PDA

Bekijk Volledige Versie : Welke maatschappij voor orlando of Miami in maart/april 2017 ?



mtx123
12-01-17, 17:49
Ben een flink tijdje aan het googlen geweest en ook op de diverse fora aan het snuffelen geweest...
Dit zijn onze wensen voor te boeken vluchten naar Florida:
1) 2 personen
2) geen tussenstops
3) Orlando of Miami als aankomst of vertrek maakt niet uit
4) heenvlucht liefst vertrekken rond of na de middag (ivm openbaar vervoer naar het vliegveld)
5) 2 weken verblijf, we denken aan de eerste 2 weken van april, maar een paar dagen eerder/later is mogelijk

Wat ik tot dusver heb gevonden:

Met TUI is bovenstaande met uitzondering van puntje 4), omdat de vluchten op ma en vr om 09:45 vanaf Schiphol vertrekken
Echt goedkoper in vergelijking met bijv KLM en Air Berlin is TUI ook niet, want er komt het e.e.a. bij (bagage, stoel selectie)

Bij KLM hebben de meeste vluchten een tussenstop, of zijn meteen een flink stuk duurder.

Air Berlin heeft ook het probleem van punt 4).

Ik denk dat het kiezen wordt tussen TUI en Air Berlin.
In beide gevallen zullen we dan een Park&Sleep hotel moeten bijboeken denk ik.

Graag jullie reaktie, als ik interessante opties gemist heb...

Fitzroy
12-01-17, 19:42
Je kunt nog naar Tuifly.be kijken, maar dan vlieg je vanaf Brussel.
Heeft de KLM nu geen leuke tarieven met de werelddealweken?

mtx123
12-01-17, 20:07
Ik heb inderdaad ook bij de KLM werelddealweken aanbiedingen gekregen,
maar deze hebben zowat allemaal 1 tussenstop.

Fitzroy
12-01-17, 20:30
KLM vliegt toch rechtstreeks op Miami, doet die vlucht niet mee?

mtx123
12-01-17, 20:45
Klopt, bij werelddeals vind ik een vlucht op dinsdag die rechtstreeks is,
helaas vind ik dan weer geen bijpassende terugvlucht (rechtstreeks en 14 dagen later)..

elstars
12-01-17, 21:16
Rechtstreekse vlucht KLM naar Miami is alleen in het winterseizoen. Misschien houdt dit seizoen net op in de periode waarin jij zoekt. Op de terugweg overstappen in de VS is niet eng ofzo. Je hebt alleen security op de luchthaven van 1e vlucht, op de overstapluchthaven niet meer. Wij hebben onlangs heenvlucht rechtstreeks met KLM gedaan, terugvlucht met Delta Airlines via Atlants. Overstap in Detroit is ook erg prettig.

pvroovert
12-01-17, 21:30
Mischien is eurowings vanaf keulen een optie
Is ook zeker niet duur maar komen ook kosten zoals baggage ed bij wij gaan in de meivakantie ( 20 april tot 5 mei ) en betaalde maar 270 pp voor retour
Vliegen 2 of 3 keer per week rechtstreeks oo miami int
Of jetairfly (tui in belgie) vanaf brussel
Veel succes met je zoektocht



Ben een flink tijdje aan het googlen geweest en ook op de diverse fora aan het snuffelen geweest...
Dit zijn onze wensen voor te boeken vluchten naar Florida:
1) 2 personen
2) geen tussenstops
3) Orlando of Miami als aankomst of vertrek maakt niet uit
4) heenvlucht liefst vertrekken rond of na de middag (ivm openbaar vervoer naar het vliegveld)
5) 2 weken verblijf, we denken aan de eerste 2 weken van april, maar een paar dagen eerder/later is mogelijk

Wat ik tot dusver heb gevonden:

Met TUI is bovenstaande met uitzondering van puntje 4), omdat de vluchten op ma en vr om 09:45 vanaf Schiphol vertrekken
Echt goedkoper in vergelijking met bijv KLM en Air Berlin is TUI ook niet, want er komt het e.e.a. bij (bagage, stoel selectie)

Bij KLM hebben de meeste vluchten een tussenstop, of zijn meteen een flink stuk duurder.

Air Berlin heeft ook het probleem van punt 4).

Ik denk dat het kiezen wordt tussen TUI en Air Berlin.
In beide gevallen zullen we dan een Park&Sleep hotel moeten bijboeken denk ik.

Graag jullie reaktie, als ik interessante opties gemist heb...

mtx123
12-01-17, 21:35
... Op de terugweg overstappen in de VS is niet eng ofzo...

