PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisverslag Ilse: Florida 2017



Ilse_
03-07-17, 16:47
Ook hier is het aftellen begonnen en gaan we weer lekker naar Florida.

Dit jaar is er ook weer een blog: http://florida-2017.blogspot.nl/

Mushu
03-07-17, 21:42
Ja, weer een blog! Ik ga een leuke vakantie tegemoet zo met het lezen van alle blogs. En liggen alle kaartjes al klaar of een briefje op de deur met "tickets niet vergeten" :p.

Moolenschotjes
04-07-17, 09:08
Ja, weer een blog! Ik ga een leuke vakantie tegemoet zo met het lezen van alle blogs. En liggen alle kaartjes al klaar of een briefje op de deur met "tickets niet vergeten" :p.

Zeker doen Ilse want nu zitten we denk ik aardig gelijk daar in Florida...;)

Ilse_
04-07-17, 12:42
Ja dit jaar kunnen jullie ons niet redden. Wij komen pas 2 weken laten aan in Orlando.

Maare komt echt goed dit jaar.


Zeker doen Ilse want nu zitten we denk ik aardig gelijk daar in Florida...;)

Ilse_
31-07-17, 02:18
Onze eerste dagen staan weer online. www.florida-2017.blogspot.nl

Syllvia
31-07-17, 12:48
Leuk verslag!! Ik ga jullie volgen!!

Kletskous
03-08-17, 04:15
Hoi Ilse,

heb jullie verslag weer gelezen vandaag, leuke dag! Wij waren in Aquatica. Inderdaad zwaar bewolkt vandaag maar warm zat. Rond 15.00 even een buitje maar zo heftig was het niet. De attracties gingen vanwege wat onweer wel een halfuurtje dicht. Toch een hele leuke dag gehad.

Wij willen morgen naar Busch Gardens (al kaarten voor) óf een dagje naar Magic Kingdom (nog geen kaarten voor dus we kunnen em evt overslaan), maar twijfelen ook over het weer....Wat is verstandig hè?
Op welke weersites kijk jij en vind je het meest betrouwbaar?

mads2017
03-08-17, 04:20
Hoi Ilse,

heb jullie verslag weer gelezen vandaag, leuke dag! Wij waren in Aquatica. Inderdaad zwaar bewolkt vandaag maar warm zat. Rond 15.00 even een buitje maar zo heftig was het niet. De attracties gingen vanwege wat onweer wel een halfuurtje dicht. Toch een hele leuke dag gehad.

Wij willen morgen naar Busch Gardens (al kaarten voor) óf een dagje naar Magic Kingdom (nog geen kaarten voor dus we kunnen em evt overslaan), maar twijfelen ook over het weer....Wat is verstandig hè?
Op welke weersites kijk jij en vind je het meest betrouwbaar?

http://www.fox35orlando.com/?contentId=6396139&version=3&locale=EN-US&layoutCode=TSTY&pageId=3.2.1

fox 35 heeft betrouwbare weersvoorspellingen in samenwerking met Accuweather. Is voor ons tot nu redelijk betrouwbaar gebleken...Veel plezier in Bush Gardens, hebben wij in 2015 erg genoten!

Ilse_
04-08-17, 02:58
We kijken nu naar Accuweather maare zijn er al wel achter dat we lekker ons ding gaan doen want ook vandaag klopte er weer weinig van......

Ilse_
04-08-17, 02:58
Er staan weer nieuwe verslagen op

Kletskous
04-08-17, 04:02
Ja, klopte niks van hè! Wij hebben vanochtend heeeeel lang zitten dubben of we wel/niet zouden gaan naar Busch Gardens. Uiteindelijk gegaan en het heeft geweldig uitgepakt. Prachtig weer gehad, geen drup regen. Pas toen wij het om 17.00 zat waren en ze alles gedaan hadden wat ze wilden, werd ineens alles gesloten vanwege verwacht onweer. En het rommelde idd even. Maar wij zijn gegaan en terwijl we zaten te eten kwam er een zeer kort buitje. Dus geheel geen last van gehad!

Celebration staat ook op mijn lijstje, lijkt me ook leuk om es doorheen te wandelen maar daar gaan wij niet meer aan toekomen vrees ik.