PDA

Bekijk Volledige Versie : Flextic



ellenpel
22-01-17, 14:22
Hallo, wij gaan aankomende zomer voor de 6e keer naar orlando, dit jaar eerst key west dan Miami en orlando.<br>In orlando hebben we voor 5 dagen het universals hard rock hotel geboekt en daarna een ander hotel in Orlando.<br>Nou is mijn vraag normaal hadden we flextickets voor 14 dagen maar nou blijkt dat die er niet meer zijn.<br>Wat nu? welke keuzes zijn er?<br>Wij willen graag tickets voor meerdere dagen, wie kan ons helpen kan het niet ergens duidelijk terug vinden.<br>Dank jullie wel alvast.<br>Groetjes Ellen :)

mads2017
22-01-17, 14:31
Hallo, wij gaan aankomende zomer voor de 6e keer naar orlando, dit jaar eerst key west dan Miami en orlando.<br>In orlando hebben we voor 5 dagen het universals hard rock hotel geboekt en daarna een ander hotel in Orlando.<br>Nou is mijn vraag normaal hadden we flextickets voor 14 dagen maar nou blijkt dat die er niet meer zijn.<br>Wat nu? welke keuzes zijn er?<br>Wij willen graag tickets voor meerdere dagen, wie kan ons helpen kan het niet ergens duidelijk terug vinden.<br>Dank jullie wel alvast.<br>Groetjes Ellen :)

http://www.attractionticketsdirect.de/orlando/universal-orlando-resort

ellenpel
22-01-17, 15:27
Dank je wel, maar kom er nog niet uit zo, is mijn duits ook slecht hahaha
ik wil eigenlijk gewoon 14 dagen tickets voor deze parken.

mads2017
22-01-17, 15:51
Dank je wel, maar kom er nog niet uit zo, is mijn duits ook slecht hahaha
ik wil eigenlijk gewoon 14 dagen tickets voor deze parken.

Hiermee kun je vanaf de eerste maal ingang 14 dagen onbeperkt gebruik maken van de genoemde parken inclusief nieuwe waterpark van Universal, let op: tickets zijn pas geldig vanaf 1 juni 2017.

http://www.attractionticketsdirect.de/orlando/universal-orlando-resort/3-park-explorer-tickets

Anthon14
22-01-17, 16:05
Dank je wel, maar kom er nog niet uit zo, is mijn duits ook slecht hahaha
ik wil eigenlijk gewoon 14 dagen tickets voor deze parken.

dan kijken op de Ierlandse site of Engelse site van dezelfde firma, dus attractionticketsdirect.ie of attraction-tickets-direct.co.uk