PDA

Bekijk Volledige Versie : Gezocht navigatiesysteem met Iig kaart van Florida.



moniquekruiningen
27-01-17, 17:27
Heb ik eind december mijn TomTom XL verkocht met kaart USA & Canada, omdat ik voortaan vaste navigatie in mijn auto heb en ik toch niet meer naar Florida zou gaan... gaan we dus wel..

Indien mogelijk, zou ik het liefst autonavigatie lenen (in ruil voor een bespreekbare vergoeding of mss wel een kado uit Florida).
Bij voorkeur tussen Breda-Tilburg- Eindhoven.

Njit
27-01-17, 18:19
Je zou ook navigatie op je mobiel kunnen installeren. Zijn ook prima gratis pakketten voor.

Lannie
27-01-17, 18:27
Nijt, heb je ook enig idee wat een goede navigatie is voor een Iphone? Deze werken toch op GPS? Daar hoef je toch geen Wifi voor te hebben?

pvroovert
28-01-17, 17:12
Nijt, heb je ook enig idee wat een goede navigatie is voor een Iphone? Deze werken toch op GPS? Daar hoef je toch geen Wifi voor te hebben?
Gewoon TomTom go
voor een heel jaar iets van 20 euro kan je een jaar lang in de hele wereld navigeren
gebruik hem ook werkt perfect

AlexFL
28-01-17, 17:49
Ik heb de vorige vakantie de gratis app Waze gebruikt en deze werkte heel fijn met file info, flitsers etc. Je hebt er wel data voor nodig maar ik had een amerikaans simkaartje.

Cindy1969
28-01-17, 18:09
De Here app werkt perfect. Van te voren kaarten downloaden, kan gewoon per staat. En offline te gebruiken. Gratisss.

moniquekruiningen
29-01-17, 10:31
Yesss! Thank you all ;)

Dinie Broers
29-01-17, 12:23
Wij gebruiken mapsme op telefoon en iPad doet het goed op allebesturings systemen en is gratis te downloaden.

Njit
29-01-17, 16:48
Nijt, heb je ook enig idee wat een goede navigatie is voor een Iphone? Deze werken toch op GPS? Daar hoef je toch geen Wifi voor te hebben?

Zoals al vaker genoemd, de HERE app. Alle navigatie-apps werken met GPS om de lokatie te bepalen. Wifi staat daar los van. Wat wel belangrijk is dat ze Offline, dus zonder internet-verbinding kunnen werken. Je kunt de kaarten van te voren al downloaden.

Lannie
29-01-17, 19:57
Dank je wel Hier kunnen ook wij zeker wat mee!