA een stuk goedkoper zijn dan de tickets naar MCO.
Is dit altijd zo, of komen er meestal ook nog goede aanbiedingen MCO voorbij de komende maanden?

rjkd
07-09-17, 13:05
mijn ervaring is dat miami idd doorgaans wat goedkoper is.

b767-300er
07-09-17, 14:04
Voor vluchten met overstap geldt inderdaad dat vluchten naar Miami vaak iets goedkoper zijn dan vluchten naar Orlando. De concurrentie op Miami is vanuit Europa veel groter dan op Orlando. Een overstap verdient zich in dat geval terug in een lagere ticketprijs waardoor men vaak goedkoper uit is dan een rechtstreekse en non stop flight naar Miami.

Air
08-09-17, 00:24
Voor vluchten met overstap geldt inderdaad dat vluchten naar Miami vaak iets goedkoper zijn dan vluchten naar Orlando. De concurrentie op Miami is vanuit Europa veel groter dan op Orlando. Een overstap verdient zich in dat geval terug in een lagere ticketprijs waardoor men vaak goedkoper uit is dan een rechtstreekse en non stop flight naar Miami.

Bedankt voor je reply...
Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar een rechtstreekse vlucht met Delta.
Weet jij uit ervaring toevallig of het aan te raden zijn om direct tickets te boeken zodra ze beschikbaar zijn a 850 - 900 euro, of nog even af te wachten...
Met andere woorden; is er enige kans dat deze tickets nog goedkoper worden?

Jord1975
09-09-17, 11:44
Geboekt bij: Tix.nl
d.d: 09-09-2017
Periode: 11-07-2018 tot 22-07-2018
Route: retour: Amsterdam /Orlando rechtstreeks.
Maatschappij: Delta Airlines
Aantal Personen: 3
Totaalprijs: € 2411.56

Opmerkingen: Wij hebben 795,- euro per ticket betaald ..excl.

sunnyrojo
15-09-17, 07:36
Geboekt bij: Schipholtickets
d.d: 14-09-2017
Periode: 9-8-2018 - 1-09-2018
Route: duss-londen heathrow-miami terug miami-madrid-duss
Maatschappij: british airways en iberia
Aantal Personen: 3
Totaalprijs: 1455 dus 485 pp

Opmerkingen: overstap ruim 1 uur dus 14.10 in Miami gunstige tijden zijn er weer blij mee:cool:

mirretje
17-09-17, 10:57
twijfel twijfel......we hebben tickets gevonden. duss-madrid-miami en terug voor een (voor ons) goede prijs. Alleen op de terugweg een overstap op Madrid van 55 minuten. Dat gaan we toch nooi halen?
wij zijn nog nooit op Madrid geweest maar ik heb wel eens gelezen dat het een hele grote luchthaven is. graag advies!

Air
17-09-17, 12:17
Ik zag ze ook voorbij komen voor rond de 500 euro. Er gaan iedere dag meerdere vluchten van Madrid naar Amsterdam dus in het ergste geval zou je later op de dag alsnog naar AMS vliegen...
Wij hebben de aanbieding aan ons voorbij laten gaan, omdat de kosten van het rijden + parkeren in DUS voor ons niet gunstig zijn.

b767-300er
17-09-17, 13:26
@mirretje;
Mis je onverhoopt je aansluiting wel steek je na je vakantie ook nog eens 600pp in je zak. Daar aln je makkelijk een taxi van betalen vanaf Amsterdam (want daar gaan wel meerdere vluchten heen) naar je huisadres.....

Anthonie
17-09-17, 13:27
2 jaar terug overstap gehad op Madrid (was toen 1 uur en 10 minuten) hebben echt flink doorgelopen, en ook maar net gehaald. Ik zou zelf zo'n korte overstaptijd niet doen.
Je moet van de ene terminal naar de andere en je heb je tijd dan echt nodig!

sunnyrojo
17-09-17, 14:33
Wij hebben de vluchten met wat langere overstaptijden ( ongeveer 2 uur)(heen via Heathrow en terug via Madrid, misschien zijn die er nu ook nog er valt heel wat te vergelijken. Ook wij wonen dichterbij Amsterdam (35km) maar vanwege de gunstige prijs (480pp) gaan we met eigen vervoer en parkeren daar voor 25 dagen voor nog geen 60 euro, en ook wij moeten natuurlijk naar Schiphol zien te komen en ook weer terug en dat is het een stukje prijziger (trein of taxi of eigen vervoer en daar dan parkeren). Wij gingen vorig jaar ook vanuit Düsseldorf een zeer prettige luchthaven vonden wij.

rjkd
17-09-17, 15:01
Hou de aanbiedingen van air Europa in de gaten. Daar hebben wij afgelopen zomer mee gevlogen. Overstap op Madrid van 1,5 uur was te doen maar idd flink doorlopen. Wij zijn vanaf Amsterdam gegaan voor 500 euro pp en vlogen met de Dreamliner. Was prima!

mirretje
17-09-17, 23:01
bedankt voor alle reacties! ik heb ook zoiets van, er gaan genoeg toestellen richting Düsseldorf dus nemen we een volgende vlucht. En die 600 pp is dan zeker meegenomen. Maar een rechtstreekse vlucht is ook fijn. Vorig jaar waren de prijzen van air europa inderdaad heel goed maar ze zijn nu heel hoog! Ik snap het niet zo goed want vorig jaar hadden we onze tickets al twee weken terug geboekt bij eurowings en die hebben nu nog geen prijzen. We gaan er nog een nachtje over slapen en morgen hakken we de knoop door!

b767-300er
18-09-17, 06:47
Eurowings meestal eind september begin oktober. Ik verwacht een dezer dagen. Wellicht dat eurowings wacht ivm AirBerlin verhaal.

mirretje
18-09-17, 08:35
vorig jaar hadden we 10 september al geboekt! Maar idd ik dacht zelf ook aan dat gedoe met airberlin. Eurowings is onze eerste keuze, vliegen vanaf Keulen was zo relaxed ( terwijl wij zelf 15 minuten van schiphol wonen hahaha) parkeren super geregeld, geen rij bij inchecken, heel vriendelijk personeel en vanaf Keulen rechtstreeks......we gaan toch nog even wachten

daydreamy
19-09-17, 16:13
Geboekt bij: TUI
d.d: 19-09-2017
Periode: 16-08-2018 tot 30-08-2018
Route: retour: Amsterdam - Orlando (Rechtstreeks)
Maatschappij: TUI Dreamliner
Aantal Personen: 7 (5 volwassenen, 2 kinderen)
Totaalprijs: €5532,66

