Kimberley
23-04-17, 18:32
Hoi allemaal!
Mijn naam is Kimberley en samen met mijn man en dochter van 8 jaar en zoontje van 4 jaar gaan wij voor het eerst naar Florida!
We hebben er ontzettend zin in!
Wij hebben gister de tickets geboekt.
Wij vertrekken op 10 juli en komen op 4 augustus weer terug.
Mijn tante,die ik 16 jaar geleden op de begrafenis van mijn moeder :-( voor het laatst heb gezien,woont daar dus prachtig.
In Bonita springs.Dus dat wordt onze voornaamste logeerplek!
Ik lees al een tijdje mee en heb enorm veel opgezocht en nu wordt het ineens echt!
We hebben zoveel plannen dat ik niet eens meer weet hoe ik het zo efficiënt mogelijk kan plannen aangezien we ook wel wat rust in willen bouwen.
We willen graag Miami zien,de everglades,the keys,alle mooie strandjes aan de golf van Mexico,leuke boottochten.Misschien nog wel een korte cruise.
En dan toch voor een paar dagen naar orlando vertrekken voor een aantal parken.
Wij hebben vorig jaar helaas onze vakantie moeten annuleren dus er is goed budget.
Alle tips zijn mooi meegenomen van jullie ervaren reizigers!
Help deze reis nitwit op weg ;-)
Groetjes Kimberley!
Mijn naam is Kimberley en samen met mijn man en dochter van 8 jaar en zoontje van 4 jaar gaan wij voor het eerst naar Florida!
We hebben er ontzettend zin in!
Wij hebben gister de tickets geboekt.
Wij vertrekken op 10 juli en komen op 4 augustus weer terug.
Mijn tante,die ik 16 jaar geleden op de begrafenis van mijn moeder :-( voor het laatst heb gezien,woont daar dus prachtig.
In Bonita springs.Dus dat wordt onze voornaamste logeerplek!
Ik lees al een tijdje mee en heb enorm veel opgezocht en nu wordt het ineens echt!
We hebben zoveel plannen dat ik niet eens meer weet hoe ik het zo efficiënt mogelijk kan plannen aangezien we ook wel wat rust in willen bouwen.
We willen graag Miami zien,de everglades,the keys,alle mooie strandjes aan de golf van Mexico,leuke boottochten.Misschien nog wel een korte cruise.
En dan toch voor een paar dagen naar orlando vertrekken voor een aantal parken.
Wij hebben vorig jaar helaas onze vakantie moeten annuleren dus er is goed budget.
Alle tips zijn mooi meegenomen van jullie ervaren reizigers!
Help deze reis nitwit op weg ;-)
Groetjes Kimberley!