PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Florida 2017



stephie
05-03-17, 21:11
Wij hebben niet echt een reisschema. Nouja bij reisschema denk ik altijd aan een rondreis :cool:
Maar ik heb toch jullie advies nodig.

Ons schema:

- De eerste 5 nachten verblijven wij in een hotel in Orlando
- Daarna verblijven wij 9 nachten in een appartement in Bradenton

Voor de laatste twee nachten zoeken wij nog een leuke plek om door te brengen. Wij vliegen ook weer terug via Orlando. Het moet dus wel tussen Bradenton en Orlando liggen. Of ergens boven Orlando. Maar liever niet langer dan 3 uur rijden vanaf Bradenton en op onze vertrekdag willen we ook niet uren te hoeven rijden naar het vliegveld (hooguit een uur).

We hebben in en rondom die plaats sowieso een hele zaterdag om te besteden.....

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

stephie
05-03-17, 21:55
Even een aanvulling. Wij kijken nu naar Crystal River of Blue Spring State park.
Op beide plekken zijn we nooit geweest.

Lannie
05-03-17, 22:44
Wij hebben een paar jaar geleden een overnachting gedaan in Crystal River en daar de volgende morgen gezwommen met mannatees. Verder vonden we het erg saai. Misschien dat iemand anders hier een andere mening over heeft?

stephie
05-03-17, 22:49
Ik heb net een hotel geboekt in de buurt van Crystal River voor de laatste twee nachten van onze vakantie.
Wat vonden jullie saai? De omgeving? Is er verder weinig te doen? Wij verblijven in het Plantation hotel en daar is ook een mooi zwembad bij :cool:
We hebben besloten dat we Blue Spring State park mogelijk gaan bezoeken als we in Orlando zijn.

elstars
06-03-17, 06:50
Mount Dora is een leuke plaats om een dagje te verblijven, gezellig stadje, mooie wandeling aan het water en als je geluk hebt de stoomtrein die naar een aangrenzend plaatje rijdt. 2 uur rijden vanaf Bradenton en 1 uur naar het vliegveld in Orlando. Misschien een idee om daar een keer overnachten?

Lannie
06-03-17, 08:13
Ik heb net een hotel geboekt in de buurt van Crystal River voor de laatste twee nachten van onze vakantie.
Wat vonden jullie saai? De omgeving? Is er verder weinig te doen? Wij verblijven in het Plantation hotel en daar is ook een mooi zwembad bij :cool:
We hebben besloten dat we Blue Spring State park mogelijk gaan bezoeken als we in Orlando zijn.

Er is was gewoon weinig te doen, de eerste dag hebben we een strand op gezocht aan de kust en de tweede dag hebben we 's morgens in Chrystal River met mannatees gezwommen. Daar kwam bij dat het die dag geen mooi weer was, bewolking en regen, dan is er niet veel te zien of te doen.

stephie
06-03-17, 09:32
Elstars@ Ik ga dat plaatsje even opzoeken. We hebben weliswaar nu wel een keuze gemaakt, maar misschien kunnen we er een andere keer heen (of wel tijdens deze vakantie? even bezien). Bedankt voor de tip!
Lannie@ Wij vertrekken op vrijdag halverwege de dag richting Crystal River. We hebben dan zaterdag de hele dag om daar te besteden. Dus dan moet het wel goed komen. Hopelijk kunnen wij ook zwemmen met mannatees en ik ben ook benieuwd naar het strand in die omgeving. Op Google maps ziet het er uit alsof het een groot natuurgebied is aan het strand.

stephie
12-06-17, 18:33
Lannie@ grappig dat ik nu dezelfde mening heb, Crystal River is saai :)
Voor ons tenminste wel. Misschien zijn er mensen die zich daar goed kunnen vermaken. Wij vonden het maar een rare plaats met typische mensen. Hotel was wel goed.
Elstars@ we zijn niet in Mount Dora geweest, maar zagen de plaatsnaam regelmatig voorbij komen.