PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Renger-Linda Orlando-Miami september 2017



Renger-Linda
29-06-17, 20:28
Onze planning tot dus ver , na lang wikken , wegen en regelen met werk etc , hebben we besloten 3 nachten langer te blijven.;)we hebben voor de overnachtingen nu in elk geval gereserveerd , bij elk hotel/ plaats kunnen we nog annuleren dus hier en daar een aanpassing zou nog kunnen. Ben benieuwd wie wij gaan tegen komen :cool:.

**** Liefs Linda.


Maandag 11 September
aankomst Sanford , auto halen , boodschappen doen rijden naar Daytona Beach , check in Hotel.

Dinsdag 12 september OOST KUST
Beach dagje daytona beach .

Woensdag 13 September OOST KUST
ochtend Vrij te besteden , Middag rijden naar Orlando -> Florida mall . check in hotel.

Donderdag 14 September ORLANDO
Vulcano Bay

Vrijdag 15 September ORLANDO
Islands of adventure

Zaterdag 16 september ORLANDO
Universal studios Florida incl. Horror night.

Zondag 17 September ORLANDO
Rijden naar Naples check in Hotel , evt. Shoppen.

Maandag 18 september NAPLES
Vrije dag ? Marco island ? Air boat tour ?

Dinsdag 19 September NAPLES
Vrije dag ? Marco island ? Air boat tour ?

Woensdag 20 september NAPLES
overnachting in Homestead.

Donderdag 21 September KEYS
Door naar Key west ontspan dagje .

Vrijdag 22 September KEYS
Key West
Einde van de dag door naar Miami

Zaterdag 23 september MIAMI
Miami beach

Zondag 24 september MIAMI
Miami beach

Maandag 25 september
Ochtend ontspannen / laatste beach ochtend, Koffers pakken en dan naar vliegveld Miami ( rechtstreekse vlucht met Tui) helaas bye bye Florida ( for now :o)

Dinsdag 26 September
Aankomst Schiphol , auto ophalen en dan naar huis.

FloridaFabian
30-06-17, 14:39
Ziet er uit als een heerlijk rondje Florida! Zo jaloers dat jullie naar Volcano Bay kunnen! Super benieuwd hoe jij ervaren.

Renger-Linda
30-06-17, 22:39
Ziet er uit als een heerlijk rondje Florida! Zo jaloers dat jullie naar Volcano Bay kunnen! Super benieuwd hoe jij ervaren.

Ja Volcano Bay Stond oorspronkelijk niet op de planning maar door de Vlogs van 'TheTimTracker' toch wel heeeeeel nieuwsgierig geworden.. We gaan het beleven. Ik zal na de reis in elk geval een verslag uitbrengen van onze ervaringen :o.

Mave
01-07-17, 12:49
Hahaha grappig de vlogs van TheTimTracker' kijken wij ook. Eigenlijk willen we ook best graag naar Volcano Bay maar we hebben er eigenlijk geen tijd meer voor. Of we moeten op onze reis-dag naar Fort Meyers nog gaan doen, het reisbureau raadde ons dit af. En ik zie ook wel wat moeilijkheden omdat je moet uitchecken en dan heb je al je spullen in de auto op een parkeerplaats.

De laatste vlog van Roshelle heb ik net gekeken toevallig Fabian, erg mooie beelden van Miami en nu wil ik eigenlijk ook naar Wynwood Walls

flora45
01-07-17, 15:43
Ben idd ook benieuwd naar Volcano Bay, op tripadvisor scoren ze als attractie bedoevend laag
Te snel open gegaan? Te dicht bij de drukke wegen. Veels te lange returntimes, van vaak uren en dan tussendoor weinig tot niets kunnen doen en at last but not least is voor een aantal banen de weightlimit naar 90 kilo gegaan.
Dat betekent dat velen teleurgesteld zijn. Zag een filmpje op youtube van een sportieve man, strak van lijf en leden van rond de 90 kilo, die zei dan wacht je 3 uur en dan wordt je boven alsnog geweigerd omdat je vannochtend net iets te veel gedronken hebt ..of zal ik nog lunchen voordat ik naar boven ga?:rolleyes:

Njit
01-07-17, 16:22
Met een gewichtslimiet van 90 kg moet ik aardig wat afvallen. Ben 1m97 :)

De limieten staan hier vermeld per slide: https://www.universalorlando.com/web/en/us/files/Documents/volcano-bay-riders-guide.pdf

flora45
01-07-17, 16:26
Daarom, wel handig om te weten..eerst was de limiet hoger en nu 90..net aangepast, gelukkig voor lang niet elke slide, maar het zou maar net degene zijn die je wil doen.
Er zijn meer dan genoeg filmpjes over de 200 lbs invoering voor sommige slides op Youtube , daarnaast spreekt tripadvisor voor zich

Ik zou nog even wachten tot het park wat langer open is en van de 369e plaats (van de 424) van things to do af is
Voorkomt teleurstelling:(

Mave
01-07-17, 20:22
Nou idd misschien beter om toch over te slaan. En na 2 pittige dagen in AK en Universal is een dag rustig aan doen ook wel fijn. Gewoon een keer terug komen voor de rest van de parken en volcano bay

Renger-Linda
11-07-17, 00:00
wat betreft de reacties op volcano bay , tja , niet iedereen is inderdaad tevreden over dit park als ik kijk op de facebook van Volcano bay zelf ,
maar ja , ik zeg maar zo je kan het doen of niet , aangezien ik zelf niet verwacht dat wij volgend jaar weer naar Florida gaan/ Kunnen , 2 van onze beste vrienden gaan trouwen in 2018 waarvan 1 in Turkije vermoed ik dat we daar lekker een vakantie van maken...dus is de planning volcano bay te bezoeken;)

Maar mijn planning is zeker om jullie na ons verblijf een update te geven van hoe wij Volcano bay hebben ervaren.

MarkD
08-08-17, 11:15
Vliegen jullie van Amsterdam? Wij vertrekken nml ook de 11e (met tui)

moonlight91
08-08-17, 12:08
Wij zijn in dubio om in oktober vulcano bay te bezoeken
en zijn dus erg nieuwschierig naar jullie ervaring in september

Renger-Linda
08-08-17, 20:22
Vliegen jullie van Amsterdam? Wij vertrekken nml ook de 11e (met tui)

Jaaa hoe toevallig :D leuk ! ik kan niet wachten , waar gaan jullie heen ? doen ? al een soort van schema of ??

MarkD
08-08-17, 23:31
Jaaa hoe toevallig :D leuk ! ik kan niet wachten , waar gaan jullie heen ? doen ? al een soort van schema of ??

Ons schema had je al gevonden ;-) En wij kunnen ook niet wachten, 12 dagen gaan wij.