PDA

Bekijk Volledige Versie : Keys bezoeken, betaalbare accomodatie op of bij de Keys ?



mtx123
23-03-17, 17:45
Zoals het nu in ons plan zit, willen we 3 nachten op de Keys of in de buurt daarvan, doorbrengen.
Daarna nog 1 overnachting ergens in Miami, voordat we terug vliegen.
De data zijn 20 t/m 23 april.

Nu heb ik nog helemaal geen accomodatie kunnen vinden van max 200 Euro per nacht.
Ik begrijp dat het een gewilde lokatie is, maar die 200 euro is toch wel een psychische grens voor mij..
Ook airbnb en Homeaway hebben fikse prijzen. Er wordt geadverteerd met nette prijzen per nacht, maar dan komen er kosten bij (schoonmaken, tax, etc)
zodat je altijd weer ruim boven de 200 uitkomt

Is het te doen om in Florida City / Homestead te verblijven, en dan een aantal dagtrips te maken,
mogelijk zelfs naar Key West ? Of is dat verkeerde zuinigheid ?

sanook
23-03-17, 18:38
Om op 1 dag vanuit Florida City/Homestead heen en weer te reizen naar Key West lijkt me iets teveel van het goede. Ik zie dat je data in het weekend valt, dan gaan de prijzen van de hotels nog even over de kop meestal. Dus ik denk dat je toch over die magische grens heen moet. Je zou je kunnen beperken tot 1 of 2 nachten op de Keys en de andere nacht(en) in Florida City/Homestead.

mtx123
23-03-17, 20:01
Om op 1 dag vanuit Florida City/Homestead heen en weer te reizen naar Key West lijkt me iets teveel van het goede. Ik zie dat je data in het weekend valt, dan gaan de prijzen van de hotels nog even over de kop meestal. Dus ik denk dat je toch over die magische grens heen moet. Je zou je kunnen beperken tot 1 of 2 nachten op de Keys en de andere nacht(en) in Florida City/Homestead.

Dat is inderdaad een mooie tussenweg.
Nu komen we op 20 april vanaf Naples, en wilden we onderweg langs Sharkvalley.
Om daarna meteen door te rijden naar Key West lijkt me ook geen haalbare zaak, dan komen laat in de middag of 's avonds aan.
Wel zouden we dan de befaamde zonsondergang kunnen gaan zien, en de volgende dag spenderen in Key West, en vervolgens richting Miami.
Tja het wordt dan allemaal erg krap. Zou handig zijn als er een veerboot was van Naples naar Key West :p..
Nog even verder puzzelen...:confused:

Digitalman
23-03-17, 20:20
Er is een ferry van Ft Myers naar Key West:

https://www.keywestexpress.net/

sanook
23-03-17, 21:20
Klinkt interessant die ferry, maar die vervoert geen auto's...

Je hebt het over de rit van Naples naar Key West. Wij hebben dat in 2015 andersom gedaan en onderweg gestopt voor de tram tour bij Shark Valley en een airboat tour in Everglades City. 's Ochtends rond half 8 vertrokken uit Key West en rond 5 uur aangekomen in Naples. Wat ons betreft prima te doen. Je zou dus op tijd aankomen voor de befaamde sunset (nog leuker met een pina colada in je hand !) Volgende dag dan op je gemakje naar Homestead rijden met de nodige stops. Vanuit Homestead kun je dan de volgende dag bv de Anhinga Trail doen en onderweg een shake halen bij 'Robert is here'. Dan kun je nog een nacht Homestead doen want ligt niet ver van Miami maar je kan ook in Miami overnachten als dat beter in je programma past.

Ellen1308
23-03-17, 21:27
Heb je ook al op hotwire.com gekeken?
En misschien is overnachten op één van de andere Keys goedkoper?

Fitzroy
23-03-17, 23:24
Waarom kijk je niet op Marathon?
Wij hebben daar reeds een aantal keer gezeten ook vanwege de prijzen. Uurtje rijden van Key West dus uitstekend te doen, ook na sunset celebration.

