PDA

Bekijk Volledige Versie : Sleep, park & fly Düsseldorf ?



Kletskous
25-06-17, 20:14
Ik had het er net met mijn man over, en wellicht vindt hij het toch fijn om de avond vantevoren al in Düsseldorf te slapen. Het is in elk geval goed om eea even uit te zoeken (niet erg op tijd, ik weet het) Onze vlucht gaat om 10.45 uur trouwens.

Nu heb ik een paar vragen. Ik zie op de site van Air Berlin dat je de avond tevoren tussen 18.00-20.00 uur de late night check in kunt doen tegen betaling van 8,00 pp. Maar hoe werkt dit precies?
- moet ik die dag thuis dan nog online inchecken? De stoelen zijn al gereserveerd trouwens
- is het alleen koffers afgeven of wat is er verder dan nog wat moet gebeuren? Ik hounalleen de handbagage dan nog over hè? Gaat dat altijd goed als de koffers eerder zijn afgegeven??
- hoe lang vantevoren moeten we dan op de vertrekdag aanwezig zijn? Nog steeds 3 uur tevoren?
- waar moeten we de vertrekdag dan melden? Direct door naar de gate ofzo?

Ik heb al een parkeerplaats gereserveerd op P5 bij Parkvogel, maar die kan ik volgens mij nog annuleren.
Dan de opties mbt de hotels:
OPTIE 1: koffers 's avonds afgeven, los hotel boeken (tip ?!) slapen en ontbijten, dan de auto naar P5 brengen en met de skytrain naar de vertrekhal. Is dit handig?
OPTIE 2: parkeerplaats annuleren en op zoek naar een hotel met sleep-park-fly mogelijkheden. Ik heb al even gekeken maar kon zo niets vinden. We zijn daarmee natuurlijk ook erg laat, dat realiseer ik me, maar wellicht kunnen jullie helpen. We zouden dan van 18-19 juli willen overnachten en de auto ophalen op 12 augustus.

Kunnen jullie me antwoorden en op weg helpen hierbij?

Fitzroy
25-06-17, 21:15
Ik heb je vraag net op het AA forum beantwoord ;)

A.Hofman
25-06-17, 23:20
https://www.airporthotelduesseldorf.de/nl/arrangementen/park-sleep-fly/

Prima hotel, heerlijk ontbijt. En dicht bij het vliegveld.

Fitzroy
26-06-17, 05:43
Het rare van vdValk vind ik dat er maar 1 transfer bij zit, alleen naar de luchthaven. De terugweg moet je zelf regelen dus die kosten komen er nog bij.

A.Hofman
26-06-17, 09:51
Dat klopt. Een taxi kost +/- €20.

sanook
26-06-17, 13:49
@kletskous: Bij jouw topic op het AA forum heb ik info gegeven over Holiday Inn Ratingen.

Mar2809
08-07-17, 16:18
Staan er voldoende taxi's bij het vliegveld?? Of moet je die ook van tevoren reserveren. Heb net geboekt bij van der Valk in DUsseldorf en kom er nu achter dat je alleen naar het vliegveld wordt gebracht en terug dus zelf moet regelen.

Mar2809
08-07-17, 16:28
en weet iemand hoe dat gaat in het van der valk hotel qua bijboeken parkeren. 14 dagen zitten bij de prijs in maar wij moeten 19 dagen parkeren. Heb het bij opmerkingen gezet maar krijg geen reactie. Geen idee of dit nu goed gaat

Ilse_
08-07-17, 18:41
Het extra bedrag betaal je bij inchecken. Terug staan er volop taxi's dus geen enkel probleem. We hebben er al meerdere malen overnacht.

Lizz
08-07-17, 19:18
Wij hebben vorig jaar 19 dagen gestaan en er maar 14 betaald, terwijl we netjes onze data's hebben doorgegeven.
En taxi's in overvloed...geloof dat wij 15 euro kwijt waren.

damian08
14-07-17, 15:51
Wij hebben al 2x in Mercure Hotel Kaarst gezeten. Fijn hotel en ongeveer 20 minuten van het vliegveld vandaan.
Ik heb er €129 voor betaald, dit is voor 2 volwassenen en 2 kinderen (5 en 8)
3 weken parkeren, in de ochtend een croissantje en een warme drank.
De shuttle service is voor heen en terug, je geeft de tijden door en de taxi staat op je te wachten.

Wij vinden dit een fijn hotel, 2 minuten van een Subway en McDonalds ( en een Ikea voor als je nog Zweedse balletjes wilt eten haha)
Er is een zwembad en een sauna.

Treesanne
14-07-17, 16:03
Koffers afgeven gaat erg makkelijk. Ze beginnen op een bepaalde tijd 's avonds. Je geeft je koffers af en dan heb je alleen nog je handbagage. Ik neem voor de volgende morgen alleen mini toiletspullen mee. Wegwerp tandenborstel, mini haarlak en zo. Ondergoed dat niet meer zo goed is. We douchen en alles gaat in een dichtgeknoopte zak in de prullenbak.

Treesanne
14-07-17, 16:09
Inchecken doe ik niet online. Meegemaakt dat onze xl stoelen bezet waren en we gewone stoelen kregen. Omdat we er vroeg bij waren kon dit nog recht gezet worden. Je gaat de dag van vertrek naar de douane en dan naar de vertrekhal. Dan hoef je ook geen uren van te voren aanwezig zijn. Houd je telefoon bij de hand. In de app staan alle gegevens die je nodig hebt.