PDA

Bekijk Volledige Versie : Eten bestellen met de My Experience App



Ritchie
04-08-17, 10:22
Sinds kort kan je eten bestellen in de parken met je My Experience App.
Je betaald dan in de app, en gaat naar het restaurant in het park om het eten af te halen.
Mijn vraag is nu het volgende.... wij hebben een jaarkaart, dus krijgen buiten de app om korting bij diverse restaurants.
Krijg je nu met de app ook dezelfde korting, of betaal je het volle bedrag ?

Mushu
04-08-17, 14:21
Voor zover ik weet kan je nog geen kortingen krijgen via de app. Ook het kan je niet met je diningplan credits bestellen helaas. Misschien in de toekomst. Er zijn nu wat quickservice restaurants waar je via de app kan bestellen maar het zijn ze lang nog niet allemaal, worden er wel steeds meer. Waarschijnlijk wist je dat wel maar ik haal het niet helemaal uit je bovenstaande beschrijving: Sls je het eten gaat halen dan moet je als je er bijna bent wel via de app laten weten dat je er aan komt, pas dan gaan ze de bestelling klaarmaken.

Ritchie
05-08-17, 15:54
Dank je Mushu, en inderdaad... de rest was me al bekend, ik heb al een mail naar Walt Disney World gestuurd. Dus ik wacht even op het antwoord, vorige week nog een update gehad van de app, maar de annualpass discount zag ik er nog niet tussen staan.

Kikimeisje
07-02-18, 21:41
Weet het niet zeker maar ik geloof dat je ondertussen wél je mealplan credits kunt gebruiken!

Mushu
07-02-18, 21:48
Klopt, dat is sinds kort mogelijk.