PDA

Bekijk Volledige Versie : Vakantie Florida april 2017



Reiziger00
17-01-17, 22:04
Hoi allemaal,
Eind april gaan we voor de tweede keer naar Florida. Mijn vader en ik zijn vorig jaar april ook geweest in combinatie met New York. We hadden toen (maar...) 6 nachten in Florida. We vonden Florida heel erg relaxed en hebben daarom besloten om dit jaar terug te gaan met het hele gezin.
Ditmaal blijven we 12 nachten en vliegen we op Miami.
Waar we graag heen willen:
- Key West, hebben we de vorige trip overgeslagen maar willen we nu zeker heen. Hoe lang raden jullie aan en is de enige mogelijkheid om op Key West zelf te slapen? Of zou je eerder aanraden om s'avonds laat terug te rijden?
- Miami (Beach), het lijkt ons fijn om de vakantie hier te starten. We landen woensdagmiddag en zouden hier willen blijven tot en met vrijdag in een hotel op Miami Beach.
- Orlando/Clearwater, wat ideaal zou zijn is een eigen huisje (op een resort) tussen Orlando en Tampa/Clearwater in. We zijn niet van plan om naar heel veel pretparken te gaan, maar een keer in de middag naar een waterpark kan wel verkoelend zijn. Clearwater is natuurlijk ook leuk om naar toe te gaan voor het mooie strand.
- Fort Myers/Sanibel Island, dit vonden we vorige keer zo leuk, dat we zeker terug willen. Sanibel was een heerlijk rustig eiland met prachtige stranden.
Onze vraag is, hoe zouden we het beste kunnen rijden? We beginnen en eindigen dus in Miami.
We zouden het fijn vinden als we niet continue van accommodatie hoeven te wisselen, i.v.m. koffers pakken.
Tips zijn zeer welkom!
Alvast bedankt

corrus
18-01-17, 10:38
Houdt er in ieder geval wél rekening mee dat het op 16 april Pasen is. (ook daar) waardoor vaak alles flink duurder zal zijn.

Chantal Van Wijngaarden
18-01-17, 16:48
Ik lees graag even mee. Zoek ook nog wat tips

Ook wij gaan eind april en starten in Miami. Ons plan is echter eerst een weekje in de buurt van cape coral/fort myers en daarna de keys en afsluiten in Miami.
We zijn de afgelopen 2 jaar in Orlando geweest dus dat slaan we nu even over.
We hebben 3 dagen gepland voor de keys en dan 3 dagen Miami

Digitalman
19-01-17, 07:31
Ik zou juist niet 's avonds laat terug rijden. Lijkt me niet zo'n fijne weg in het donker en bovendien is het overdags genieten van de uitzichten tijdens de rit. Je kun op alle eilanden vam de Keys overnachten. Sommigen overnachten op Marathon en gaan daarvandaan Key West verkennen omdat de overnachtingen daar goedkoper zijn. Als het kan zou ik niet op vrijdag richting Key West gaan, de weg is dan behoorlijk druk.