PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: Clinton Hotel & Spa, Miami Beach



remcozoon
29-05-06, 10:00
Hoi Allemaal
Is er wel eens iemand van jullie geweest in het Clinton Hotel op south beach?
www.clintonsouthbeach.com
ben wel benieuwd wat voor hotel het is, hebben ze een parkeer garage? en moet je daar voor de amerikaanse dollar voor overhandigen.. dat soort dingen

Groetjes

Remco

Eric
29-05-06, 10:36
Nooit geweest, maar ziet er wel goed uit.
Designhotel, dus vrij nieuw alles, en SoBe is the place to be.
Parkeren kost vrijwel overal een hoop $$$ in die buurt.
Eric

Pammie78
07-02-07, 22:15
Wij willen in mei een weekje naar New York en daarna een weekje lekker op het strand liggen van Miami (en ook nog wat leuke excursies zoals de Evergladers ofzo; meer tips altijd welkom!). Kent iemand hotel Clinton in South Beach? Dat hebben we namelijk op het oog :shock:

Rstar
17-02-07, 00:46
Hotel Clinton is een gerenoveerd hotelletje op Washington avenue in South Beach. 2 blokken van het strand. Ziet er van buiten wel mooi uit.

bono
17-02-07, 12:31
Hoi,

Heb ook even gekoekeloerd naar jullie clinton hotel, ziet er sjiek uit!
We hebben zelf afgelopen December in het RUI gelogeert en dat was ook een mooi hotel met een super goed ontbijt!
Dit hotel ligt aan Collins Road en het zwembad grenst aan de houtenborder naast het strand.

Gr. Monique

Pipo Chris
26-07-07, 18:32
Hoi,

Ik heb in het Clinton geslapen.
Heel modern, misschien iets te modern.
Overal blauw licht binnen, alsof het heel steriel is.
Ook in de lift en op de gangen blauw licht. Snacht geeft dat weinig licht en is het best donker op de gangen en in de lift.

Als je wil internetten is je network key 10 x een A (AAAAAAAAAA).

Geen parkeer gelegenheid, je auto wordt weggezet.

Er wordt vaak gezegd dat ze flascreens als tv hebben, maar dat is schijn aangezien het gewone tv's zijn met een rare platte schijf aan de voorkant van de tv. Maar daar achter zit nog gewoon die grote kast.

Het zwembad is net een 4 persoons ligbad.

Ontbijten kan alleen bij het naastliggende/bijbehorende restaurant en is redelijk aan de prijs.

Wel makkelijk te lopen naar winkels / Strand.

Op de kamer is veel extra's te koop:
massage olies e.d.
Allerlei andere verzorgings produkten.
Minibar.
snoep / koek / chips
Uiteraard tegen een behoorlijke prijs.

De zeepjes in de douche zijn erg goed.
Je krijgt shampoo EN conditioner EN een lotion in kleine flesjes, welke toch redelijk groot zijn vergeleken met andere hotels. Per flesje kan je best 4 keer je haar wassen.
En elke dag krijg je gewoon nieuwe.

Verder hebben we ruzie gehad met de eigenaar, maar dat was om andere redenen dan dat het met het hotel te maken had.

over het algemeen:
Goed hotel
Verlichting beetje vreemd.
Erg Moderne uitraling

Raimond
27-07-07, 08:50
Wij hebben vorig jaar ook 2 nachten in het clinton geslapen.
Het lijkt in de folder een mooi hotel, maar niets is minder waar.
Als je door de gangen loopt heb je het idee dat je in een of ander hotel in een achterbuurt zit (dat blauwe licht draagt niet echt bij voor de sfeer).
Het personeel is uiterst onvriendelijk, behalve het personeel van het naast gelegen restaurant).
De Nederlandse "Hotel manager" was uiterst onbeleefd opdringerig en vervelend.
De laatste nacht zouden we eigenlijk ook daar slapen omdat we vanaf Miami weer naar huis vlogen. Maar gelukkig hebben we dat nog kunnen omzetten naar een extra nacht in Cocoa Beach (dan maar een extra stukje rijden).
Kortom niet de moeite waard.

Kamers waren overigens wel redelijk netjes.
Volgens mij zijn er echt wel veel betere hotels in Miami te krijgen voor dat geld.

tamaralemmens
22-10-08, 21:11
Intussen nog steeds niemand hier geweest?
Wij gaan in de zomer:D

tamaralemmens
25-10-09, 18:08
Ik ben inmiddels terug van mijn vakantie en ik vond het Clinton een heel fijn hotel. De kamer was schoon en het lag heel centraal. Het is inderdaad heel modern met veel blauw licht. We zijn er weinig geweest, want we hadden het te druk met Miami verkennen. Haha.
Parkeren is er inderdaad een probleem, maar iets verder op is een grote parkeergarage.

Sybrigt
23-01-11, 22:13
Wij gaan in april naar dit hotel toe. Mijn vraag is: hoe lang is het lopen naar het strand? En zit je dan meteen aan het 'hoofdstrand' van South Beach? Of is dat weer op een andere plek?

En hebben jullie tips om een beetje goed (en goedkoop) te ontbijten / dineren?