Helemaal happy!!! :D

Air
19-09-17, 22:19
Geboekt bij: Schipholtickets
d.d: 19-09-2017
Periode: 14-08-2018 tot 30-08-2018
Route: retour: Amsterdam - Washington - Orlando (2 uur 35 minuten overstap)
Orlando - Frankfurt - Amsterdam (1 uur 10 minuten overstap)
Maatschappij: United Airlines heen, Lufthansa terug
Aantal Personen: 2
Totaalprijs: € 1228 euro :)

614 euro p.p. vond het ook mooie vliegtijden, 12.00 uur vliegen vanaf AMS, 19.15 uur aankomst MCO, en daarna snel naar de huurauto, want de VS formaliteiten hebben we dan in Washington al gehad :)

By the way... net stoelen gereserveerd... United Airlines: gratis!
Lufthansa, 25 euro p.p. voor MCO - FRA, 10 euro p.p. voor FRA - AMS
bagage bij beide luchtvaartmaatschappijen: 1 x 23 kg p.p. ruimbagage inbegrepen.

P9ol
20-09-17, 00:40
Geboekt bij: Tix.nl
d.d: 19-09-2017
Periode: 24-07-2018 tot 14-08-2018
Route: retour: Amsterdam - Dublim - Orlando (3 uur 55 minuten overstap)
Orlando - Dublin - Amsterdam (3 uur 40 minuten overstap)
Maatschappij: Aer lingus heen, Aer lingus terug
Aantal Personen: 2 volwassen 1 kind( 11 jaar)
Totaalprijs: € 1679,03 euro :) ( €569,01 volwassen, €516,01 kind)

De overstaptijden zijn vrij lang maar het grote voordeel (vinden wij) aan overstappen op Dublin is dat je daar al door amerikaanse ambassade gaat. En onze ervaring is dat het daar stukken rustiger is dan in Orlando.

Enrico van Tuijl
26-09-17, 20:00
Geboekt bij: Schipholtickets.nl
d.d: 25-09-17
Periode: 26-07-18 tot 17-08-18
Route: AMS - MAD - MIA / MCO - PHL - AMS
Maatschappij: Heenreis Iberia, AA Terugreis AA
Aantal Personen: 2 volw + 2 kinderen (15 en 12 jaar)
Totaalprijs: € 2.320,74

G&Y
02-10-17, 15:08
Geboekt bij: delta.com
d.d: 02-10-2017
Periode: 09-08-2018 t/m 27-08-2018
Route: AMS - DTW - MCO/ MCO - AMS (terug rechtstreeks)
Maatschappij: Delta
Aantal Personen: 4 volw
Totaalprijs: € 669 p.p.

We hadden nog een tegoedbon van USD 200, die we t/m vandaag konden inleveren. De uiteindelijke prijs is dus iets lager geworden. Het liefst heen ook rechtstreeks, maar dat werd gelijk € 800 (totaal) duurder, dat hebben we niet gedaan.

Sacha Van Den Akker
05-10-17, 15:23
Geboekt bij: Britisch Airways
d.d: 5-10-17
Periode: 17/7/18 9:50/ 19:25 7/8/18 17:35/13:05
Route: Heen via Dublin terug via London
Maatschappij: Aer Lingus en BA
Aantal Personen: 4 ( 2 volwassen 1 kind 18 en 1 kind 14)
Totaalprijs: 2958.-

Opmerkingen: De prijs is inclusief een grote huurauto via Avis ( combi deal van BA)

mirretje
07-10-17, 18:10
Geboekt bij: KAYAK / gate1
d.d: 7-10-2017
Periode: 29-7-2018 / 17-8-2018
Route: Amsterdam - Zurich - Miami en terug
Maatschappij: SWISS
Aantal Personen: 4
Totaalprijs: 2091,62 (dit is met bagage maar excl. stoelen. wij betaalden voor de stoelen
voor alle 4 de vluchten 366 euro. we hebben op de heenweg stoelen in de prefered zone.

we zijn blij en de voorpret kan beginnen!!

b767-300er
08-10-17, 08:27
Prefered zone? Wat is dat?

Heb je terug een lange overstap op Zurich of valt dat mee?
(En 90 eur pp voor stoelen? Wow.....)

mirretje
08-10-17, 11:52
Heen overstap van 2.10 en terug 1.30
Heen van Amsterdam naar Zurich vliegen we met een bombardier cs100, dat wordt een nieuwe ervaring.....
Ja de stoelen, inderdaad een heel bedrag. op de vluchten naar en van Zurich 10 euro pp terug uit Miami zitten wenin het "gewone" economy gedeelte a 27 pp en heen de prefered zone 40 pp.

Dat is een apart gedeelte in het vliegtuig direct na de business class. Je zit met ongeveer 30 mensen in een aparte cabine en je mag samen met de business class als eerste het vliegtuig verlaten. We zaten dit jaar ook zo bij Eurowings (zonder bijkomende kosten) en dat was heel fijn en rustig.

andret
08-10-17, 19:40
Geboekt bij: Schipholtickets
d.d. : 7-10-2017
Periode: 7 aug t/m 28 aug 2018
Route: Amsterdam-Frankfurt-Miami en vv
Maatschappij: Lufthansa
Aantal personen: 6 (3 volw en 3 kids)
Totaalprijs: 3240 (540 p.p.)

en met de A380

christina
08-10-17, 20:50
Geboekt bij: schipholtickets
d.d. : 7-10-2017
Periode: 20 juli t/m 5 aug 2018
Route: Ams - Londen - Miami (retour Tampa - Londen - Ams)
Maatschappij: BA
Aantal personen 4 voor 537 p.p.

