PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Mar2809



Mar2809
01-02-17, 14:13
Hallo wij zijn Marjan en Remco en vertrekken 4 augustus naar Florida. We starten in Orlando (2 dagen), dan vanaf Cape Canaveral een cruise naar Haïti, Jamaica en Mexico (8 dagen), dan naar Cocoa Beach (2 dagen), dan door naar Miami (1 dag), vervolgens naar Key West (2 dagen) en tenslotte weer naar Miami (3 dagen) en dan vanaf Miami weer naar huis. Heerlijk vooruitzicht dus. Lees hier graag mee voor tips en wat wel en niet te doen. Komt ook nog bij dat mijn man slechthorend is...weet niet of er mensen zijn hier op het forum die ook slechthorend zijn en ervaring hiermee hebben in Florida (en vooral op het vliegveld en douane).

Njit
01-02-17, 14:49
Op het vliegveld mag je samen naar de balie als stel. Je kunt je man dus bijstaan mocht het nodig zijn. Ik zou me daar niet al te druk over maken.
Ik ben zelf aan 1 kant slechthorend maar hoor gelukkig met de andere kant wel genoeg om normaal een gesprek te kunnen volgen mits er niet teveel achtergrondgeluid is.

koenkamphuys
01-02-17, 22:47
Is misschien goed om bij Immigrations dat snel te laten weten, voorkomt mogelijk misverstanden.

stephie
02-02-17, 19:29
Mooi reis hebben jullie in het vooruitzicht! Veel plezier met de voorbereidingen.