PDA

Bekijk Volledige Versie : [Gevraagd] Starbucks mok uit Miami/Orlando/Florida



Roshelle
28-07-17, 21:56
Hoi FL liefhebbers!

Toen ik terugkwam in Nederland kwam ik op het idee om Starbucks mokken te gaan sparen, met daarop allerlei grote steden. Tot mijn grote spijt heb ik er vaak mee in mijn handen gestaan in Florida, maar nooit meegenomen.. Omdat Fabian en ik er voorlopig zelf niet komen zouden wij heel graag willen vragen of iemand een mok voor ons wilt meenemen uit Florida. Het zou gaan om de mok met Miami, Florida of Orlando (of allemaal natuurlijk). De kosten worden uiteraard volledig vergoed.

Het gaat om het volgende ontwerp (you are here collectie):

https://starbuckscitymugs.files.wordpress.com/2013/04/boston-blog.jpg
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/5e/30/6d/5e306d698ab63648f490aa1e26f43972--starbucks-mugs-you-are-here.jpg

Ik hoor graag of iemand in de mogelijkheid is deze voor ons mee te nemen! :D

Cindy1969
29-07-17, 10:13
Vorig jaar die van NY in handen gehad daar, ook beetje spijt van dat ik die niet heb meegenomen... Spaar ze verder niet hoor.
Als je kan wachten tot mei 2019 wil ik voor jullie in Orlando kijken ;)
Maar hopelijk is er iemand die dit eerder voor jullie wil meenemen. Vast wel!

Bullyleo
29-07-17, 14:14
Wij gaan in september Roshelle en kunnen wel even kijken in Orlando, Tampa en Atlanta. Ik houd dit topic even in de gaten voor het geval er al iemand wat voor je meesleept. :D En we wonen in Hoorn dus dat is bijna om de hoek :D

Roshelle
30-07-17, 17:55
Vorig jaar die van NY in handen gehad daar, ook beetje spijt van dat ik die niet heb meegenomen... Spaar ze verder niet hoor.
Als je kan wachten tot mei 2019 wil ik voor jullie in Orlando kijken ;)
Maar hopelijk is er iemand die dit eerder voor jullie wil meenemen. Vast wel!

Haha stom he! Ik heb er ook wel spijt van, daarom nu proberen het via hier te regelen. Haha, mei 2019 is net even te ver weg! Ik denk dat we daarvoor wel weer daar te vinden zijn :)


Wij gaan in september Roshelle en kunnen wel even kijken in Orlando, Tampa en Atlanta. Ik houd dit topic even in de gaten voor het geval er al iemand wat voor je meesleept. :D En we wonen in Hoorn dus dat is bijna om de hoek :D

Dat zou echt super zijn! We zijn zelf nooit in Atlanta geweest, dus Orlando en Tampa zou dan voorkeur hebben! Twee stuks meenemen vind ik teveel moeite hoor, er moet ook gewoon geshopt kunnen worden :D. De mok van Orlando zou ik echt geweldig vinden, dus als jullie er eentje mee zouden kunnen nemen zou dat echt top zijn, Hoorn is inderdaad zo om de hoek.

Bullyleo
30-07-17, 20:30
Ik ga mijn best doen Roshelle. En zit maar niet in over het gewicht, terug mogen wij ieder 30 kilo bagage meenemen en we zijn met zijn drieën. :o

rjkd
31-07-17, 14:03
Hi roshelle. Ik zit de aankomende week nog in Orlando. Ik moet ff kijken hoe het met gewicht zit naar anders wil ik er wel 1 of 2 voor je meenemen. Ik woon in wen dorp naast Haarlem dus is qua afstand ook wel te doen!

Roshelle
02-08-17, 07:27
Ik ga mijn best doen Roshelle. En zit maar niet in over het gewicht, terug mogen wij ieder 30 kilo bagage meenemen en we zijn met zijn drieën. :o

Ah dat is genoeg gewicht! Haha! Top! Misschien dat rjkd hierboven er al eentje meeneemt, dus ik laat het wel weten!