Marloes83
15-10-17, 13:48
Geboekt bij: Delta.com
d.d: 14 oktober
Periode: vrijdag 20 juli tot vrijdag 10 augustus 2018
Route: AMS-DTW-MCO terug MCO-JFK-AMS
Maatschappij: Delta airlines
Aantal Personen: 2 volwassenen en 2 kinderen
Totaalprijs: 2778,24

Opmerkingen: Gratis 1 koffer p.p en gratis zit plekken gereserveerd voor alle vluchten

mblokland
15-10-17, 16:49
Via momondo (https://www.momondo.nl/flightsearch/?Search=true&TripType=2&SegNo=2&SO0=AMS&SD0=TPA&SDP0=20-07-2018&SO1=TPA&SD1=AMS&SDP1=04-08-2018&AD=4&TK=ECO&DO=false&NA=false&currency=EUR) naar Tampa met goede tijden (Lufthansa, Ams-Frankfurt-Tampa) voor 584 euro p.p.

lisje
24-10-17, 14:14
Geboekt bij: Momondo (doorverbonden met tix.nl)
d.d: 21 oktober
Periode: zaterdag 14 juli tot zondag 5 augustus 2018
Route: AMS-Toronto- MIAterug MIA-Frankfurt-AMS
Maatschappij: air Canada en Lufthansa
Aantal Personen: 3 volwassenen en 1 baby
Totaalprijs: 1707€ (voor de baby 71€ betaald)

Zeer gunstige overstaptijden (beide keren 1,5h)
Geboekt via momondo dankzij het zien van bovenstaand post... Waarvoor dank!!
Onze voorpret kan weer beginnen

greetd
25-10-17, 07:51
Geboekt bij Delta.com
dd 25/10/2017
periode 16/7/2018-10/8/2018
Route BRU-ATL-MCO terug idem
dus 1 stop en rond de 13.30u onderweg
2 volw en 2 kids 12 en 14j
Totaalprijs 2168 euro of 542 pp
1 koffer pp inbegrepen zitplaatsen gereserveerd

mblokland
26-10-17, 14:53
Zou het bijna boeken (maar vlieg liever niet vanaf Brussel) 502 euro Bru-Orl (https://www.momondo.nl/flightsearch/?Search=true&TripType=2&SegNo=2&SO0=BRU&SD0=ORL&SDP0=20-07-2018&SO1=ORL&SD1=BRU&SDP1=04-08-2018&AD=4&TK=ECO&DO=false&NA=false&currency=EUR) met zeer goede tijden.

mblokland
06-11-17, 09:36
Geboekt bij: Gate 1 via Momondo
d.d: 05 November
Periode: donderdag 19 juli tot vrijdag 03 augustus 2018
Route: AMS-FRA-TPA terug TPA-FRA-AMS
Maatschappij: Lufthansa (United)
Aantal Personen: 4 volwassenen
Totaalprijs: 2231

Digitalman
09-11-17, 23:49
Geboekt bij: Kiss and Fly
d.d: 09 November
Periode: za 07-07 t/m za 28/07
Route: AMS-MCO terug MCO-AMS
Maatschappij: Air France
Aantal Personen: 4 volwassenen
Totaalprijs: € 3.080

misschien niet de allergoedkoopste, maar wel lekker een vlucht zonder overstap in het hoogseizoen.

KevinB
23-11-17, 08:19
Geboekt bij: Gate1
d.d: 21 november
Periode: 7-8 tm 19-8
Route: AMS-FRA-MCO terug MCO-FRA-AMS
Maatschappij: Lufthansa
Aantal Personen: 3 volwassenen en 1 kind (9)
Totaalprijs: € 2274,- (€568;- pp gemiddeld)

Briggy
27-11-17, 09:48
Geboekt bij: Delta.com
d.d: 26 november
Periode: 10-8 tm 3-9
Route: AMS-MCO, terug MCO-AMS
Maatschappij: Delta
Aantal Personen: 2 volwassenen
Totaalprijs: € 1948,24 (€974,12 pp)

Opmerkingen: Ik was nog wel bereid om verder te zoeken naar een goedkopere vlucht, maar vriendlief wilde per se nonstop vanaf Amsterdam en comfort+.

miekje
30-11-17, 20:15
Geboekt bij: Schipholtickets.nl
d.d: 30-11-2017
Periode: 01-08-2018 t/m 27-08-2018
Route: AMS-fra-MIA terug MIA-fra-AMS
Maatschappij: Lufthansa en united airlines
Aantal Personen: 4
Totaalprijs: 1560 (390 pp)

deze kon ik niet laten schieten 1560...... 3 volwassen 1 kind [/INDENT]

tomenvalesca
30-11-17, 21:21
Geboekt: Schipholtickets.nl
d.d: 30-11-2017
Periode: 01-08-2018 t/m 26-08-2018
Route: AMS-fra-MIA terug MIA-fra-AMS
Maatschappij: Lufthansa en united airlines
Aantal Personen: 3
Totaalprijs: 1032€ (344€ pp)

Possies
01-12-17, 09:43
Geboekt bij: Schipholtickets.nl
d.d: 01-12-2017
Periode: 09-08-2018 - 27-08-2018
Route: AMS-ZRH-MIA en MIA-FRA-AMS
Maatschappij: United Airlines
Aantal Personen: 3
Totaalprijs: 1287,- (429,-pp)

Opmerkingen: Erg blij met de prijs. Na lang zoeken op diverse sites en apps is deze de eerste die onder de 500,- p.p. uitkomt.

betsydijkstra
08-12-17, 10:41
Geboekt bij: KLM
d.d: 7-12-2017
Periode: 01-08-2018/22-08-2018
Route: AMS-ATL-MIA/MIA-CDG-AMS
Maatschappij: KLM
Aantal Personen: 4 volw
Totaalprijs: 2.521

Opmerkingen: het tarief is incl. bagage voor alle reizigers volgens de nieuwe regel van KLM. Dus in eerste instantie lijkt het een heel voordelig tarief maar daar komt eur 320 bij voor bagage..Maar wij wilden graag mooie tijden vliegen en vanaf Amsterdam en korte stops. Wij zijn blij, onze planning van de 10e Florida reis kan beginnen;)

natalie
08-12-17, 16:11
Geboekt bij: Tix.be via Momondo.be
d.d:1-12
Periode: 20-07 t/m 10-08-2018
Route: ams-fra-tpa/tpa-fra-ams
Maatschappij: Lufthansa
Aantal pers: 3
Prijs: €1653

Weer blij mee en goede vlieg en overstaptijden!

