PDA

Bekijk Volledige Versie : Winter Haven of Winter Park?



Shopaholic
22-02-17, 15:27
Hallo allemaal,

we zitten weer heerlijk in ons geliefde Orlando en aangezien net weer niet geweldig is nu willen we wat gaan verkennen. Mijn man en ik hadden het er met over naar Winter Park te gaan. Hij dacht echter dat het Winter Haven was. De 2 plekken bestaan maar liggen een uurtje of zo van elkaar. Alleen, ik weet niet meer welk plaatsje nou zo mooi was?! Kan het stukje op internet ook niet meer terugvinden...Iemand die ons meer kan vertellen? Zag dat je in Winter Park ook een boottour kan maken, volgens tripadvisor beetje Giethoorn-achtig. Iemand ervaring mee? Hoor graag! Bedankt alvast👍🏼

Groet uit Kissimmee, Chantal

FloridaFabian
22-02-17, 17:26
Met Winter Haven heb ik geen ervaring met met Winter Park wel en derhalve ga ik er voor het gemak even vanuit dat je dan ook op Winter Park doelt met 'het mooie plaatsje'. Probeer anders via YouTube wat beelden op te zoeken, wellicht komt het dan terug!

elstars
22-02-17, 19:12
Winter Park is een leuke plaats. Winter Haven zijn we nog nooit geweest.

José
22-02-17, 21:56
In Winter Park is de boottour, wij vonden het erg leuk.
Dit is hun website: http://www.scenicboattours.com/

elstars
22-02-17, 22:26
Boottocht vonden wij ook leuk, we hebben er erg van genoten.

trails
23-02-17, 13:59
Winter Park is heel leuk. De boottocht is zeker de moeite waard.
Ik zal er nog een "Winter" bij doen: Winter Garden is ook een leuke plaats. Gezellige hoofdstraat en Oakland Nature Preserve ligt er vlak bij (mooie boardwalk naar Lake Apopka). Ook de Citrus Tower ligt hier in de buurt.
Winter Park hebben we in 2014 bezocht en Winter Garden vorig jaar.

Don Tuse
23-02-17, 16:00
Ik vind het wat zielig voor Winter Haven want dat is ook best leuk hoor. Bijvoorbeeld het historic district ingeklemd tussen drie meren. En dat heeft Winter Haven dan weer gemeen met Winter Park: de boottocht aldaar gaat over drie meren. Ook mooi in Winter Park is Rollins College.

stephie
25-02-17, 20:59
Bedankt voor dit topic :D
Het lijkt me leuk om een boottocht te maken door Winter Park. Ik heb foto's opgezocht en het deed met idd denken aan Giethoorn.

PENPE
26-02-17, 22:35
Winter Park is best een aanrader, vooral het mondaine centrum is heel leuk om te flaneren en te (window)shoppen. De boottocht hebben wij ook gedaan, echter wij vonden het nogal slaapverwekkend...