Hi roshelle. Ik zit de aankomende week nog in Orlando. Ik moet ff kijken hoe het met gewicht zit naar anders wil ik er wel 1 of 2 voor je meenemen. Ik woon in wen dorp naast Haarlem dus is qua afstand ook wel te doen!

Dat zou top zijn! Afstand is prima. Mijn auto rijdt wel! 1 van Orlando/Florida is voldoende hoor, laat je weten of het lukt? :)

Carthrax
02-08-17, 14:32
Een beetje offtopic maar Disney heeft ook per park een aparte Starbucks mok. Misschien leuk voor de volgende keer dat je heen gaat ;)

Roshelle
03-08-17, 22:08
Vandaag Amsterdam gescoord! Nu twee in de collectie. Nu iemand hier lief aankijken of het gaat lukken voor degene uit Florida, haha!

@Carthrax Ah dat wist ik niet, leuk! Wij zijn tot nu toe alleen in Universal geweest, althans ik, Fabian is in zijn jongere jaren wel al naar de Disney parken geweest.

rjkd
04-08-17, 04:50
Het ziet ernaar uit dat het qua gewicht gaat lukken ( ik moest ff de koopjes van mijn puberzoon afwachten) ik ga voor je kijken!

Roshelle
04-08-17, 08:58
Het ziet ernaar uit dat het qua gewicht gaat lukken ( ik moest ff de koopjes van mijn puberzoon afwachten) ik ga voor je kijken!

Ah je bent fantastisch! Laat maar weten of het lukt :D

rjkd
08-08-17, 05:20
Hi roshelle, nou ze zitten in de koffer hoor! Florida en Orlando. Wij vliegen morgenavond weer terug en ik zal je een pb sturen zodra we thuis zijn zodat we wat kunnen afspreken!

Roshelle
08-08-17, 09:11
Hi roshelle, nou ze zitten in de koffer hoor! Florida en Orlando. Wij vliegen morgenavond weer terug en ik zal je een pb sturen zodra we thuis zijn zodat we wat kunnen afspreken!

Ah je bent geweldig! Superrrrr bedankt alvast! :D Fijne terugreis! Ik wacht je pb'tje af :)

Renger-Linda
08-08-17, 19:19
indien je je bedenkt en miami wel wilt hebben alsnog , dan hoor ik je graag . September zijn wij er ;)

Ilse_
08-08-17, 20:21
Oh die mokken zijn geweldig. Hier ook een liefhebber. Ik zie dat er al voor je gezorgd wordt. Fijn.

Ik zie nu dus door jouw post dus dat die steden er zijn. Ik wist alleen van de Disney parken en die heb ik al thuis. ga hier nu ook op zoek naar Florida en Orlando.
Thnx voor je post.

Ik wil ze denk ik graag van de steden waar ik geweest ben. Mocht er iemand zijn met ruimte in de koffer voor Miami en evt. Washington DC hoor ik het graag !! New York komen we met een beetje geluk volgend jaar zelf weer.

Mave
09-08-17, 12:41
Ach ja....leuke mokken he! Ik heb er eergister nog naar staan kijken op de luchthaven in Miami maar ook niet meegenomen... Ik wist niet dat ze er zo veel hebben, leuk om te sparen!

Roshelle
09-08-17, 18:55
indien je je bedenkt en miami wel wilt hebben alsnog , dan hoor ik je graag . September zijn wij er ;)

Zeker! Die wil ik ook nog heel graag! Miami, Florida en Orlando waren het doel. Dus als je die nog zou kunnen meenemen zou dat super zijn.

@Ilse_ Leuk he! Gaaf dat je die van Disney hebt :)

@Mave AHH, geen spijt nu toch? :D

Mave
09-08-17, 20:39
@Mave AHH, geen spijt nu toch? :D

mwa...beetje wel hahahaha