Pream
14-12-17, 22:46
Geboekt bij: British Airways
d.d: 3-12
Periode: 22-07 t/m 10-08
Route: bru-lhr-mia/mia-lhr-bru
Maatschappij: British Airways
Aantal pers: 4
Prijs: € 1.482 / € 370 pp

Incl € 92 korting vanwage 10.000 aviospunten verdiend met vlucht op LAX in 2015

mhagman
07-01-18, 20:49
Geboekt bij: WTC
d.d: 4-1
Periode: 20-07 t/m 10-08
Route: ams-lhr-mia terug Orl-Manc-ams
Maatschappij: British Airways/Virgin
Aantal pers: 4
Prijs: € 2800 / € 700 pp

Mooie vlieg en overstaptijden totale reisduur 13.15 min en terug 12 uur, blij mee :)

Henri75
11-01-18, 15:14
Net geboekt voor augustus.
Geboekt bij: D-reizen
D.d: 11-1
Periode: 13 augustus t/m 30 augustus
Route: ams-orl orl-ams ( rechtstreeks)
Maatschappij: klm( heenreis) delta( terugreis)
Prijs : 3000 euro

Blij met de tickets. Twee keer rechtstreeks zonder overstap

Mattie
11-01-18, 15:35
Die prijs zal vast niet voor 1 persoon zijn :)

b767-300er
11-01-18, 21:29
En ik hoop ook niet op ORL ;)

Henri75
11-01-18, 21:35
Haha sorry. We gaan met z’n vieren. 3 volwassen 1 kind. Sorry voor het misverstand

ietie
14-01-18, 15:20
Geboekt bij : United airlines
dd: 11-01-2018
route : Amsterdam-Toronto-Miami
uitgevoerd door:canadain airlines
terug weg : miami-frankfurt-amsterdam
uitgevoerd door : lufthansa
dd: 07-08-2018 -21-08-2018
prijs:564,60 pp
3 volwassenen
incl bagage

b767-300er
14-01-18, 20:41
Canadian Airlines is Air Canada neem ik aan?
Of heb ik iets gemist?

ietie
14-01-18, 20:53
sorry helemaal gelijk

Mattie
15-01-18, 10:41
Haha dus geboekt bij UA maar je vliegt met Air Canada en Lufhthansa, wat is dat toch een vreemd wereldje :) Wel een mooie prijs zo in augustus lijkt me!

ietie
15-01-18, 15:19
Inderdaad mooie prijs wij zijn er blij mee !

Ebelix
15-01-18, 17:31
Net geboekt voor augustus.
Geboekt bij: D-reizen
D.d: 11-1
Periode: 13 augustus t/m 30 augustus
Route: ams-orl orl-ams ( rechtstreeks)
Maatschappij: klm( heenreis) delta( terugreis)
Prijs : 3000 euro

Blij met de tickets. Twee keer rechtstreeks zonder overstap

Heen zal ook met Delta zijn want de KLM vliegt niet zelf op deze route.

A.Hofman
01-02-18, 23:25
Nee, volgend jaar gaan we niet hoor........

Geboekt bij: Budgetair.nl
d.d: 01-02-2018
Periode: 18 aug t/m 1 september
Route: AMS-FRA-TPA vv.
Maatschappij: Lufthansa
Aantal Personen: 3
Totaalprijs: €1675

Opmerkingen: 2 volw, 1 kind(11) gemiddelde prijs €558

Blij mee ! :D

Amber76
02-02-18, 11:13
Wat kunnen ticketprijzen enorm snel stijgen zeg. Maandag BA aan de telefoon kom extra ticket bij te boeken. Toen 810 euro. Nog geen definitieve toekenning verlof, dus op dat moment niet kunnen vastleggen, dag later prijs naar 940 euro :(
Nu maar hopen dat de prijs toch nog wat daalt. Hoe schatten jullie die kans in?

Jord1975
03-02-18, 13:14
Geboekt bij: Tix.nl
d.d: 09-09-2017
Periode: 11-07-2018 tot 22-07-2018
Route: retour: Amsterdam /Orlando rechtstreeks.
Maatschappij: Delta Airlines
Aantal Personen: 3
Totaalprijs: € 2411.56

Opmerkingen: Wij hebben 795,- euro per ticket betaald ..excl.

Wij hebben onze vlucht omgeboekt omdat de aankomsttijd pas om 19:15 uur zou zijn. Aangezien wij nog naar cocoa beach moeten rijden doe ik dat liever nog met daglicht na zo'n lange reis nu komen we om 15:35 uur aan op Orlando Int airport . De terugreis gaat wel rechtstreeks van Orlando naar Amsterdam . Wij moeten nu wel een overstap maken op de heenreis in Atlanta hiervoor hebben wij 1:45 uur . Is dit genoeg tijd ? aangezien wij ook nog eerst door de immigratie moeten en de vlucht naar Orlando niet willen missen natuurlijk.

Geboekt bij: Tix.nl
d.d: 09-09-2017
Periode: 11-07-2018 tot 22-07-2018
Route: retour: Amsterdam -Atlanta-Orlando int./ Orlando int. - Amsterdam

Maatschappij: Delta Airlines
Aantal Personen: 3
Totaalprijs: € 2411.56

Mushu
03-02-18, 18:41
Ik ga in september via dezelfde route met Delta airlines naar Orlando. Oorspronkelijk zouden we om 18:38 in Orlando aankomen maar die vlucht was opeens geannuleerd en hadden ze ons op 2 vluchten later gezet. Maar even met KLM (daar had ik geboekt) gebeld want dat was natuurlijk niet de bedoeling. Vriendelijk geholpen en nu zelfs naar een vlucht eerder gezet dan bij de eerste boeking. Dat is dus ook met 1:45 overstaptijd. Volgens de KLM dame geen probleem anders kreeg zij het niet in haar scherm. Wij gaan proberen om aardig voorin stoelen te reserveren en dan snel het vliegtuig uit en naar de immigrations. Natuurlijk hebben we daar geen invloed op de wachttijd dus hopelijk valt het mee..... Verder bereid ik me goed voor waar ik moet zijn en hoe er te komen. We gaan het zien, het is ons eerder gelukt om in een kwartier over te stappen op London Heathrow. En toen hebben we volgens mij 10km afgelegd, er kwam geen eind aan!

ronenivonne
04-02-18, 14:18
Wij hebben ook deze rechtstreekse vlucht heen met Delta, alleen dan in April. Heel jammer dat de aankomsttijd nu 19:20u. Dan nog door de douane enz. We verwachten dan pas rond een uur of 9 in ons hotel aan te komen.
Wij laten de vlucht waarschijnlijk wel staan omdat rechtstreeks heen vliegen wel makkelijker is met onze kleine meid en we niet hoeven te sjouwen met de koffers op de tussenstop.
Maar we twijfelen wel een beetje omdat er een vlucht met overstap in Atlanta beschikbaar is me aankomst tijd in Orlando omstreeks half 5. Maar dan moeten we weer om half 5 op schiphol zijn s' morgens.

