PDA

Bekijk Volledige Versie : Tickets Seaworld/Aquatica voor vertrek aanschaffen of ter plekke kopen?



christina
17-06-17, 15:28
Wij willen in augustus zowel Seaworld bezoeken als 1 waterpark. Is het verstandig om deze tickets al voor vertrek aan te schaffen of kunnen deze ook daar gekocht worden? Is het prijsverschil groot of zijn er in Orlando ook nog aanbiedingen of ticketbureaus waar je deze combikaarten kunt kopen?
Heeft er iemand goede ervaringen mee? En als het verstandiger is ze vooraf te bestellen welke site is dan voordelig en betrouwbaar?

Marita
20-06-17, 11:05
Ik zou hier een combiticket kopen. Kijk eens op de site van attractionticketsdirect.ie of .de hebben leuke combitickets voor seaworld, aquatica, buschgardens en gratis parkeren voor 135 euro. Dat is op de duitse site.

verhagena
22-06-17, 00:18
Wij willen in augustus zowel Seaworld bezoeken als 1 waterpark. Is het verstandig om deze tickets al voor vertrek aan te schaffen of kunnen deze ook daar gekocht worden? Is het prijsverschil groot of zijn er in Orlando ook nog aanbiedingen of ticketbureaus waar je deze combikaarten kunt kopen?
Heeft er iemand goede ervaringen mee? En als het verstandiger is ze vooraf te bestellen welke site is dan voordelig en betrouwbaar?

heb je bij Tui geboekt?
wij hebben via Tui 14 dagen Seaworld, Busch Garden en Waterpark voor €125,00 pp incl gratis parkeren.

Indija
08-03-18, 17:45
Iemand ooit weleens van de site magical gataway gehoord? Tickets Seaworld voor $ 25?? To good to be true, denk ik.

theovg
08-03-18, 19:09
Op Tripadvisor staat dat het met timeshares te maken heeft.

Lizz
09-03-18, 11:50
Nu via www.attraction-tickets-direct.co.uk (http://www.attraction-tickets-direct.co.uk) discovery cove ultimate tickets voor £147,- pond
Dit is inclusief dolfijnen zwemmen en een volle dag in het park plus ontbijt, lunch plus alle drankjes en snacks de gehele dag...handdoek en kluisje. Plus 14 dagen toegang tot seaworld, Aquatic en Bush Gardens en gratis parkeren.
Geen verkeerde deal dacht ik zo.

Cindy1969
10-03-18, 12:47
Wow, dat is zeker een goede deal!

dianne.gloudemans
10-03-18, 13:56
Op welke dag ga je? Ik kom in april/begin mei niet goedkoper uit voor 213/243 pond inclusief dolfijnenswim. Excl. swim is al 153 pond....

marjolijne
10-03-18, 15:13
Vanaf....147 pond :)