Bekijk Volledige Versie : Aanmelden restaurants voor korting
Bij welke restaurants melden jullie altijd om in aanmerking te komen voor een leuke korting, of weet je toevallig welke er altijd leuke aanbiedingen hebben?
Longhorn, krijg je gratis voorgerecht.
moonlight91
06-04-17, 08:40
Blooming monday bij outback , je moet dit bij je bestelling wel duidelijk melden om hem gratis te krijgen , en och wat is die lekker
Dit is nieuw voor mij! Wat bedoel je exact met aanmelding? (is dat online reserveren, inchecken met één of andere app, ...?)
moonlight91
06-04-17, 12:50
Nieuwsbrieven
Dank voor de tips! Aanmelden via de site van het betreffende restaurant fa341009.
marcelis10
08-04-17, 09:09
Perkins, gratis entree op woensdag
Perkins, gratis entree op woensdagMoet je op andere dagen betalen om naar binnen te mogen?
Moet je op andere dagen betalen om naar binnen te mogen?
:D Ja de rest van de week is erg duur! :D Of zou een entree in Amerika een hoofdgerecht zijn? :p
Smokey Bones, Denny's, Dine Rewards (Outback Steakhouse, Carabba's Italian Grill, Bonefish Grill, Fleming's Prime), Olive Garden, Manny's Chophouse, IHOP, Perkins (20% korting).
marjolijne
16-04-17, 12:53
Maar pas aanmelden net voordat je op vakantie gaat.
Soms krijg je na inschrijving een aanbieding die maar 1 week geldig is.
En voor de denny's kan je vaak ook google'en op denny's 20%. Deze code is meerdere malen te gebruiken.
Kan ook via de barcode op je telefoon.
Sweetsugar
16-04-17, 18:26
Wat krijg je bij outback?
moonlight91
16-04-17, 21:00
Bloomin onion. Op maandag
Niet meer volgens mij. Ik kreeg tenminste niets afgelopen maart toen ik me aanmeldde.
Welkomsbeloning is $5, voorwaarde is maximaal 60 daten na eerste aanmelding. Vervolgens 50% korting met een maximum van $20 korting bij drie bezoeken binnen 6 maanden.
Outback, Longhorn, Ihop, Texas Roadhouse... Bij IHOP had ik een gratis gerecht, bij de andere 3 een gratis ui in de voor dat Restaurant gangbare naam.