Jord1975
04-02-18, 17:56
Als u de vlucht van 8:35 uur vanaf Schiphol neemt komt u om 15:35 uur aan in Orlando incl. de overstap ,dus je hoeft dan een uurtje later op Schiphol te zijn (5:30 uur ) Idd het is even met de koffers sjouwen bij de overstap (rijden metro's op Atlanta) maar dat moet geen probleem zijn . Wij hebben ook een zoontje (13) maar die vindt het toch wel fijn om eerder aan te komen zodat we nog een beetje wat aan de avond hebben daar om boodschappen en of kleine andere dingen te onder nemen. Wij moeten dan ook nog eerst vanaf Orlando Int . 50 min rijden (huurauto) naar Cocoa Beach voor onze 1e stop . Ik begrijp dat je met een kleine meid leeftijd? misschien wel fijner vindt om s'ochtends thuis wat rustiger aan te doen . Het heeft eigenlijk allebei wel zijn voor en nadelen.[/LEFT]

Anthon14
04-02-18, 22:19
Wij reizen al jaren met korte tussenstop naar Florida, kinderen al vanaf dat ze amper 1 jaar oud waren en die vinden de tussenstop geweldig. Denk dat ouders vaker een probleem zien dan dat de kinderen het zo ervaren.

En koffers sjouwen?? Meestal nog geen 150 meter verplaatsen op een karretje met wieltjes.

Ik zou het wel weten, lekker de vlucht met overstap en er zo kort mogelijk over doen om in Florida te komen.

ronenivonne
05-02-18, 07:03
@Jord1975: 1 van de puntjes bij ons is idd om half 6 op vliegveld zijn, betekend om half 5 op, we slapen in een hotel nabij schiphol. Dochter is 2,5 als wij gaan.
@Anthon14: Zo hadden wij het nog niet bekeken, is ook weer waar.

Met de rechtstreekse vlucht is alles wat rustiger en hoeven niet zo vroeg op het vliegveld te zijn. Maar 19:20u aankomst tijd is weer net wat aan de late kant, zo jammer dat de vlucht 1,5u later vertrekt nu.

roxylemmens
06-03-18, 13:32
Fantastisch dat jullie allemaal zulke mooie ticket prijzen vinden.
Ik zoek nu al 2 weken op alle sites schiphol, wtc, skyscanner maar kom op bedragen van 700 tot 1100 euro pp in augustus...vertrek rond 1 aug mag wat eerder of later terug rond de 12e...soms 646 maar minder nog niet gezien. ik blijf zoeken..

Scooby
06-03-18, 21:13
Via momondo kom ik op €598,— per persoon. Vertrek 31-07 en terug 11-08
dit is met 1 x overstap.

moniquekruiningen
07-03-18, 04:14
Kijk ook eens bij de .de sites momondo.de, kayak.de, kissandfly.de, zelf boekte ik dit jaar bij gate1.nl. Wat van tix is die, die aanbieding niet had.
Aanrader is wel om even te googlen op klachten met betrekking tot de reisaanbieder.
je ziet soms mooie aanbiedingen van heel slecht aangeschreven agentschappen. Zoals EDreams (telefonisch zo goed als onbereikbaar) tenzij je uiteindelijk naar India belt.

mattrob
07-03-18, 08:36
Kijk ook eens bij de .de sites momondo.de, kayak.de, kissandfly.de

Inderdaad, doe ik ook altijd, en ook de .be sites. Heel apart hoe vaak je verschillende prijzen tegenkomt op momondo.nl, .be en .de ! Wel een geweldige site overigens ;-) !

roxylemmens
07-03-18, 10:35
Via momondo kom ik op €598,— per persoon. Vertrek 31-07 en terug 11-08
dit is met 1 x overstap.

Dank je wel. Ik zie hem net. Reistijd 19 uur. Vind ik zelf erg pittig gezien mijn gezondheid en kind.
Maar voor 30 euro meer zie ik eentje voor 12 uur en 11 uur.

Ik ga deze site volgen, ik kan na 20 april helaas pas definitief boeken.

Vanderdoorntjes
02-04-18, 12:51
Geboekt bij: vakantiepiraten
d.d: 02-04-2018
Periode: 12/7 tot 5/8
Route: dusseldorf/madrid/miami. Miami/madrid/dusseldorf
Maatschappij: air europa
Aantal Personen: vier
Totaalprijs: 2073€

Opmerkingen:mooie prijs vinden wij, totale reisduur heen en terug allebei 14 uur. Ook een parkeerplaats gereserveerd op dussseldorf airport voor €136

Don Tuse
04-04-18, 10:34
Momenteel op Chasers vluchten AMS-MCO in augustus 2018 voor Eur 515.
Een voorbeeld:
https://ibb.co/nEowjx
https://preview.ibb.co/ib1Gjx/20180404_133.jpg
https://ibb.co/nEowjx
https://ibb.co/nEowjx
Ik zag gisteren een vlucht vanaf Amsterdam die rond 13:00 uur aankomt op Chicago O"Hare en dan vlieg je de volgende ochtend 08:00 door naar Orlando waar je voor de lunch aankomt. Iemand ervaring met zo'n "overnachtingsvlucht"?

mattrob
04-04-18, 12:16
Ik heb wel eens bewust daarvoor gekozen; normaal kom je 'laat' aan, moet je auto halen, naar je hotel/villa, terwijl het voor je gevoel midden in de nacht is, en waarschijnlijk ook heel vroeg opgestaan bent. Dan is het wel relaxed om bv rond 14:00 US tijd aan te komen. Rustig ergens hapje te eten, naar je hotel of wat anders, rond 21:00 je bedje in en de volgende ochtend ben je toch vroeg wakker door jetlag. Dus vroege vlucht en dan rond middaguur op je bestemming. Op je gemak auto halen, boodschappen, etc. Is best relaxed, kost je wel een halve dag natuurlijk en je moet hotelovernachting op vliegveld doen (maar scheelt je ook 1 overnachting op de bestemming). Ik heb het twee keer gedaan naar bestemming aan de westkust, dan is het tijdsverschil nog groter natuurlijk, is het nog iets relaxter. Maar goed, wat zoek je voor ervaringen hiermee ?

Don Tuse
04-04-18, 12:40
Mattrob: bedankt!

Ik wil graag weten van mensen die dit wel eens gedaan hebben of het beviel. Het lijkt mij namelijk wel wat. Mede doordat volgens mij, maar correct me if I'm wrong, dergelijke vluchten vaak goedkoop zijn.