Ilse_
24-03-17, 08:47
Wij hebben in 2015 geboekt bij Courtney's Place. Super leuke locatie en dicht bij het centrum. Wij hadden een klein appartementje met 2 verdiepingen en een flinke keuken met alles erop en eraan.

Don Tuse
24-03-17, 09:05
Hotwire is een prima tip.

mtx123
24-03-17, 09:52
Wij hebben in 2015 geboekt bij Courtney's Place. Super leuke locatie en dicht bij het centrum. Wij hadden een klein appartementje met 2 verdiepingen en een flinke keuken met alles erop en eraan.
Ik geloof best dat dat een goed appartement was voor 385 euro per nacht (april 2017)...

PENPE
24-03-17, 14:10
Zoals het nu in ons plan zit, willen we 3 nachten op de Keys of in de buurt daarvan, doorbrengen. Wij hebben die planning ook dus lees even mee in dit topic waar ik inmiddels al aardige ideetjes voorbij heb zien komen ;-)

Ilse_
24-03-17, 21:05
Nou zeker weten dat wij dat er niet voor betaald hebben...... ook wij houden ons aan ons budget en dat is niet het bedrag per nacht voor ons.

mtx123
24-03-17, 21:21
Nou zeker weten dat wij dat er niet voor betaald hebben...... ook wij houden ons aan ons budget en dat is niet het bedrag per nacht voor ons.

Dat begrijp ik, maar dat is de prijs die ik nu vind voor de dagen die wij gepland hadden.
Die prijzen varieren bijna per dag, zie ik.
In sommige periodes gaat het gewoon nergens meer over.. Maar ja vraag en aanbod zullen we maar denken.
Dan moet ik bij mezelf te rade gaan hoe graag en tegen welke prijs ik ergens op deze aardbol een bepaalde plaats wil bezoeken..

Iedereen bedankt voor de nuttige tips !
En ik heb inmiddels de knoop doorgehakt: het worden 2 overnachtingen op Islamorada (190 E per nacht), en we zien dan t.z.t. wel of we een dagtrip naar Key West maken.
Ik blijf verder dit forum uitpluizen, want zo'n trip moet ons echt meer bieden dan een mooie zonsondergang en een Hemingway huis ;)

sanook
25-03-17, 09:18
Dagtripje naar Key West zou ik zeker wel doen. De weg er naar toe is al leuk, je kunt er nog de nodige stops maken, en Key West heeft toch ook wel een leuke sfeer. Ik zou het niet slaan als je toch zo dicht bij bent... En je foto bij southernmost point mag ook niet ontbreken !

Ilse_
25-03-17, 09:44
De dagtrip naar de Keys is zeer zeker de moeite waard !!! De weg er naar toe alleen al. genieten !!

FloridaFabian
25-03-17, 23:18
Wij hebben met hetzelfde dilemma gezeten en uiteindelijk via Hotwire 2 overnachtingen op Key Largo geboekt in het Bayside Inn Hotel voor EUR104 p/n (weliswaar incl.ontbijt). Volgens TripAdvisor gaat het hier om een benedengemiddeld hotel maar we zullen het beleve, wij hebben jaren in een tentje op een camping gelegen dus zijn zeer snel tevreden. Voor ons zijn bedragen boven de 100 EUR in principe nooit aan de orde als het gaat om overnachten in Florida maar voor de Keys hebben wij een uitzondering gemaakt.

hannie
26-03-17, 10:11
Dat je in het weekend gaat maakt het ook duurder. Kun je niet schuiven met je dagen zodat je niet in het weekend daar zit?

