PDA

Bekijk Volledige Versie : Beste moment van auto reserveren voor december 2017



Hdam
10-08-17, 10:25
Hallo Forumleden,

Wij gaan in december onze eerste amerikareis maken, we gaan2 weken naar florida. Toen ik een week geleden keek konden wij een compact auto huren bij sunny cars voor 250€, nu liggen de prijzen rond de 350€.
Is het mogelijk dat de prijzen weer gaan dalen? En wat is het beste moment om een huurauto te reserveren? Welk bedrijf raden jullie aan?

Bij voorbaat dank.
Groet Hans

Bullyleo
10-08-17, 13:25
Hallo Forumleden,

Wij gaan in december onze eerste amerikareis maken, we gaan2 weken naar florida. Toen ik een week geleden keek konden wij een compact auto huren bij sunny cars voor 250€, nu liggen de prijzen rond de 350€.
Is het mogelijk dat de prijzen weer gaan dalen? En wat is het beste moment om een huurauto te reserveren? Welk bedrijf raden jullie aan?

Bij voorbaat dank.
Groet Hans

Prijzen kunnen per dag veranderen dus is het vaak net inspringen op het moment dat de prijs voor jou het gunstigst is. Op dit forum staan meerdere suggesties van aanbieders, lees dit even door en vergelijk dan even. Er wordt bijvoorbeeld veel gebruik gemaakt van www.alamo.co.uk/brits, waar ik nu zelf ook gebruik van heb gemaakt.

KevinB
10-08-17, 15:19
Zsm ergens reserveren waar je gratis weer kunt annuleren (meestal tot 48 uur vantevoren) en goed de prijzen in de gaten houden, alamo brits, alamo.de, netflights, autoeurope, expedia

Hdam
12-08-17, 12:32
bedankt voor jullie reacties!

Pipo Chris
20-08-17, 11:12
Kijk ook eens bij www.drive-usa.de Deze is vaak erg voordelig.