Het enige dat me eventueel zou tegenhouden is als er geen hotel direct vanaf het vliegveld te bereiken is. Het lieftse zou ik zo vanuit het hotel naar de gate lopen zoals op Schiphol ook mogelijk is.

mattrob
04-04-18, 12:44
Volgens mij zijn ze niet per definitie goedkoper, maar soms zitten er wel goedkope vluchten tussen op die manier. Ik denk dat er altijd wel airport hotels zijn, waar ze shuttle bus hebben. Hotel op het vliegveld zullen er nooit veel zijn. Ik heb overigens beide keren goedkope auto voor 1 dag gehuurd. Kon je nog lekker even rondrijden, ergens wat eten, beetje winkels kijken. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. Ik heb het niet voor de prijs gedaan in ieder geval.

roxylemmens
07-04-18, 13:52
ik zie dit soort vluchten ook vaker voor deze tarieven, maar ze verwijzen altijd door naar malafide ticketverkopers.
als je de aanbieders googled, wordt je niet vrolijk. Ik vraag me af welke sites wel betrouwbaar zijn...en welke vliegmaatschappijen echt goed zijn.

sunnyrojo
07-04-18, 18:00
Wij komen dit jaar ook erg vroeg aan, we vliegen vanuit Dusseldorf met British Airways, korte overstap in Heathrow en aankomst in Miami om 14.00.
Dit is de 1e keer dat we heerlijk op tijd aankomen dus eigenlijk de rest van de dag (nog wel even auto ophalen:cool:) nog hebben dus gewoon met daglicht nh hotel kunnen. Ticket kostte 485 pp, ook de terugweg is eigenlijk wel lekker 23.45 vertrek vanuit Miami, dus nog hele dag vd laatste dingetjes (mall:D) en dan hopelijk lekker slapen in het vliegtuig. 1e keer dus geen ervaring ermee.

roxylemmens
09-04-18, 12:00
mag ik vragen via welke site jullie geboekt hebben voor deze prijs ? dan kan ik het even in de gaten houden. Want dit zijn fantastische tijden en prijzen en een geweldige luchthaven...allemaal plusjes voor ons als limburgers met 3 kids ;-)

Wij komen dit jaar ook erg vroeg aan, we vliegen vanuit Dusseldorf met British Airways, korte overstap in Heathrow en aankomst in Miami om 14.00.
Dit is de 1e keer dat we heerlijk op tijd aankomen dus eigenlijk de rest van de dag (nog wel even auto ophalen:cool:) nog hebben dus gewoon met daglicht nh hotel kunnen. Ticket kostte 485 pp, ook de terugweg is eigenlijk wel lekker 23.45 vertrek vanuit Miami, dus nog hele dag vd laatste dingetjes (mall:D) en dan hopelijk lekker slapen in het vliegtuig. 1e keer dus geen ervaring ermee.

emma82
09-04-18, 15:17
Hallo allemaal,

Wij hebben voor volgend jaar een villa in Kissimmee geboekt van 20 juli t/m 4 aug 2019.
Wanneer kunnen we het beste voor de vliegtickets kijken? Wij hebben 2 kleine kinderen en willen daarom rechtstreeks vliegen met Tui, Delta of KLM
in welke maand / periode kan je het voordeligst 4 vliegtickets voor juli 2019 aanschaffen?

Als jullie andere tips of vliegmaatschappijen hebben over direct vliegen dan hoor ik dat ook graag.

Terpies
09-04-18, 17:22
De tickets die je zoekt staan pas op zijn vroegst in Juli/Aug 2018 als boekbaar op de site (meestal 11 maanden van te voren). Ik zou je aanraden om je vlucht data en plaatsen van vertrek/aankomst zo flexibel mogelijk te houden. Je kunt een prijsalarm op de verschillende geselecteerde vluchten zetten, bv via google flights.

Mijn persoonlijke ervaring? Laat je niet gek maken! Wees geduldig en zorg ervoor dat je direct kunt toeslaan (lees: boeken) als je een voor jou acceptabele prijs hebt gevonden, eventueel met wat vraagstelling hier op het forum om je prijs te toetsen. Er is niet zoiets als goedkoop of duur, want dat is voor iedereen anders, voor elke datum, voor elk traject etc etc.

Je weet pas of iets goedkoop is als je vergelijkingsmateriaal hebt op het traject. Bepaal voor jezelf een richtprijs en wees daarna tevreden met wat je geboekt hebt. Er is niets zo frustrerend als nadat je geboekt hebt prijzen blijven checken... er bestaat niet zoiets als goedkoop, dus als een prijs voor jou acceptabel is, gewoon boeken....

Wees je er ook van bewust dat de prijzen per dag (en vaak ook per tijdstip van de dag) kunnen verschillen, dus check regelmatig zodra de door jou gewenste data beschikbaar komen. Laat je niet gek maken door zogenaamde marketing stunts (zoals bv KLM wereldweken en dat soort 'zogenaamd' goedkope trucjes...) maar kijk goed en vergelijk meerdere sites en prijsvergelijkers.

Kijk ook of je geselecteerde vlucht in of exclusief ruimbagage is, want dat maakt een vergelijking niet altijd betrouwbaar. Reken op ongeveer €80-100 extra per koffer per persoon voor een retour (afhankelijk van de airline).

Kijk ook of je het domein kunt veranderen van de prijsvergelijkers, dus kijk niet alleen op skyscanner.nl of momondo.nl maar ook op skyscanner.be, momondo.de, momondo.be etc

Als je na een paar dagen/weken verschillende trajecten en de prijzen hebt bekeken kun je toeslaan als je voor jezelf de beste prijs hebt gevonden.

Wat ik meestal doe is dat ik het geselecteerde traject ook nog bij de airline zelf kan vinden en of dat nog veel uitmaakt in prijs. Als het (nagenoeg) gelijk is in prijs kun je imho beter bij de airline boeken (ivm mogelijke vertragingen/veranderingen kan een airline direct schakelen en zit er geen broker tussen).

Succes!

roxylemmens
22-04-18, 13:05
geboekt bij: Cheaptickets
dd: 21-04-18
periode: 31-07/ 12-08-18
Route: Dusseldorf-Atlanta- Orlando
Maatschappij: Delta
Personen:5
Prijs: 2779,50
Opmerkingen: prijs 550,10 pp. 29 euro boekingskosten. Prijs incl 23 kilo bagage !
Whoehoe !!!

nicolea
22-04-18, 19:03
Dat is wel een superprijs zeg!!

sunnyrojo
22-04-18, 23:03
mag ik vragen via welke site jullie geboekt hebben voor deze prijs ? dan kan ik het even in de gaten houden. Want dit zijn fantastische tijden en prijzen en een geweldige luchthaven...allemaal plusjes voor ons als limburgers met 3 kids ;-)
Sorry voor de late reactie, zag nu dat jullie ook een goede tickets hebben voor een mooie prijs:D
Die van ons waren alweer een tijdje geleden geboekt (oktober vorig jaar) en "gewoon" bij schipholtickets.nl.

ronenivonne
27-04-18, 08:30
geboekt bij: Cheaptickets
dd: 21-04-18
periode: 31-07/ 12-08-18
Route: Dusseldorf-Atlanta- Orlando
Maatschappij: Delta
Personen:5
Prijs: 2779,50
Opmerkingen: prijs 550,10 pp. 29 euro boekingskosten. Prijs incl 23 kilo bagage !
Whoehoe !!!