Lannie
26-03-17, 12:42
Hebben jullie ook al gekeken naar het Palms Hotel? Wij hebben deze geboekt, via booking.com in juli (4th of July) 123 euro, maar is wel met ontbijt. En inderdaad het weekend Key West is altijd duurder dan doordeweeks,

Esther43
26-03-17, 12:45
Ik moet zeggen, ik schrik wel van de prijzen. Dit hebben wij nooit betaald. Wij hebben twee keer op Key largo gezeten en 1x op Marathon twee jaar geleden. Wij zaten toen inHyatt Place, een toen nieuwe en mooi hotel met gratis ontbijt. Lag aan heel leuk haventje met een vuurtoren. Is het misschien al Spring break? Ik moet wel zeggen dat ik dit jaar de hotels aan de dure kant vind, maar dat zal wel te maken hebben met het feit dat je momenteel veel betaalt voor een dollare vergeleken met de afgelopen jaren.

Fitzroy
26-03-17, 16:03
Spring Break loopt van eind februari tot ongeveer half april. De week ervoor is het Pasen, misschien dat het daar nog mee te maken heeft.

Elliekeuh
29-03-17, 11:01
Wij hebben met hetzelfde dilemma gezeten en uiteindelijk via Hotwire 2 overnachtingen op Key Largo geboekt in het Bayside Inn Hotel voor EUR104 p/n (weliswaar incl.ontbijt). Volgens TripAdvisor gaat het hier om een benedengemiddeld hotel maar we zullen het beleve, wij hebben jaren in een tentje op een camping gelegen dus zijn zeer snel tevreden. Voor ons zijn bedragen boven de 100 EUR in principe nooit aan de orde als het gaat om overnachten in Florida maar voor de Keys hebben wij een uitzondering gemaakt.

Wij hebben reeds in het Bayside Inn geslapen voor 1 nacht onderweg naar Key West. Het ontbijt stelt niks voor maar een beetje terug op de weg (geen 5 minuten wandelen) ligt Doc's diner en dat is zeker een aanrader om te gaan ontbijten. Wij vonden het SUPER, lekker en veel zoals we gewend zijn in amerika.
Wat het hotel betreft was de ervaring niet zo goed, wij sliepen met 4 op een kamer en als wij wakker werden was alles nat, het is er heel vochtig en slecht verlucht naar mijn mening. Zal ook wel deels met het weer te maken gehad hebben maar ik sta in ieder geval niet te springen om terug te gaan. De locatie aan het water was wel mooi.
Wel was er aan het hotel ook een lekker sushirestaurant dus als je van sushi houdt is dit zeker ook een aanrader.

FloridaFabian
29-03-17, 11:45
Wij hebben reeds in het Bayside Inn geslapen voor 1 nacht onderweg naar Key West. Het ontbijt stelt niks voor maar een beetje terug op de weg (geen 5 minuten wandelen) ligt Doc's diner en dat is zeker een aanrader om te gaan ontbijten. Wij vonden het SUPER, lekker en veel zoals we gewend zijn in amerika.
Wat het hotel betreft was de ervaring niet zo goed, wij sliepen met 4 op een kamer en als wij wakker werden was alles nat, het is er heel vochtig en slecht verlucht naar mijn mening. Zal ook wel deels met het weer te maken gehad hebben maar ik sta in ieder geval niet te springen om terug te gaan. De locatie aan het water was wel mooi.
Wel was er aan het hotel ook een lekker sushirestaurant dus als je van sushi houdt is dit zeker ook een aanrader.
Leuk! Wij hadden sowieso al onze vraagtekens bij het hotel maar hadden, omdat wij via Hotwire boekte, geen idee dat het dit hotel zou worden... Bedankt voor de tips mbt ontbijt en sushi!

PENPE
27-04-17, 14:18
Inmiddels hebben wij het Hyatt Place Marathon geboekt ( 150 euro p/nacht incl ontbijt ) niet echt een koopje natuurlijk maar wel naar onze eisen

https://pbs.twimg.com/media/CMS0HHhWEAA39RK.jpg


http://marathonfloridakeys.place.hyatt.com/en/hotel/home.html