Bekijk Volledige Versie : Boeken bij Disney USA
Zag vannochtend dat er net leuke kortingen zijn vrijgegeven..zie alleen voor maximum 2 weken te boeken..Mag je dan wel je derde week in een ander Disneyhotel bij boeken? Of mag je gewoon een tweede boeking maken voor hetzelfde hotel? Bv door combi package en summer room offer? Als 2x summeroffer niet zou kunnen
Ik begreep ook dat er naw eind augustus ook weer free dining is bij Disney USA..kan je dat nadat je alleen je hotel geboekt hebt alsnog krijgen door bij of omboeking ?
Je kan ook bellen om meer dan 2 weken te boeken. Maar de opties die je zelf geeft zijn ook mogelijk. Als je een tweede boeking voor hetzelfde hotel maakt, heb je wel kans dat je niet in dezelfde kamer kan blijven. Geef het aan bij de boeking of bij het inchecken dan kunnen ze er rekening mee houden. Als er FD komt dan kan je dat er bij boeken. De berichten zijn verschillend of je dat kan toevoegen of dat je een nieuwe boeking maakt (en de oude met de voordelen dus cancelt) vraag dat even na wanneer je boekt. Maar ik zou nog een paar dagen wachten met boeken want dan zijn de nieuwe aanbiedingen ook bij de UK/Ie site bekend. Misschien dat die nog beter zijn?
Dank je wel...ja die UK aanbieding ga ik zeker boeken..maar begreep dat die dan voor 2018 is? Tenminste ik boekte dat altijd voor het volgende jaar?
Maar begin dit jaar pas besloten ook in 2017 te gaan...dus dan is volgens mij de USA site de enige optie..? Of komen er op de UK site ook nog leukere aanbiedingen voor 2017?
O natuurlijk, had ik niet bij stil gestaan maar UK is inderdaad voor 2018. Voor 2017 zal er inderdaad niets leuks bijkomen. Ik was 2 jaar terug ook beter uit op de USA site toen ik later was met boeken (voor dat zelfde jaar). Had toen de FD voor eind september/ oktober. Ben wel heel benieuwd naar de aanbieding op de UK site nu met alle verbouwingen en minder beschikbaarheid in de moderate resorts (Caribbean Beach en Coronado Springs).
Ik kijk trouwens altijd op Mousesavers om een idee te hebben wanneer de discounts uitkomen. Ze hebben een handig overzicht wanneer welke aanbiedingen in voorgaande jaren beschikbaar kwamen: https://www.mousesavers.com/historical-information-on-walt-disney-world-resort-discounts/#2016
Mooi overzicht.Dank je wel...Neem niet aan dat wij op de Canadese site mogen boeken?..Net zoals Amerikanen niet op de Engelse?
Er gaan geruchten dat de periode vervroegd wordt..even afwachten dus..
Nee dat heb ik al eens uitgeprobeerd :) maar de Canadese site mag niet. Alleen USA, UK en bij de Ieren.
Uitgebreid met Disney gebeld voor 1 cent per minuut.....drie weken All Star Sports geboekt tegen een leuke prijs ...😊
Leuk! Sports ben ik 2 jaar terug ook geweest toen ik een beetje laat boekte. Is meestal de goedkoopste op de USA site. Prima hotel en ligt wel gunstig ook, het is de eerste in een rijtje van drie (daarna kom je in Music en dan Movies). Dus de bus stopt altijd eerst in Sports als er een combi wordt gemaakt met de andere hotels. En drie weken, je bent wel een echte fan :cool:.
Ja dat ben ik wel...sowieso van Florida/USA , gaan er ook regelmatig voor een paar weken naar de kust...maar als ik in Orlando ben dan wint Disney het nog van Universal..
In die drie weken gaan we bv ook shoppen of naar Seaworld etc.
Maar zalig dat je gewoon naar de parken kan gaan wanneer je wilt..
Misschien dat ik er weer eens een reisverslag tegen aan gooi..de laatste dateert van 5 jaar terug...
Heb een pauze van 2 jaar daarna gehad met vakanties in Europa.
Daarna in 2015 naar de gulfcoast geweest..in 2016 3 weken met oudste naar CBR..en met jongste 2 weken naar Fort Lauderdale..Nu dit jaar dus met de jongste 3 weken All Star Sports ..en in 2018 weer drie weken met beide ..
Het bedrag van de boeking was nu trouwens een kleine 2100 euro..ze hebben een summersale
I
Ja! een reisverslag vind ik altijd leuk :). 3 weken is echt een heerlijk vooruitzicht. Ik plan tegenwoordig ook wel wat dingen buiten Disney ook al zit ik op een Disney resort. Maar vaak kom ik toch tijd te kort om dan ook nog alles in Disney zelf te doen. Snap nooit hoe anderen maar een paar daagjes Disney kunnen doen, ik heb aan een week niet eens genoeg :D.