Dat is idd een mooi prijs in het hoogseizoen!!

wendy1
11-05-18, 19:23
Ik kon het écht niet laten....we gaan toch maar weer naar Amerika op vakantie.

geboekt bij: Budgetair
dd: 09-05-2018
periode: 8-29 augustus
Route heen: Brussel-London- New York- Atlanta (vliegen) en met de auto vanuit Atlanta naar Orlando :o
Route terug: Atlanta-Frankfurt-Brussel
Maatschappij: United/Lufthansa
Personen:5
Prijs: 383 euro pp

Niet de meest ideale vlucht qua stopovers en eindstop in Atlanta, maar we gaan naar Florida en daar gaat het om :o:rolleyes:

Mattie
14-05-18, 14:35
Maar vlieg je dan nog van Atlanta naar Tampa? Zijn wel flink wat stops zo. Hoe lang doe je er dan over?

wendy1
18-05-18, 09:34
Foutje, we rijden vanuit Atlanta (niet Tampa) naar Orlando 😊.

We hebben in Londen een overstap van 2 uur en in NY van 3 uur.

Mattie
18-05-18, 10:46
Juist dan snap ik hem in dacht ik ik mis een stap :) Overstap tijd is wel keurig als je dan ook nog eens 6 uur moet gaan wachten schiet het helemaal niet op :)

jovd
08-08-18, 18:49
Kan ik de prijzen uit deze thread nog gebruiken als referenties (vooral die van de vroegboekers dan) om te zoeken naar vliegtickets voor augustus 2019? Of zijn de prijzen ondertussen al (te veel) gestegen?

KevinB
08-08-18, 19:07
Voor augustus zal nog niet alles te zien zijn, even wachten tot september.
Of ongeveer 330 dagen na de datum van je geplande terugvlucht.

jovd
08-08-18, 20:41
Dan zal ik nog een maandje wachten met zoeken

wendy1
19-08-18, 22:53
Wij zijn aan het kijken voor de eerste 3 wkn van juli. Nu rond 525 euro (ams-frankfurt-orlando met Lufthansa) Helaas zonder de kofferkosten...nog ff wachten?

Kletskous
19-10-18, 19:24
Ik kan nog steeds geen geschikte tickets vinden voor onze geplande trip naar Amerika i.c.m. Florida (4 personen).
Ik kom alleen maar op 1.120,= of hoger uit en dan excl. koffers, bijv. op Skyscanner. Met koffers trouwens op Connexxions.be. Maar nog steeds heel duur dus.
Of vluchten met overstap van 6-8 uur wat niet wenselijk is, bijv. op Kayak.

Ik zoek een multicity ticket:
Heen op New York
Binnenlandse vlucht Washington - Orlando
Terug vanaf Orlando naar huis.

New York en Washington kunnen ook omgedraaid worden eventueel als dat voordeliger is.
Heb al zoveel bekeken, van verschillende brokers, rechtsteeeks bij diverse maatschappijen, binnenlandse vlucht los boeken. Maar nog steeds hoge prijzen, of ongunstige tijden etc.
Iemand nog tips?

mattrob
19-10-18, 21:00
Misschien idee om te kijken voor:

Heen naar New York
Terug van Orlando

En dan los een ticket Washington - Orlando. Denk namelijk dat je de gewenste multicity niet goedkoop gaat tegenkomen ...

Kletskous
20-10-18, 08:33
Dat heb ik idd gedaan. Maakt niets uit, nog steeds prijzig.
Wat zou een gangbaar tarief voor mijn trip zijn volgens jullie ? Wanneer zeg je: boeken!

Anthonie
20-10-18, 08:34
Kijk eens op ba.com, ik heb net een proefboeking gemaakt voo juli 2019 3 volwassenen en 1 kind van 15 incl auto 3088.-

mattrob
20-10-18, 14:24
Wij hebben vrienden die precies hetzelfde gedaan hebben, vliegen voor € 525 pp. Wel al paar weken terug geboekt. En moeten vlucht NY naar Orlando nog los boeken.

Kletskous
20-10-18, 20:15
Anthonie, dat is wel een goede tip, moet ik zeggen.
Nooooit geweten dat je ook zo compleet zelf je reis kunt samenstellen.
Alleen de binnenlandse vlucht kent BA niet, die zouden we dan apart moeten boeken bij AA of United.

Ik heb nog een optie genomen bij een reisaanbieder, die vond ik ook wel acceptabel qua prijs. Incl. koffers en deels stoelreserveringen.
Máár dit zou wel ca. € 600-650 totaal schelen via de optie van Anthonie op BA.com incl. de extra binnenlandse vlucht er al bij geteld.
Dus dat is best wat! Maar of ik alles zo op een Engelse website durf te boeken....kan heus wel wat Engels, maar om alle voorwaarden etc. goed te begrijpen. En mijn man krijgt nog meer stress dan ik :). Gaat dat allemaal wel goed, wat als er iets fout gaat, wijzigingen etc. etc. Hij is best bereid om voor het door een andere te laten regelen wat extra te betalen. Maar ja, dit is best wel een verschil, dat snapt hij ook wel.
Oja, en de terugvlucht naar Amsterdam is ongunstiger via BA.com namelijk met een overstap van 4 uur op Londen, dat is wel nadeel.


Ik zie dat BA.com dan samenwerken met Avis. Zij zitten ook in centrum NY waar we de auto willen ophalen. Ik kon inderdaad ook dus voor de 2 verschillende trajecten de autohuur invullen. Is dat ook een betrouwbare aanbieder?

Wordt er helemaal zenuwachtig van: heb 3 dagen die optie bij de reisaanbieder staan. Of gaan we het zelf doen ?? Dan moeten we snel beslissen !
Waar moet ik eventueel specifiek op letten ?
Zijn er speciale voorwaarden, ook bij de autohuur? Of is dat allemaal standaard en gewoon goed?
Kan ik evt na boeken ook al stoelen vastleggen? (Kon de reisaanbieder nl. wel).
Krijg je direct je etickets en boekingsnummer in de mail?
Krijg je een voucher van Avis per mail?
Paspoortnummers zijn niet nodig nu toch? Want de kinderen krijgen voorjaar 2019 een nieuwe.

