PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Florida 2017 Moniquekruiningen



moniquekruiningen
30-01-17, 15:55
Oorspronkelijk zouden we op Miami vliegen, maar door gedoe met EDreams is het gewijzigd.

27 mei vliegen we van Düsseldorf, via Atlanta met Air France (Delta) naar MCO. Aankomst ca 17:31
27 tm 31 mei Orlando, Avanti Resort.
(Tijdens onze eerste Orlando trip verbleven we hier ook, toen heette het nog Econolodge).
Doel: shoppen, Disney Springs, shoppen en Shoppen.

31 mei tm 5 juni Fort Myers, Days Inn & Suites near Jet Blue Park.
Doel: verschillende stranden bezoeken en mss nog een keer Everglades.

5 tm 7 Juni Key Largo, Gilbert's Resort
Doel: Islamorada en een paar Keys bezoeken. Key West zijn we al geweest.

7 tm 13 juni Daytona, Best Western Plus International Speedway hotel.
Doel: Stranden bezoeken, Blue Spring Park, mss nog een keer naar Kennedy Space Center?

ik lees graag wat anderen van deze plannen vinden, heb je nog suggesties of adviezen?
Hotels zijn geboekt, maar allemaal gratis te annuleren. Hoop nog stiekem op een hotel aan t strand in de buurt van Fort Myers of Daytona. Maar wil niet meer geld uitgeven dan ik nu heb gedaan.

Cindy1969
30-01-17, 20:47
Ik weet niet of je van dierentuinen houdt, ik ga zelf Wild Florida bezoeken. Reisverslag bij iemand gelezen
en was er meteen weg van. Linkje van het reisverslag https://disneymagic2016.blogspot.nl/2016/11/wow-what-awesome-day.html?showComment=1479841361574#c57154724493046 71810

En grappig, kom jullie vast wel tegen. Ga zelf van 5 t/m 12 juni, en verblijf de hele week in Best Western Plus International Speedway in Daytona.

moniquekruiningen
30-01-17, 21:02
En grappig, kom jullie vast wel tegen. Ga zelf van 5 t/m 12 juni, en verblijf de hele week in Best Western Plus International Speedway in Daytona.

Dat jij gaat is ook precies de reden dat ik voor dat hotel heb gekozen.. ik had in je reisverslag gelezen dat t anderen weer goed bevallen was... dus vandaar.. we zien elkaar vast!

Cindy1969
30-01-17, 21:17
Ah wat leuk! En ja, exact de reden waarom ik ook voor dit hotel heb gekozen. Wilde ook eerst liever iets aan het strand, maar vond dat zo lastig.
Of te duur, of de reviews vond ik een beetje tricky. En nu zit je toch ook maar 10 minuutjes van het strand af, dus goed te doen.

moniquekruiningen
02-02-17, 18:46
En hoe snel kunnen zaken veranderen? Bij mij heel snel. Zo blijkt maar weer eens..;)
Ik werd eigenlijk helemaal niet vrolijk van het idee dat we overal maar een paar dagen zouden blijven.. dus even hier het forum opgedoken, kort overleg met dochterlief. En alle boekingen gecanceld, we gaan voor 1 adres!
En het is ons eindelijk gelukt om een betaalbaar huis/villa te vinden. In Haines City, ja ik weet dat dat een eindje rijden is naar Orlando, maar auto rijden vind ik daarentegen wel heel erg leuk om te doen.. en we zitten toch nog op een redelijke afstand van heel veel! Dus sorry Cindy.. we gaan elkaar niet in het hotel treffen!

Cindy1969
02-02-17, 20:33
Nou moe.... haha! Doe je goed toch? Haines City is wel fijn, Orlando is niet zaligmakend natuurlijk. Vanaf daar kun je ook alle kanten op.
Leuk voor jullie!