Ik heb sinds een halfjaar mijn eigen (solo)praktijk en kan dus niet zomaar op vakantie (zelfs een dag vrij zit er niet in). Maar als alles heel goed loopt dan kan ik misschien nog eind van het jaar weg. Al is dat een beetje wishful thinking, realistischer is dat het volgend jaar wordt. Ik ben alleen een beetje zeur met het weer en wil dat het echt goed warm is. November vind ik al te koud en dan wordt het pas weer echt lekker eind april. Dus we gaan voor mei 2018 of zo iets. Bijna 2 jaar geen Disney, pfff weet niet of ik dat overleef.
Je kan nu advanced boeken voor Free Dining 2018 UK .6 april gaat het officieel van start..Je krijgt dan tussen 6 en 14 april de bevestiging en mag ook tot die tijd gratis annuleren
Heb ik het goed begrepen dat bij disney uk..wijzigen 50 pond kost..bv ik boek maar kan geen verlof krijgen..ik wil de data verschuiven, tot geloof ik 2 maanden voor vertrek, dan kost me dat alleen 50 pond?..En annuleren is 150 dan...
Wat bv als iemand uiteindelijk niet mee kan..je hebt gewoon het hele pakket al betaald..Moet je dat dan melden..of kan je het gewoon zo laten...
Valt mee..wel meer kosten als op de USA site..maar wel te overzien
Inderdaad 50 pond voor wijzigen en voor zo ver ik begrijp hoef je niet bij te betalen als de wijziging voor hogere kosten zorgt. Raar want dan zou je voor een goedkope periode kunnen boeken en het dan voor 50 pond kunnen verschuiven naar een duurdere periode. Lijkt me sterk dat het zo werkt maar dat is wel wat ik lees. Annuleren is ook 50 pond tot 56 dagen voor vertrek (bij alleen hotel en ticket boekingen. 150 voor als je een vlucht er bij boekt).
Als iemand niet meegaat dan behoor je dat te melden. Maar dan gaat de prijs neem ik aan ook naar beneden en die wordt volgens mij wel doorberekend dus ben je waarschijnlijk totaal goedkoper uit (ook al betaal je de 50 pond tot 56 dagen vooraf voor wijzigingen aan te brengen). Maar de voorwaarden lezen niet echt makkelijk weg dus ik kan het fout gelezen hebben.
Als je op de USA site alleen een hotel hebt geboekt, kan je nog cancelen en veranderen tot 24u (?) voor aankomst zonder kosten. Zodra het een pakket wordt (met tickets etc.) veranderen die regels. Op de Uk site boek je al snel een pakket.
Uitgebreid met Disney gebeld voor 1 cent per minuut.....drie weken All Star Sports geboekt tegen een leuke prijs ...
Flora, Hier zit toch niet de free dining bij in of wel? Heb iets gelezen dat dit alleen geld vanaf de disney deluxe hotels.
De quick dining is, als ik het goed begrijp, voor de moderate hotels. Of ben ik hier mis mee?
Flora, Hier zit toch niet de free dining bij in of wel? Heb iets gelezen dat dit alleen geld vanaf de disney deluxe hotels.
De quick dining is, als ik het goed begrijp, voor de moderate hotels. Of ben ik hier mis mee?
Er is nog geen FD beschikbaar op de USA site. Vorig jaar was het Quick service voor de value resorts, het gewone dining plan voor de moderate en deluxe plan voor de deluxe. Op de Uk site is het gratis ontbijt voor de value, quick service voor de moderate en gewone dining voor de deluxe (upgrades zijn mogelijk).
En Uk FD is voor het volgende jaar..en de USA FD nog voor dit jaar..Ergens deze maand wordt die aktie bekend..als hij nog komt natuurlijk 😃
De freedining is er weer, op de us stite, voor perioden in aug, sept, november en december.. Stel het begint op 21 augustus en je komt op 19 augustus aan, dan moet je je boeking opdelen en zorgen dat je op 21 augustutus incheckt.
In oktober is de aktie niet, MAAR als je op 30 september incheckt en 2 weken blijft dan kom je er wel voor in aanmerking.
Value en Moderate hotels krijgen de Quick. Luxe de regular.
Niet alle hotels doen mee en er zijn voorwaarden qua lengte verbijf en tickets
Jammer genoeg moet je inderdaad met tickets boeken (ik dacht minimaal 2 dagen en hopper). Misschien komt er nog iets met alleen verblijf en FD. Anders is de aanbieding met alleen korting misschien gunstiger. Bij Undercovertourist kan je nu ook Disney hotels boeken. En voor zo ver ik kon zien, maken ze gebruikt van de al bestaande Disney korting (als die er is) en krijg je nog iets van korting er bij. Dus goede deal!
Vorig jaar zijn we met de DME naar het hotel gebracht
Op onze vluchtgegevens werd niet echt gelet omdat we toch zelf de koffers mee moesten nemen
Nu gaan we eerst cruisen en worden daarna weer op MCO afgezet.
Kunnen we gewoon mee met de DME als we de tijd doorgeven of niet?
Ik heb de DME nog nooit vooraf opgegeven. Als ik op MCO ben dan loop ik er naar toe en zolang je een Disney hotel reservering hebt, mag je mee. Voorheen melde ik mij dan bij de balie maar als je een magicband hebt dan kan je die gelijk laten scannen bij een van de (soort) kiosken.