PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Carolien123: Orlando-Orlando november 2017



Carolien123
02-07-17, 10:59
Waar we onze eerste reis naar Florida veel op dezelfde plaats zijn gebleven, kwamen we er op onze rondreis in het Zuid-westen achter dat we rondreizen erg leuk vinden. Dus hebben we voor november/december tickets geboekt voor ons volgende avontuur.

We vliegen 17 november van Dusseldorf naar Orlando, met Air Berlin en 13 december weer terug.

Na wat puzzelen zijn we bij de volgende overnachtingen uitgekomen:

Vrijdag 17 november Daytona
Zaterdag 18 november Brunswick
Zondag 19 november Savannah
Maandag 20 november Charleston
Dinsdag 21 november Charlotte
Woensdag 22 november GSM
Donderdag 23 november GSM
Vrijdag 24 november Nashville
Zaterdag 25 november Atlanta
Zondag 26 november Atlanta
Maandag 27 november Huntsville
Dinsdag 28 november familiebezoek
Woensdag 29 november familiebezoek
Donderdag 30 november Memphis
Vrijdag 1 december McGehee
Zaterdag 2 december Vicksburg
Zondag 3 december Natchez
Maandag 4 december New Orleans
Dinsdag 5 december New Orleans
Woensdag 6 december Biloxi
Donderdag 7 december Destin
Vrijdag 8 december Ocala
Zaterdag 9 december Port Richey
Zondag 10 december Treasure Island
Maandag 11 december Treasure Island
Dinsdag 12 december Orlando
Woensdag 13 december vliegtuig

Een aantal keuzes hebben te maken met het feit dat ik in een rolstoel zit, Ruby Falls zijn niet toegankelijk en dan is Cattanooga volgens mij al minder de moeite waard. Omdat we graag beren zouden zien, hebben gekozen om de Great Smoky Mountains zo vroeg mogelijk in onze reis te plannen, misschien dat er dan nog een eenzame beer niet slaapt. Daarnaast zijn we meer liefhebbers van natuur dan van pretparken, dus die slaan we over. Ik neem mijn handbike mee, waardoor ik over de meeste bospaden redelijk kan rijden. Wij houden ervan om wat langere wandelingen te maken. Maar hebben ook gemerkt dat die vaak voor mij ontoegankelijk zijn. Dus leuke tips, zijn meer dan welkom.

Ik heb nog twijfel over twee stukken in de reis. De overnachting in Charlotte. Het is te ver om van Charleston naar GSM te rijden, maar is Charlotte de beste plaats om deze overnachting te plannen?

En het stuk vanaf Memphis tot New Orleans. Waar zouden we beter kunnen overnachten, wat zouden we in dat stuk moeten gaan zien? Kunnen we beter eerst een stuk rijden vanaf Memphis en dan pas overnachten en daar wat langer blijven, of kunnen we beter langer in Memphis of New Orleans blijven.

Misschien dat jullie nog dingen zien die we niet mogen missen.

Alvast bedankt voor het meedenken.