PDA

Bekijk Volledige Versie : Ervaringen met schipholtickets

b767-300er
22-03-17, 20:53
Wie heeft er ervaring met het boeken op schipholtickets.nl?

Wat ik met name wil weten..
- hoe snel krijg je je tickets?
- krijg je een boekingscode van de airline?
- kan je gewoon op de website van de airline je stoelen vast zetten?
- Hoe zit het als je iets wil wijzigen?

Bedankt voor de antwoorden alvast!

corrus
22-03-17, 21:02
Een beller is sneller...
Gewoon ff Schipholtickets bellen, goed en betrouwbaar bedrijf.
Valt onder volgens mij onder Airtrade

jarjarbinks
22-03-17, 21:11
antwoord op je vragen

- hoe snel krijg je je tickets?Wij kregen ze direct na betalen
- krijg je een boekingscode van de airline? Ja die krijg je ook
- kan je gewoon op de website van de airline je stoelen vast zetten? Ja kan zeker (afhankelijk van maatschappij of er extra kosten zijn)
- Hoe zit het als je iets wil wijzigen? Nee je kunt niets meer wijzigen, of je moet flex tickets kopen. Eenmaal op naam (en vul dus de juiste in) en je kunt niets meer wijzigen. Flex tickets zijn wijzigbaar in datum/tijd maar dan ook een stuk duurder.

Wij hadden prima ervaring met schiphol tickets.

Anthon14
22-03-17, 21:54
Zelfde ervaringen als jarjarbinks, let wel even op de vluchtcodes van je segmenten want bij sommige maatschappijen kun je je stoelen niet van te voren boeken als het een codeshare is.

Ook waren ze erg flexibel na een vluchtwijziging waardoor we een lange layover kregen, werd na wat belletjes over en weer gewijzigd naar een compleet andere vlucht maar met betere layover tijden. We hadden ook bewust een vlucht geboekt met korte overstap.

b767-300er
23-03-17, 06:27
Bedankt voor de reacties tot zover. Meerdere reacties zijn altijd welkom :)

mhagman
23-03-17, 08:54
Ook wij hebben dit jaar tickets geboekt bij Schipholtickets (naar Californië) Mijn ervaringen tot nu toe zijn ook goed, Tickets direct ontvangen evenals boekingscodes van de airline, communicatie gaat vlot en ook telefonisch contact loopt soepel (ivm aansluiting vluchttijden wijzigingen contact gehad)

marjolijne
24-03-17, 17:28
Wij hebben ook dezelfde ervaring.
Ging allemaal vlotjes en makkelijk.

b767-300er
25-03-17, 08:12
Iedereen bedankt voor het delen! Top!

Ruud2004
26-03-17, 12:14
Wij hebben dit jaar bij hun geboekt, ervaring is goed. Ik kan antwoord geven op al je vragen.

Wat ik met name wil weten..
- hoe snel krijg je je tickets? (na betaling enige minuten later de tickets (AA) binnen via de mail)
- krijg je een boekingscode van de airline? (Ja direct, reserveringsnummer de airline. In ons geval van AA en BA. Staat op hun E-ticket)
- kan je gewoon op de website van de airline je stoelen vast zetten? (Ja, in ons geval tegen betaling bij BA. AA was gratis)
- Hoe zit het als je iets wil wijzigen? (tickets zijn behoorlijk restricted, zelf wijzigen zal geld kosten. Onze tickets werden door een schemawijziging door AA in ons voordeel gewijzigd. Ging snel én correct)

Ritchie
26-03-17, 22:10
Prima ervaringen, zeer scherpe prijzen, en indien je contact met ze wilt opnemen gaat dit heel soepel met zeer goede service.

b767-300er
27-03-17, 21:50
Ik ben overtuigd!