Nee dat is het punt ook niet. Ik vlieg regelmatig incl overstappen in (bijv Aziatische) landen waar de zaken heel wat minder goed geregeld zijn.
We hebben gewoon een hekel aan dat urenlang wachten/omweg vliegen, en proberen het te vermijden als dat enigszins kan, extra comfort dus eigenlijk. Zal de leeftijd wel zijn, LOL..
Dus we nemen het mee in de keuze.
Evenzo met het tijdstip van vertrek: als ik 's nachts om 2 uur moet opstaan, om 3 uur in de auto naar Schiphol moet rijden, en vervolgens 6 uur in het vliegtuig moet stappen,
dan begint mijn vakantie al met een hele grote min. Doen we dus ook nooit.
Het beperkt wel de keuze uiteraard..

mtx123
12-01-17, 21:47
Mischien is eurowings vanaf keulen een optie
Is ook zeker niet duur maar komen ook kosten zoals baggage ed bij wij gaan in de meivakantie ( 20 april tot 5 mei ) en betaalde maar 270 pp voor retour
...

Ik heb op de eurowings site gekeken, maar goedkoper als 620 euro per persoon op de door jou genoemde data kan ik toch echt niet vinden.
Misschien heb je een super aanbieding gescoord, via een andere website ? Of toch rechtstreeks via Eurowings geboekt ?

pvroovert
13-01-17, 07:58
Rechtstreeks via eurowing , maar heb de tickets al in september gekocht dus zal het dat wel zijn

Dream2016
13-01-17, 13:55
Ik heb ook nooit de mazzel dat ik de goedkope tickets kan vinden. Maar heb net zitten kijken via vliegtickets.nl en daar staan tickets op voor 500 euro met tui. van amsterdam naar orlando sanford.

Bullyleo
13-01-17, 15:41
Als je met Tui wilt vliegen en bereid bent om via Brussel te gaan dan is dat goedkoper. Als je de data slim uitzoekt dan lukt dat voor ca 300-330 euro. Rechtstreeks met de Dreamliner.

mtx123
13-01-17, 16:31
Iedereen bedankt voor de tips !
Dan ga ik voor TUI: vanaf Amsterdam, heenweg naar Orlando, terug vanaf Miami.
Wel moet ik dan nog even op zoek naar een Sleep & Park gelegenheid in de buurt van Schiphol..

Cindy1969
13-01-17, 21:23
TUI is fijn hoor om mee te vliegen, vind het rechstreekse zo relaxt. Onlangs ook weer ticket geboekt voor juni. Zie dat ze in jullie periode ook ticketsale hebben.
Er komt inderdaad nog geld bij voor bagage en evt. Comfort klasse als je dat wil, en later nog stoelreservering. Maar totaalprijs is evengoed nog ok, zeker
met alle voordelen die het biedt.
En hou voor een sleep en park bij Schiphol Vakantieveilingen eens in de gaten. Zij hebben ook weleens aanbiedingen. Wel even goed voorwaarden checken voor parkeren
en tijden van shuttle.

b767-300er
14-01-17, 05:26
Rechtstreeks met de Dreamliner.

TUI Belgie vliegt met de Boeing 767-300ER naar Florida.

b767-300er
14-01-17, 05:28
Er komt inderdaad nog geld bij voor bagage en evt. Comfort klasse als je dat wil, en later nog stoelreservering.
TUI rekent geen kosten meer voor stoelreservering.
Alleen als je je gratis toegewezen stoel wilt wijzigen betaal je daarvoor. Als reisgezelschap wordt je gratis bij elkaar ingedeeld.

Cindy1969
14-01-17, 06:52
Ah dat wist ik niet! Reis alleen, dus heb niet veel eisen, alleen dat ik aan het gangpad wil zitten. Dus zal tegen die tijd wel even zien welke stoel
ze me toewijzen. En anders wijzig ik dat, vind het geen probleem om daar dan voor te betalen.

Bullyleo
14-01-17, 11:50
TUI Belgie vliegt met de Boeing 767-300ER naar Florida.
O is dat veranderd? Vorige keer gingen wij met de dreamliner.

b767-300er
14-01-17, 12:20
Yip. Sinds deze winter op de 767

(Heeft minder stoelen, zal daar wel mee te maken hebben)

Bullyleo
15-01-17, 10:38
Yip. Sinds deze winter op de 767

(Heeft minder stoelen, zal daar wel mee te maken hebben)
:(:( Bedankt voor de info, had ik nog niet gezien. Gelijk voor de heenreis ook maar Premium bijgeboekt. Voor de terugreis hadden we dat al gedaan.

bejavenlo
21-01-17, 21:56
direkt klm 9 maart heen en 28 maart terug voor 360 euro