PDA

Bekijk Volledige Versie : Postadres in omgeving Orlando / Kissimmee



Ritchie
01-01-17, 11:20
Als eerste voor iedereen de beste wensen voor 2017, laat het een gezond, gelukkig en vooral een reislustig jaar worden voor iedereen !!

En nu mijn vraag:

We hebben voor dit jaar weer een jaarkaart gekocht van Walt Disney World.
Als de kaart is geactiveerd, kan je een magicband laten opsturen, alleen dat doen ze niet naar Nederland helaas.

In het verleden hebben we al meerdere keren een jaarkaart gehad, en 2x daarvan hebben we de magicbands kunnen laten opsturen, naar ons hotel waar we toen verbleven, dat ging heel prettig.
Aangezien we dit jaar niet in een hotel verblijven, en we waar we verblijven helaas geen postadres hebben, kunnen we hiervan geen gebruik maken helaas.

Zijn er mensen die wellicht een idee hebben, hoe ik wel aan de magicbands kan komen ?

AlexFL
01-01-17, 21:12
Als jullie in een villa logeren dan wellicht bij de management company waar je de sleutels ophaalt navragen of zij het pakketje kunnen bewaren? Ik weet in elk geval dat ik daar waar ik vorig jaar de sleutels ging ophalen (condo bij een particulier via homeaway gehuurd die 'palm tree vacation homes' als property manager gebruikte) de mogelijkheid had om pakketjes aan te laten komen tijdens ons verblijf, omdat ik op Windsor Hills zelf geen post kon ontvangen. Misschien willen ze het pakketje ook vooraf al voor je aannemen en bewaren.