Wie heeft ervaring met deze constructie ??

Kletskous
20-10-18, 22:37
Bij de autohuur staat o.a. dit:
Inclusive car rental
Your rental price INCLUDES - Unlimited mileage, Customer Facility Fee, State Surcharge, Tire & Battery Fee, Veh. License Fee, Third Party Liability (TPL), Collision Damage Waiver (CDW)
Your rental price EXCLUDES - No Show Fee Will Apply


Kun je stoelen al direct gratis vastleggen?
Uiteraard bij incheck, maar als het nu al kan is dat prettiger. Maar als ik er voor moet betalen wordt het verschil t.o.v. de reisaanbieder alweer kleiner.

nicolea
21-10-18, 07:37
Bij de autohuur staat o.a. dit:
Inclusive car rental
Your rental price INCLUDES - Unlimited mileage, Customer Facility Fee, State Surcharge, Tire & Battery Fee, Veh. License Fee, Third Party Liability (TPL), Collision Damage Waiver (CDW)
Your rental price EXCLUDES - No Show Fee Will Apply


Kun je stoelen al direct gratis vastleggen?
Uiteraard bij incheck, maar als het nu al kan is dat prettiger. Maar als ik er voor moet betalen wordt het verschil t.o.v. de reisaanbieder alweer kleiner.

Kletskous, als jij zo onzeker wordt van dit hele verhaal boek dan gewoon bij je reisagent. Is al die stress toch niet waard, Vraag of zij ook de optie van de kortere overstap hebben. Inderdaad, straks heb je betaalde stoelreserveringen, of komt je bagage er nog extra bij....

Kletskous
21-10-18, 11:57
Ik vind het ook lastig hoor. Enerzijds: iedereen boekt alles zelf, dus moet ik toch ook kunnen? En een verschil van 650,= is wel veel he. Anderzijds: geen ervaring met rechtstreeks bij luchtvaartmaatschappij boeken dus ben wel wat onzeker.

Dit staat er:
Bij de autohuur NY-WAS staat dit als voorwaarden:
rental price INCLUDES - Unlimited mileage, One Way Fee, Local Tax, Third Party Liability (TPL), Collision Damage Waiver (CDW)
Your rental price EXCLUDES - No Show Fee May Apply
Important information

Dit zijn trouwens dan de vluchten:
Heenweg:
AMSTERDAM -DUBLIN 09:35 - 10:20. Klasse: Economy
DUBLIN - NEW YORK EWR 13:00 - 15:40. Klasse : World Traveller

Teugweg:
ORLANDO - GATWICK 17.35 - 6.55. Klasse : World Traveller
GATWICK - AMS 11.00 - 13.25. Klasse : Euro Traveller

About your price:
Taxes, fees and carrier charges for the flight journey are approximately €454.
The prices shown include at least one 23kg checked bag per passenger.
The prices shown are intended to help you choose your most appropriate journey. The exact total will be shown after you have selected your trip options and may be higher than the amount shown on this page.
Fees for additional/overweight bags may apply.

Maar ik twijfel over de bagage. Want ik ben nog even aan het zoeken wat de klassen betekenen.
Is Euro Traveller niet zónder bagage?
Maar onderaan het overzicht staat dus aan de zijkant “ Taxes, fees and carrier charges for the flight journey are approximately €454. The prices shown include at least one 23kg checked bag per passenger.”.

Is bagage dan wel echt op alle vluchten inbegrepen? Ik ben er een beetje door in verwarring.
Ik had gekeken of ik via Facebook Messenger een berichtje kan sturen naar British Airways, maar zij hebben geen Messenger, althans ik zie het niet. Wel apart voor zo’n grote maatschappij.
Ik wil wel zéker weten dat op alle vluchten, dus ook de overstap, koffers zijn inbegrepen.
Iemand die dit weet?

Terpies
21-10-18, 15:51
Je krijgt waarschijnlijk pas de juiste prijs te zien als je de vluchten selecteert en naar de afreken pagina gaat.

Dit staat ook vermeld:

The prices shown are intended to help you choose your most appropriate journey. The exact total will be shown after you have selected your trip options and may be higher than the amount shown on this page.

Kletskous
21-10-18, 16:17
Heb net alles voor nep ingevuld, fake passagiersgegevens etc maar kom wel op hetzelfde bedrag uit als ik voorheen ook zie. Dus dat lijkt allemaal wel oké.
Koffers lijken dus ook inbegrepen. Het enige dat ik maar niet kan achterhalen is of ik al stoelen nu gratis kan vastleggen. Zowel bij British Airways als hij American Airlines.

nicolea
21-10-18, 17:58
Heb net alles voor nep ingevuld, fake passagiersgegevens etc maar kom wel op hetzelfde bedrag uit als ik voorheen ook zie. Dus dat lijkt allemaal wel oké.
Koffers lijken dus ook inbegrepen. Het enige dat ik maar niet kan achterhalen is of ik al stoelen nu gratis kan vastleggen. Zowel bij British Airways als hij American Airlines.

Meestal kan je meteen stoelen reserveren, al dan niet tegen betaling.

Kletskous
21-10-18, 18:53
Ja, maar dat doe ik niet. Dat loopt nog flink op voor al die vluchten dan.

Kletskous
21-10-18, 19:04
Dit staat bij de autohuur. Is dit dan goed?

Bij autohuur ophalen in New York en inleveren Washington staat:
Includes: inclusive car insurance. Op die link staat dan vervolgens:

Includes:


- Unlimited mileage
- One Way Fee
- Third Party Liability (TPL)
- Minimum 1 Day(s); Maximum 59 Day(s)
- Local Tax
- Collision Damage Waiver (CDW)


rental price INCLUDES - Unlimited mileage, One Way Fee, Local Tax, Third Party Liability (TPL), Collision Damage Waiver (CDW).
Your rental price EXCLUDES - No Show Fee May App.

En vervolgens staat bij de autohuur in Orlando:


Includes:


- Unlimited mileage
- Customer Facility Fee
- Tire & Battery Fee
- Third Party Liability (TPL)
- Minimum 1 Day(s); Maximum 59 Day(s)
- State Surcharge
- Veh. License Fee
- Collision Damage Waiver (CDW)



Mis ik nog iets belangrijks !