PDA

Bekijk Volledige Versie : 30 dec-13 jan Orlando door de Dekkies



myrquin
20-01-17, 12:43
Hierbij onze reis.
14 dagen Disney, Seaworld en Discovery Cove.❤
Ooit willen wij terug om meer van Florida aan onze Kids te laten zien.
https://www.pindat.com/reisblog/dekkies

Brandsmaatje2
20-01-17, 19:52
Net jullie reisverslag gelezen. Leuk om te lezen! Ik benijd jullie niet om de pech tijdens de reisdagen. Respect hoe jullie ermee gingen.

Mushu
20-01-17, 22:19
Ook helemaal gelezen! Leuk dat jullie zo genoten hebben. De reisdagen inderdaad verre van soepel verlopen maar dat mocht de rest van de pret niet drukken. Maar voor jullie de komende jaren even geen Florida/ Amerika meer? Hoe vaker je gaat, hoe beter het wordt hoor! Je bent dan op (bijna) alles voorbereid en weet precies de leukste dingen te kiezen. Dan wordt het echt relaxt :D.

myrquin
22-01-17, 10:08
Thnx brandsmaatje2 en mushu.
Wij zeiden ook al: nu kunnen wij de wereld weer overreizen. Stress om de reis hoef ik niet meer te hebben, want alles is nu ook opgelost.
En...Florida, ik zou ze ook nog graag alle andere bezienswaardigheden laten zien of andere delen van Amerika, maar helaas...deze vakantie heeft zo'n gat in onze spaarrekening geslagen dat het voorlopig weer kamperen in Europa wordt.(overigens ook heel leuk😉)
Onze tijd van elke jaar zo'n reis komt wel weer.
Ik blijf deze site gewoon af en toe nog bezoeken en samen met onze foto's geeft dat prachtige herinneringen.

corrus
22-01-17, 11:38
Volgens mij heb je nauwelijks iets van Florida gezien :D:cool:

myrquin
22-01-17, 12:55
Volgens mij heb je nauwelijks iets van Florida gezien :D:cool:
Klopt...nu niet...wij moesten keuzes maken met 3 kids.
Vandaar nu alleen wat dingen in Orlando.
Ooit ook de rest van Florida.
Wij hebben destijds met een rondreis nog veel meer mooie dingen gezien.